Pohled, který se mi naskytl při návratu, byl nepopsatelný a neskutečně přitažlivý...
Ležel přesně tak, jak jsem ho tam nechal, ale ruka mu v pravidelném tempu klouzala v klíně...
,,Teda Tae..."
Pronesl jsem naoko naštvaně a on, zaskočený mým návratem přestal a díval se na mě.
Pomalým krokem, u kterého ze mě nespustil pohled, jsem došel k němu a po kolenou se přesunul nad něj.
,,Co si myslíš, že to tady sakra děláš, Taehyungie?"
Zavrněl jsem mu do ucha a pak ho hrubě kousl do krku... Možná trochu moc hrubě.
,,Auu... Jungkooku!"
Vykřikl a chtěl si rukou sáhnout na postižené místečko, ale chytil jsem ho za zápěstí a přidržel mu ruce nad hlavou.
,,Ježíš ty seš fakt jak malej démon."
,,A ty moje oběť, jak jsem řekl...."
Taemu se to líbilo, i když se snažil dělat, že ne.
Jeho oči se slastně zavřeli a nedalo se přehlédnout, jak se jeho tělo slabě chvělo pod tím mým pokaždé, když jsem se ho dotknul.
,,Víš, že tě moc chci Tae Tae...?"
Pustil jsem jeho ruce a on mi okamžitě zaryl nehty do zad.
,,Jak moc?"
Vzdychnul.
Sklonil jsem se k jeho rtům a uloupil si něžný polibek, abych pak nasál ten dokonalý ret a jemně ho stiskl zuby.
,,Moc..."
Odpověděl jsem a otřel se mu o klín.
Ještě malou chvíli jsem ho líbal a pak z něj slezl.
Nespustil ze mě svůj nadržený pohled, ani když jsem vzal do ruky lahvičku s lubrikantem a usmál se na něj.
Úsměv mi oplatil a olízl si rty.
Dal jsem si trochu lubrikačního gelu na palec a lehounce ho přitiskl ke vstupu do jeho těla.
Tae sladce vzdychnul a já ho tam začal pomalinku masírovat...
,,Víc, miláčku?"
Zeptal jsem se a s úsměvem sledoval jeho zaťaté tělo a pevně zavřené oči.
Jen kývnul hlavou na souhlas.
Tak jsem zatlačil a jemně zasunul palec do jeho těla.
Odpovědí mi bylo jeho tiché, slastné sténání.
Jenže to bylo málo.
Chctěl jsem ho slyšet mnohem víc.
Nahradil jsem palec ukazovákem a pomalu, zkoumavě ho zasouval do jeho těla.
Hledal jsem to slastné místečko, díky kterému mě uměl Tae dohánět doslova k šílenství.
Pohyboval jsem prstem jemně v jeho těle, dovnitř a zase ven, otáčel jím a jemu po chvilce došlo o co se snažím a s úsměvem zvedl hlavu.
,,Nemyslíš si snad, že bys to místo tak snadno..."
Nedořekl větu a prohnul se v zádech.
,,Ahhh... Kook... Kookie..."
Vzdychl.
Usmál jsem se a útok zopakoval.
,,Co že jsi to říkal?"
Zeptal jsem se provokativně a začal mu to kouzelné místečko stlačovat dvěma prsty.
Tae mi zaryl nehty do ramenou.
Konečně jsem se dočkal jeho hlasitého sténání.
Bože, ten jeho hlas...
Nenápadně jsem si u toho vsunul ruku do kalhot.
Na moji omluvu budiž řečeno, že to jeho vzdychdní a kroucení, bylo tak sexy, že se to prostě vydržet nedalo.
Konec konců, jsem jenom člověk, bože, to by nevydržel nikdo...
Tae byl tak dokonalý, když to vzdal a prostě se mi odevzdal...
Se zakloněnou hlavou vzdychal...
Jako moje malá, osobní, démonická děvka a já byl na vrcholu blaha z pocitu, který jsem mu přinášel.
Už jsem to nemohl vydržet, ale chtěl jsem mu dát ještě alespoň malou chvíli...
Přestal jsem s osaháváním sebe samotného, sundal si kalhoty i boxerky a sklonil se.
Aniž bych přestal přirážet prsty, vzal jsem jeho péro do pusy.
,,Jungkookie... Já... N..Ne..."
Protestoval a jeho tělo se třáslo.
,,Přestaň... Nebo... Se...Ahhh..."
Došlo mi co myslí a tak jsem přidal na intenzitě.
,,Jungkookie...!"
Byl asi vteřinu od vrcholu a já přestal, vytáhl jsem prsty z jeho těla a dílval se na něj.
Tae se tvářil naštvaně a byl hrozně udýchaný.
,,Kleini si..."
Poručil jsem mu, klidným, pevným hlasem se zdviženým obočím.
Když klečel zády ke mě, objal jsem ho pažemi a rty se chvíli věnoval jeho krku.
Natisknul jsem se těsně k němu, vsunul se pod něj, tak že jsme byli oba na kolenou, on v mém klíně...
Naprosto úmyslně jsem nepoužil víc lubrikantu, doufám, že to postačí takhle.
Jednou rukou jsem nasměroval svoje vzrušení k jeho zadečku a druhou rukou si ho za rameno začal tlačit dolů, do klína.
Prohnul se v páteři, ucítil jsem, jak zajíždím do jeho těla a ten pocit mě úplně ovládnul.
,,Promiň..."
Omluvil jsem předem a prudce přirazil.
,,Ahhh..."
Vzdychl hlasitě a já si to neskutečně užíval.
Chytil jsem ho za boky.
,,Bože Tae..."
Vydechl jsem, když jsem byl celý uvnitř.
Měl pravdu, sakra když toho lubrikantu bylo málo, tak ten pocit byl jiný, byl šílený...
Začal jsem pomalu zvedat pánev, v pravidelných přírazech a Taehyung zaklonil hlavu.
Byl prohnutý v zádech, ten pohled na něj...
Nevydržel jsem to a musel ho začít líbat.
Za vlasy jsem si stáhl jeho hlavu víc do záklonu a během líbání nasadil rychlejší tempo.
Vzdychal mi do pusy, nedalo se to vydržet dlouho.
,,Baby...Já to asi... Asi nevydržím dlouho..."
Vydechnul jsem a kousl ho do rtu, zatím co jsem ho šukal stále víc tvrdě.
Neřekl nic, jen si sjel rukou do klína a já to vzal jako signál.
Moje prsty se silně zaryli do jeho úžasného zadku.
Pevně jsem ho za něj chytil a přirážel si ho ke svému tělu.
Zaklonil jsem hlavu a absolutně se přestal hlídat.
Tae hlasitě vzdychal a já si ho bral tak tvrdě, jak jen bylo možné.
Jeho tělo se celé roztřáslo a on se nahnul dopředu, s rukama opěrnýma o postel.
Jeho zadek byl o hodně výš a já snad nikdy nebyl hlouběji v něm.
V tu chvíli jsem ucítil, jak se uvnitř stáhl, vykřikl slastí a celé jeho tělo se napjalo...
Zaryl jsem mu nehty do zadečku a udělal se jen pár sekund po něm.
Opatrně jsem vystoupil z jeho těla a lehl si vedle něho.
Udýchaný Tae, zády ke mě se mi přitulil do náruče a oba jsme se snažili chytit dech.
Natáhl jsem se pro deku a přikryl nás.
ČTEŠ
Fake love
ФанфикCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...