Will my life have a happy ending?

297 13 3
                                    

 'Kako si mogoa zaboraviti?'  urlala sam.

'Oprosti jednostavno imao sam imao puno posla..' bez imalo griznje savjesti je to rekao, uopce ga nije bilo briga sto se samnom dogada.

'Puno posla? Opet?' bila sam bjesna i iz mojih usta izlazile su velike kolicine sarkazma.

'A oprosti.. Justin me zadrzo.' 

'Koji je on kreten! Uvjek ja ispastam zbog njega i njegove razmazenoti. Znao si kolko mi je ovo vazno. A zaboravi si na mene, koja sam ti djete. Stavio si njega ispred mene. On ti je vaznij od mene. Kako mozes tata?? Kako mozes.. uvjek si na poslu, nikad se nevidamo, uvjek bude Justin ovo Justin ono. Dosta mi je toga vise.' suze su se polako spustale niz moje obraze.

''Nemozes tako govoriti o njemu. Da njega nema ti nebi zivjela ovako kako zivis. Znam da ti je ovo bilo bitno, ali i njemu je bilo bitno da odrzi taj nastup na kojem sam morao bit. I kake to gluposti pricas naravno da mi nije on vazniji od tebe pa ti si moje djete.' govorio je u svoju obranu.

'Da to si danas dokazao.' rekla sam s drhtavim glasom dok su se suze jos vise nizale te se okrenula i otisla.

Ja sam Emma Braun,  da moj tata je Scootera Brauna menadera Justina Biebera retardirano, razmazenog, umobolnog kretena koji nema pametnijeg posla nego mog tatu uvjek zadrzavat dugo na poslu. Inace zivim u L.A.-u sa mamom, ne moji roditelji nisu rastavljeni samo tate nikad nema kod kuce i jako ga rjetko vidam, a kad ga vidim vecinom se svadamo jer nam on posvecuje premalo vremena. Imam 19 godina, od svoje pete godine bavim se baletom. Balet mi je sve sto imam. Nemam najbolju prijateljicu jer mi se sve cure oce priblizit zato sto je moj tata kao sto sam rekla ranije menader Justina Kretena Biebera. Isuse kako ga mrzim. Zbog njega nemam noramlan zivot, moj dragi tatica je danas propustio jednu od najbitnijih izvedbi mog zivota. Na tom nastupu bili su ljudi koji bi mi mogli osigurati buducnost u svijetu baleta. Ali nazalost posto sam ja cjelo vrijeme pogledom trazila tatu jer je obecao da ce doci, spotakla sam se i pala. Vidjela sam veliko razocaranje u pogledu svoje trenerice, a i u ziriju. Svi ljudi iz publike su poceli negodovati, a neki su se cak i smijali. No ja to, nazalost nisam mogla popraviti i sve zahvaljujuci Justinu i njegovom glupom poslu. Mislim jel taj kreten ikad za nesto sto je htio radio ovolko kolko sam ja radila na ovoj koreografiji za ovaj nastup s kojim nisam postigla ama bas nista. Sada cu zbog njega morati ic na neki dosadni fakultet i necu moci raditi ono sto zaista volim i sto me zaista ispunjava. Usla sam u svoju sobu mrtva umorna od danasnjeg ajmo rec ne bas sjajnog dana..bolje receno uzasnog dana.  Usla sam u svoj ormar i uzela doljnje rublje i neku pidzamu na prugice te usla u svoju kupaonicu. Skinula sam odjecu sa sebe i usla u tus kabinu, malka voda klizila je niz moje tjelo te sam osjetila ogromno olaksanje. Ubrzo sam uzela sapunicu i nasapunala svaki djelic moga tijela te to sve ispral i izasla. Obrisala sam se, a potom i obukla. Otisla sam u kuhinju i zahvalila mami sto je ipak unatoc svemu dosla i sto nije i ona zaboravila na mene. Uzela sam iz frizidera nuttelu i pojela skoro pola. Spremivsi je natrag u frizider opet sam otisla u sobu te se bacila u svoj udobni krevet razmisljajuci kako me sutra ceka naporan dan. Tako razmisljajuci utonula sam u cvrst i dubok san.

-----------------------------------

OVO JE MOJA NOVA PRICA. NADAM SE DA VAM SE SVIDA I DA CETE JU CITATI.:) ZA POCETAK NEMAM NIKAKVIH UVJETA. 

VOTE, REED, COMMENT & FOLLOW

Will my life have a happy ending?Where stories live. Discover now