Došli sme aj s Biou do domu. Dnu bola pustená na hlas hudba. Z otázkou v očiach sme sa na seba pozreli a ja som pomkla plecami. V obývačke bol Daniel a Corbyn. Sedeli chrbtom k nám, takže sa k nim Biana pomaly približovala ,,Čaute!!" Zhúkla im do uší. Vystrašene nadskočili, a Beanovi vypadol mobil z rúk. My sme sa začali smiať. Ale tak smiať, že sme nevydávali žiaden smiech, len podivné zvuky podobné híkaniu. ,,Ahoj Biba, nevedel som že prídeš." Začudovane konštatoval Dani. ,,To nevedel nikto." Dodala som. ,,Až na mňa." Prirútil sa Jonah do obývačky. ,,A prečo si nám teda nič nepovedal?" Povedal Corby. Zachvíľku prišiel aj Logan. ,,Čo tu kurva robíš?" Hneď sa na Biu otočil. Ja som ho prepálila pohľadom. Rýchlo som ju objala ,,Ty buď ticho dobre?" A osopila som sa naňho. ,,Kde budeš spať?" Opýtal sa jej Zach ktorý medzičasom prišiel. Na krku mal nechutné škrabance. Nepochybne z Loreniných nechtov. Nedivila by som sa, keby prišiel rovno zo šukačky. ,,Neviem, asi u Terez že?" Lakťom mi vrazila medzi rebrá. Ja som sa zatackala, lebo mi vyrazilo dych. ,,Samorejme že áno." Prisvedčila si Biana na svoju otázku.
Spolu sme uvarili špagety na obed. Mala prísť aj Christina a Tate, takže som to videla na dievčenskú noc. Zavrieme sa v izbe, budeme pozerať emotívne filmy, budeme robiť sexy polonahé fotky a hlavne budeme jesť.
Nachystali sme všetko na stôl a zacvrndžal zvonček. Jonah otvoril dvere, a do náruče mu vpadla celá šťasná Tate. Boli spolu tak dokonalý. Za ňou vošla Christina a tá si okamžite obmotala nohy okolo Beanovho pásu. Všetci štyria boli ako z nejakého romantického filmu. Proste dokonalé páry. Keď sa už konečne od seba odlepili, spravili sme si štvorité objatie. Ja, Bia, Tate, Christina. Takto spolu sme sa hádam ešte ani nevideli. Akože takto naraz. Poobijímali sme sa, zvítali sme sa, a šli sme sa do kuchyne najesť. Pri obede robil Jack samé hovadiny. Jedol špagety a nejakým zázrakom mu vybehli z nosa. ,,Fuuuuuuj Jack! Ty si obyčajné prasco." Nadávala mu Bia. Chalani ho začali napodobňovať, lebo prečo nie. Všakže? ,,Honey, už v živote ti nedám pusu. Tak prosímťa prestaň" vyhrážala sa Beanovi Christina. Tate zase napodobňovala grcanie. ,,Myslím si, že aj deti v škôlke vám môžu závidieť vašu kreativitu. Vy vlasne robíte umenie." Smiala som sa. ,,Konečne to niekto pochopil." Potľapkal ma po ramene Zach. Ja som ho prepálila pohľadom a potom som ho už neriešila. Veď aj prečo.
