İçeri odalardan çok gürültülü sesler geliyordu...
Bense sadece Satürn Kolyemi sıkı sıkı tutuyordum. İstemsizce ağlamaya başladım birden gözlerimden yaşlar döküldü.Sürekli saate bakıyordum Annem ve Babam tam 30 dakikadır Gittikçe yükselen sesleriyle birbirlerine bağırıyorlardı...Birden tüm sesler kesildi Ve içeri Annem girdi ağlıyordu o gelince elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim.Annem birini arıyordu bir kaç saniye sonra annem konuşmaya başladı bu kişi Teyzemdi...Annemin ve Teyzemin Tam seslerini duyamıyordum ama aralarında şu konuşma geçti...-Abla! Kavga ettik Ve boşanma kararı aldık...
-Tamam Sakin ol...Yanına gereken eşyalarını al ve Benim evime gelin Su ile birlikte...Duydukları tam olarak anlayamamaıştım Nasıl yani ? Şimdi Annem ve Babam boşanıyor muydu ? Bu düşünceler aklımı kurcalarken Annem seslendi...
- Su! gerekli olan eşyalarını al ve kendine bir çanta hazırla gidiyoruz...
-Peki anne!Annemle aramızda geçen bu konuşma bittikten sonra Dolabımın üzerindeki orta boylardaki sarı valizimi aşağı indirdim.Dolabımdakileri Valizin içine Fırlatırken Babam odama girdi..
Onu görünce Tekrar gözlerim doldu ve Koşup ona sarıldım...Babamın dudaklarından ise şunlar çıktı...-Bu gece olanlar için gerçekten Çok üzgünüm Su sana bunları yaşatmak gerçekten istemezdim ama Senin bunu anlayışla karşılayacağını biliyorum...Şuan için beni merak etme Anneni üzmemeye çalış...
-Taa Tamam Baba...Seni seviyorum
Söylediklerim ağzımdan azda olsa kekeleyerek çıkmıştı...Vakit kaybetmeden tekrar Dolabımdakileri valise koydum...
Üzerime Gri Bir eşofman Giydim Ve onun üzerinede Siyah Bir kısa kollu t-shirt giydim. Simsiyah saçlarımı ise Sıkı bir At kuyruğu yaptım.Valizimi,Telefonumu ve Kot montumu aldıktan sonra Merdivenlerden aşağı indim Dubleks bir evde oturuyorduk.Karşıma baktığımda Annem beni Bekliyordu...Genel Türk dizilerinde olduğu gibi Evden çıkmadan önce 16 yıldır her anımın Geçtiği bu eve son kez baktım ve kapıya doğru yürüdüm... 16 yıldır gerek ağladığım gerek güldüğüm bu evi böyle bir olaydan terk edeceğimi hiç düşünmemiştim...Caddeye indiğimizde Evimizin Yakınındaki Taksi durağından Bir taksi çağırdım Ve binip teyzemin adresini söyledim...Aklımdan ise sadece şunu geçirdim Artık Yeni Hayatım başlıyordu Bu günden sonra Sadece ben Vardım Sadece BEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATÜRN
ChickLitO Gece Olacak Herşey oldu Ve artık Yeni Hayatımda Sadece ben Vardım Sadece "Ben"...