Shiro pov
Am intrat in camera si drept la baie am mers, facand un dus si luandu-mi pijamiaua.Pe leptop ma suna Mike un amic din gasca, pe camera.
-Salut frate!
-Sall!
-Cum e?Te mai doare?
-La naiba ca da!
-Ce e aia?!
-Ce?
Tresar cand striga tare.
-Esti ranit?!Aia e cumva o taietura?!
-Oh...se pare ca da!
-Numi vine sa cred!
-De parca nu l-ai cunoaste!
-Nu credeam ca e in stare sa iti faca asta!
-De ce nu,ma rog?
-Am zis prea multe!
-Mike daca nu imi spui in clipa asta jur pe ce am mai sfant, te bat de iti canta apa in cap.
-Te...isbejdhehe.
-Ce?
-Te hdhejdjske.
-Zi dracului normal!!
-TE PLACE!
-CUM?!
-Adevarat.
-Nu-s pe invers.
-Stiu.Dar asta face ca sa il observi.
-Poti face o persoana sa te observe si altcumva nu in batjocura,batai,amenintari si cuvinte urate.
-Crede ca il urasti.
-Si de ce plm crezi ca fac asta?
-Din cauza ca face exact asta.
-Bingo.
Fratele meu si baiatul ala intra in camera si lasa tava cu mancare pe noptiera.
-Mananca!
Nu-l bag in seama ca de obicei.Face asta decand am 8 ani.Il aud cum ofteaza si continua.
-Black va dormi cu tine pana camera sa va fi gata si lucrurile ii vor fi aduse.Black vino sa iti dau haine ca sa dormi, al lui Shiro si Mahiro iti vor fi mici.
Au plecat si am continuat sa vorbesc cu Mike.
Kuro pov
M-am indreptat spre camera mea cu Black in spatele meu.I-am inmanat niste haine si am mers sa vad daca pot să-i dau o patura.
-Kuro?
-Da?
-De ce Shiro e asa?
-Habar n-am!Prima data a inceput de cand.....
Autor pov
-De cand?intreaba Black confuz.
-De cand a aparut Mahiro in casa.Cum de nu mi-am dat seama.
Ce nu stiau Black si Kuro e ca Mahiro statea la usa camerei lui întredeschisă auzind ce discuta,iar Shiro era la cativa pasi de usa stand cu spatele la Mahiro strangand din pumni.Mahiro il observa pe Shiro.
-Dar de ce?intreba Black.De ce de cand a venit Mahiro?
-Pentru ca nu am mai stat cu el si nici nu i-am mai dat importanta.Eram mai mereu cu Mahiro si nu prea mai stateam cu el sau sa il ascult ce imi spune.
-E din cauza ca l-ai dat la o parte el simtindu-se.....
-nefolositor.
-Ceva de genu.Dar nici tu nu ai procedat bine!
-Stiu!
-Dar cu tatal tau?
-Pai mama mereu il punea pe Shiro sa invete de zece.Dar intr-o zi totul sa dus de rapa.Lua 9 si 8 iar mama sa cam enervat.Ia spus la nervi ca n-are nevoie de un plod ca el să-i strice reputatia.Un esec in familie si aici dandu-si seama mama cea spus si-a cerut scuze.Nu a vrut,dar tot a spus-o.Tata venind acasa vazand notele a inceput si el cu criticile, ca de ce a luat astfel de note.Shiro a tipat tare ca nu mai suporta si pentru prima data a primit o palma de la tata in care Shiro na mai iesit din camera lui 2 sau 3 saptamani.
-A-ti fost duri cu el.
Shiro plecă nervos coborand scarile nebagandu-i pe adulti inseama la intrebarile lor si tranti usa cu putere de se auzi in toata casa.Mahiro se simti din ce in ce mai vinovat stiind ca din cauza lui fratele sau mai mare a trecut prin asta.
Shiro fiind nervos sa dus la magazin si si-a luat un pachet de tigari.Sa intors inapoi acasa mergand drept in camera lui.Dar inainte sa urce sus mama sa vitregă ia iesit in cale oprindu-l.
-Masa e gata.Ce-ar fi sa mananci?
Shiro se uita spre ea si nu a exprimat nici o emotie.A trecut pe langa ea vrand sa mearga in camera dar mana ei,il opri.
-Shiro.Macar sa mananci cu noi ca o familie.
Si-a smuls mana din cea a femei si a privit-o cu ura spunandu-i astfel.
-N-am nevoie de mancarea ta sau de voi.Ce-ar fi sa ma lasati dracului in pace?!N-am nevoie de voi ca sa imi spuneti mie ce sa fac.Si in ultimul rand nu esti si nici nu vei mama mea sau cineva in viata mea.
Spunand astfel femeia ingheta si simtind ca va plange din clipa in clipa.Tatal lui auzind tot veni jos ca so consulte pe femeia pe care o iubeste.Fix atunci trecu Shiro sus nebagandu-l pe tatal sau in seamă chiar daca striga dupa el.
Sa incuiat in camera sa si si-a deschis un geam si a inceput sa fumeze.De la 1 la 3 de la 3 la 7.A fumat aproape tot pachetul.O bataie in usa il facu sa tresara astfel deschizand usa.
-P-pot sa intru?
Sa dat la oparte si la lasat sa intre.Mahiro sa asezat pe pat tremurand,incepu sa planga speriindul pe Shiro cumplit.Cand usa se tranti atunci intra tatal sau.Vazandul pe Mahiro plangand sa dreptat spre Shiro dandu-i o palma si strigand la el.
-Ce i-ai facut de plange?!
-....
-Raspunde fiu de catea.
Asta la lovit ca un fulger.La impis pe tatal sau fugind din casa nu inainte de a striga.
-Daca sunt fiu de catea as prefera sa mor si sa nu te fi cunoscut sau avut ca tata.Te uras din toata fiinta mea.Nu vreau sa te mai vad vreodata.
Tatal sau regreta nespus tot ce a spus, totul a facuto la nervi.Stia ca asta va fi si mai rau decat ignoratul.Simti fum de tigara apoi pachetul si scrumiera pe birou.Fuma!Si stia ca asta din cauza multora din probleme.
Shiro fugi pe strazi plangand.Nu-i pasa ca oameni il vedeau tot ce voia era sa dispara, exact ca un nor de praf sau un fulg.Fugi pana ajunse la o casa veche din capatul orasului.Intra inauntru si era bezna totala,in casa nu era nimeni astfel hotarandu-se sa stea ceva timp acolo pana se va calma.Sa dus in sufragerie unde era un televizor.La aprins si noroc ca casa avea perdele negre si nimeni nu stia ca e cineva acolo.Sa uitat la un film in timp ce plangea gandindu-se cu ce a gresit in viata asta.Nici macar la inmormantarea mamei lui nu a fost.Stia exact ce sa intamplat de la notele mai mici pana in prezent.
CITEȘTI
The bad guy and bed boy (boy x boy)
Randomienterzis homofobilor 100% boy x boy cititi pe propia raspundere