Capitolul 1

277 10 0
                                    

Buna ma numesc Madalina si am 15 si locuiesc in Bucurest de 2 ani. Locuiesc singura pentru ca parinti mei sunt plecati in Anglia cu serviciul dar am norocul ca am o matusa pe nume Elena care sta in Bucuresti si din cand in cand mai stau pe la ea pentru ca la mine acasa ma simt singura desi am un animal de companie tot ma simt singura. Da de 2 ani stau in Bucuresti si nu l-am intalinit pe Gami chiar daca stam in acelasi oras.
Este luni o frumoasa glumesc urasc zilele de luni in fine......trebuie sa ma ridic din pat fiindca am liceu chiar daca nu vreau sa merg trebuie sa merg. Ma ridic din pat si ma duc la baie pentru a imi face rutina. Dupa ies din baie si ma indrept spre dulap pentru a ma imbraca cu o perehe de blugi rupti si un hanorac alb. Imi iau ghiozdanul si ies pe usa. Ies din bloc si sunt asteptata de Ana si Rares doi prieteni foarte buni la care tin foarte mult.
E: Neata dragi mei!
A: Neata!
R: Neata ce faci?
E: Pai bine voi?
R: Bine si noi? Mergem?
A: Sigur haideti.
Ajunsi la liceu ma ciocnesc de cineva si cad jos ca o proasta.
E: Scuze....spun eu.
El: Nu-i nimic, spune el
Ma ajuta sa ma ridic si realizez ca am dat peste Gami si pleaca fara sa mai spuna nimic.
GAMI P.O.V
Frumoasa tipa poate o sa fim prieteni chiar mi-as dori asta sper sa mai dau peste ea astazi.
MADALINA P.O.V
Tot nu imi vine sa cred ca am dat peste Gami in fine....intru in clasa alaturi de Ana si Rares si ne asezam in banca. Vine profa de mate si incepem ora. A trecut si ora asta nesuferita(urasc matematica) si insfarsit am luat pauza. Pe hol ma ciocnesc din nou cu Gami.
El:Scuze din nou, spune el.
E: Nu-i nimic din nou, spun eu.
El: Ca sa nu ne mai ciocnim atat nu ai vrea sa iesim la un suc?
E: Sigur de ce nu, spun eu.
El: Te astept in fata porti liceului ok?
E: Bine, spun eu.
Intru in clasa iar Ana imi spune:
A: Mada?
E: Da!
A: Mada il plac pe Rares, spune ea rosie la fata.
E: Pai spunei.
A: Imi este rusine, spune ea.
E: Atunci ei spun eu!
A: Nuuuu!
E: Bine..
Dupa Ana se ineparteaza si vine Rares si imi spune:
R: Mada?
E: Da Rares?
R: Sti o plac pe Ana, spune el.
E: Si spunei daca nu îi spun eu daca tu nu poti, spun eu.
R: Nu te rog nu îi spune, spune el
E: Bine.
Orele au trecut rapid. Ies pe poarta liceului acolo ma asteapta Gami.
El: Mergem?
E: Sigur, spun eu.
Ajunsi la cafenea comandam si ne asezam.
El: Am uitat sa ma prezint sunt Andrei Gavril, spune el.
E: Stiu cine esti, spun eu.
G: Serios?
E: Da. Toata lumea te cunoaste apropo eu sunt Madalina dar prieteni imi spun Mada.
G: Si Mada de cat timp stai in Bucuresti?
E: Pai de 2 ani, spun eu.
G: Tare. Si locuiesti cu parinti tai?
E: Nu. Locuiesc singura dar din cand in cand mai merg la matusa mea Elena care sta in Bucuresti, spun eu
G: Aaaa. Si nu ai vrea sa fim prieteni?
E:Sigur de ce nu, spun eu
G: Imi dai numarul tau?
E:Da.
G: Vrei sa te conduca acasa?
E: Da.
Ajunsi in fata blocului spune:
G: Aici locuiesti?
E: Da de ce?
G: Aici locuiesc si eu, spun el
E: Tare.
Ajung in fata apartamentului ne imbratisam si ne lu-am la revedere. Intru pe usa si o vad pe matusa mea.
E: Matusa ce cauti aici?
M.E(Matusa Elena): Pai am venit la tine penru cateva saptamani, spune ea fericita.
E: Super tare! Eu ma duc in camera mea daca ai nevoi de ceva ma anunti.
M.E: Bine draga mea noapte buna!
E: Noapte buna!
Intru in camera mea si ma arunc in patul meu moale dar imi vibreaza telefonul.
Ma suna.........


SPER SA VA PLACA. AM ZIS SA SCRIU SI EU O POVESTE CA NU STRICA.
SPER SA CA PLACA SI LA MULTI ANI SI UN AN NOU FERICIT

SA NU MA PARASESTI.....(ANDREI GAVRIL) Volumul1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum