Zwyciężczyni Kentaky Derby trenowała. Chciała wygrać Preakness Stakes i Belmont Stakes. Chodziły plotki że pobije Ruffian i wygra Triple Crown a potem dużo więcej gonitw. Lady Ruffien była niezwykle wytrzymała potrafiła od początku wyścigu prowadzić i wygrać z przewagą kilku długości. Była też szybka. Jej krok był piękny. Pojawiały się propozycje kupna klaczy za duże pieniądze ale wszystkie zostawały odrzucone. Szymkim krokiem zbliżała się druga gonitwa Triple Crown- Preakness Stakes.
W gonitwie pobiegnie szejść koni:
1. Some Royals
2. Lady Ruffien
3. Black Man
4. Kotta
5. California Megan
6. Gold SecretKonie zostają wprowadzane do bramek. Kotta stawia ow7pur. Po chwili zostaje wprowadzona. Rozlega się dzwonek. Bramki się otwuerają. Konie ruszają. Na czele Some royal i Kotta za nimi California Megan, Gold Secret i Black Man. Na końcu biegnie Lady Ruffien. Konie wchodzą w zakręt. Są już na przeciwległej prostej. Kotta słabnie na trzecie miejsce. Z ostatniej posycji Lady Ruffien przenosi się na drugą. Reszta stawki się nie zmienia. Some Royal biegnie trzy długości przed Lady Ruffien. 300 m do celownika. Lady Ruffien dogania ogiera. Idą łeb w łeb. Do celownika 150 m. Lady Ruffien i Some Royal o siedem długości od stawki. 100 m do celownika. Lady Ruffien wyprzedza ogiera. Dwie długości, cztery i celownik. Lady Ruffien wygrywa z przewagą pięciu długości. Drugi Some Royal, trzecia California Megan, czwarta Kotta, piąty Black Man, i na końcu Gold Secret.
CZYTASZ
Dwa wyzwania jedno marzenie
Kısa Hikaye"Koń wyścigowy, który stale biega tylko o sekundę szybciej niż inny koń. Jest warty o miliony dolarów więcej. Bądź gotowa dać ten dodatkowy wysiłek."