Po obede sme sa dohodli, že sa pôjdeme okúpať do bazénu na záhrade. Prezliekli sme sa do plaviek, a ja som si dala celé plavky v štýle Baywatch. Vyšla som sa záhradu. Chrbtom otočený ku mne, stál na okraji bazéna Daniel. Potichu som sa k nemu priblížila, a strčila som ho do vody. Čo som však nečakala bolo, že ešte v tom páde ma chytil za ruku, a stiahol ma zo sebou do vody. Chvíľu som bola len tak pod vodou, kým ma jeho mocné ruky nevyzdvihli nad hladinu. Smial sa. A ja s ním. Obidvaja sme sa smiali, a pozerali sme si do očí. Do tých jeho oceánovo modrých očí. Sú krásne. Také neobyčajné. Začali sme sa približovať. Veľmi pomaly. Cítila som ako mi splašene bije srdce. Teda skôr vzrušene. Chytil ma za boky. Boli sme si už tak blízko, že som cítila jeho nádychy a výdychy. Naše pery sa dotýkali, ale nebozkávali sme sa. Bol to krásny moment. Cítila som snáď miliardu motýľov lietať v mojom bruchu. Chcela som ho. A to skurvene moc. Ale bozk som neprehĺbila. Neviem prečo. Neviem prečo som nechávala prvý krok na ňom. Mohla som to spraviť ja, a všetko by bolo teraz jednoduchšie. Lebo v tomto okamihu sme započuli hlučné buchotanie a kroky smerom von. Rýchlo som sa odtiahla, a vyhupla som sa na okraj bazénu. Ale aj napriek tomu, som sa mu neustále pozerala do očí. A on do mojich. ,,No čo vy tu?" Zrúkla na nás Tate. ,,Ehm- ehmmmm." Zakoktala som sa. ,,Práve sme sa rozprávali čo budeme zajtra robiť." Zachránil ma Daniel. Vlasne to robí postednú dobu stále. Zachraňuje ma. Bola som červená ako paradajka, a baby sa na mňa neveriacky pozerali. ,,To si ešte vybavíme." Šepla mi Christina a zo srandy do mňa drgla. Ja som však stratila balans, a spadla som do vody. Zase. To zavinilo vlnu smiechu. Logan sa smial, a tváril sa, že mi chce podať ruku. Avšak kedykoľvek som sa za ňou natiahla, uhol. A zakaždým sa smial ešte viac. No teraz sa mi podarilo mu ju chytiť, a stiahla som ho zo sebou. Vysadla som mu na koňa. On sa zdvihol nad hladinu a začal sa smiať tiež. Pomaly všetci všetkých házdali do vody. Posledný zostal hore Jonah. S Tate sme sa seba mrkli, a rýchlo sme sa vyškriabali cez okraj bazénu. Chytili sme ho za ruky, a skočili sme aj s ním do bazénu.
Vo vode sme boli ešte asi dve hodiny. Špliechali sme sa, robili si zle. Ale vždy som bola pri Danielovi. Cítila som sa pri ňom dobre. Vtedy mi nič nechýbalo.
Keď sme už konečne vyliezli z vody, slnko už pomaly zapadalo. ,,Baby?" Opýtala som sa ich, keď sme sa prezliekali. ,,No?" Ozvala sa Christina. ,,Neviem, či dnes v noci chcete byť s chalanmi, ale napadlo ma, že by sme si spravili dievčenskú noc. Pustili by sme si film, nadžgávali by sme sa jedlom a rozprávali by sme sa." Hneď sa im objavili iskričky v očiach. ,,Presne na toto som práve myslela." Usmiala sa Bia. ,,Súhlasím. Tak poďme nachystať veci, nie?" Navrhla Tate. Ja som s úsmevom prikývla.
Zbehli sme dolu ako tornáda, a začali sme chystať veci. Ja som začala piecť citrónový cheescake, Christina piekla pizza slimáčiky. Tate robila popcorn, a Biana stála a ujedala mi z cesta. ,,Jeeej mňaam!! Kedy to bude hotové?" Pricupital Jack do kuchyne. ,,Možno tak za pol hodinu, ale nič z tohto nieke pre teba Jacky." Cmukla naňho Bia. On odul pery, založil si ruky v bok. ,,Prečo nie? Vy chcete aby som tu zomrel od hladu?" My sme sa smiali. ,,Jacky to určite nie, len si robíme dievčenskú noc. Vy si môžte objednať pizzu." Odložila som cesto, a objala som Jacka. Baby sa tam za mojím chrbtom zadúšalu smiechom.
Zachvíľu sme už mali pripravený koláč aj pitie aj slimáky, sladkosti aj popcorn, sme išli hore do mojej izby. Na dvere Tate pricapila papier s nápisom ,,Nerušiť,,. Posadali sme si na posteľ, a začali sme sa rozprávať.Určite napíšte do komentáru, s kým si myslíte, že Terka bude. Inak by som sa všetkým chcela poďakovať za skoro 900 zhliadnutí a 111 hviezdičiek❤️❤️❤️❤️❤️
🌹
YOU ARE READING
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...