9.dio - "Ti uvijek izvodiš strptiz prije nego ideš spavati?"
Čim je ušla bacila je ključeve od stana i Zaynovog Harleya na ormarić koji se nalazio pokraj ulaza i umornim pogledom pretraživala stan.
"Stigla sam!" malo glasnije je rekla kako bi ju čuo no odgovora nije bilo. Produžila je do svoje sobe jer je bilo očigledno da nije u dnevom boravku i kuhinji. Kada je ušla zatekao ju je neobičan prizor. Zayn je bez majice ležao na njenom krevetu sa daljinskim upravljačem u ruci dok je spavao, a TV radio. Nasmijala se. Bio je sladak i izgledao je tako nevino.
Uzela je nekoliko stvari iz svog ormara i otišla u kupaonicu u naumu da se otušira i nakon toga ode spavati. Bio je naporan dan i samo je htjela zaspati ušuškana u svoj poplon. Ovo što je Zayn spavao joj je išlo na ruku barem neće morati raspravljati sa njim o tome što se dogodilo.
Ono što je skinula sa sebe bacila je u korpu za prljavi veš i pustila vodu u tuš kabini. Kada si je namjestila vodu samo je tako stala pod tuš i pustila da voda teče. Bila je toliko umorna da se više ne sjeća da li se našamponirala ili nije pa je odustala od daljnjeg tuširanja i izašla iz tuš kabine. Krenula se oblačiti pa je shvatila kako je zaboravila uzeti gaće. "Bravo ja" samoj sebi je čestitala i uzela plavi ogrtač koji joj je dosezao do polovice bedra i izašla iz kupaonice. Zayn je još uvijek spokojno ležao na njenom velikom bračnom krevetu.
Nije joj bilo neugodno ni nešto slično već je bila samo ljuta i umorna i jedva je čekala onaj trenutak da se zavali u svoj krevet i dobro naspava. Uzela je prve gaće koje je našla i obukla ih onako dok je još ogrtač imala na sebi te iz ormara još uzela majicu i kratke hlače da spava u tome. Ogrtča je odvezala i pustila da padne te još samo obukla majicu i okrenula se prema krevetu.
Imala je što za vidjeti. Zayn je bio budan i sa vragolastim smješkom na ustima je promatrao. Emma se nije na ljutila, da pače bilo joj je drago. Sada je znala da žudi za njenim tijelom pa se i ona nasmijala.
"Ti uvijek izvodiš strptiz prije nego ideš spavati?" upitao ju je još uvijek sa onim pokvarenim smješkom. Emma ga je pogledom odmjerila i zastala na njegovim očima koje su sada bilo neodoljive, ali ona se znala kontrolirati pa je te misli brzo odbacila negdje u stranu.
"To ćeš morati sam saznati." rekla mu je zavodnički i tajanstveno pa se uputila u kuhinju. Zayn se samo nasmijao i krenuo za njom. Emma je zastala ispred hladnjaka i pogledom tražila sok od naranče u teterpaku, ali pošto ga nije našla uzela je mlijeko i nasula si ga u čašu. Zayn joj je prišao s leđa i zagrlio je dok je ona pila mlijeko. Njihao se lijevo desno u nekom svom ritmu što je Emmu natjeralo da se opet nasmije. "Oh, tako znači, mali voli pred igru."
"Moram te upozoriti." rekla mu je dok je praznu čašu odlagala na radnu površinu u kuhinju. Zayn ju je okrenuo prema sebi i upitno ju je pogledao tražeći odgovor u njezinim očima no nije ga mogao naći jer su bile baš poput njegovih duboke i tajanstvene, a sve tajne su krili njihovi demoni koji bi vodili igru.
"Na što?" upitao ju je i makeo jedan zalutali pramen crvene kose u stranu. Bilo je neobično kako je samo sada niska nasuprot njega, barem deset centimetara niža, ako ne i više zato jer nije nosila štikle. Ona je morala podići malo pogled kako bi ga gledala u oči, a on ga je morao spustiti.
"Ja sam bezobrazna, sarkastičana, spuštam ljude, gazim im ego, jezik mi je brži od pameti. Ja sam jedna obična Bit*h, štetočina i tako dalje. Povrijedim one do kojih mi je stalo i još dosta toga." rekla mu je i proučavala njegovo lice na kojoj se nalazila dvodnevna brada. Zayn se samo nasmijao i na trenutak pogledao u stranu pa ga opet vratio na nju.
"Neka, drago mi je i baš mi se takva sviđaš." rekao je još se smješkajući i nepuštajući je da se pomakne. Emma se nije osjećala zarobljeno zato jer je znala da se on nalazi u njenom stanu i da bi se on trebao osjećati tako.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love you 'till the end ~ z.m.
Fiksi PenggemarŠto se dogodi kada se zaljube dvoje tvrdoglavih jedno u drugo? Da li će ponos presuditi i učiniti da njih dvoje više nikada ne progovore riječ ili će jedno od njih dvoje prijeći preko svog ponosa? Oboje su loši i prevrtljive, teške naravi, ali samo...