6. BÖLÜM-SÜREÇ

161 12 0
                                    


Grace,yanımda olduğunı sandığım tek kız (!) Bana komplo mu kurmuştu?! Hepsini o mu planlamıştı yani!! Ona oracıkta aklıma geleni söyledim ve azarladım. Sesini çıkarmamıştı. Sıra Harry'deydi. Onu affedeceğimi sanıyorsa yanılıyordu. 

"Ee artık affettin mi?!"

"Elbette hayır! Sen de bana plan kurdun! Beni elinizde oynattınız!"

Sinirle odama çıktım ve birkaç eşyamı sırt çantama koydum. Peşimden gelmiş neden sayma başladı.

"Ama ama Sky..."

"Senin gereksiz amalarını dinleyerek zamanımı harcayamam"

Onu itip çıktım. Aşağı kapıya indiğimde Louis kapıdaydı. 

"İstersen bana gelebilirsin? "

"Çok sağol. Gerçekten iyi olur."

"Hadi gel o zaman."

Sırt çantamı alıp arabaya ilerledi. Etrafımda bu kadar centilmen erkek varken Harry neden böyle akılsızdı (!) Ama artık cidden onu düşünecek vaktim yoktu. Louis'in arabasına bindiğim an uyumuştum. Onun evinde ve odasında olduğumu sabah farketmiştim. Tabiki o yanımda yatmamıştı ama beni buraya taşıdığını hatırlıyor gibiydim. Çok masum ve iyi kalpli biriydi o. Lou Boobear Tommo  Kalkıp sıcak bir duş aldım. Sonra da Louis'in yanına indim. Kahvaltı hazırlıyordu. Mutfakta tam arkasına kadar sinsice ilerledim ve kulağına korkunç bir şekilde bağırdım. Cidden çok korkmuştu ve ben de kahkahalara boğulmuştum.

"Gülmesene  "

"Çok fenaydı ama kabul et "

"Evet kalbim yerinde mi hiç bilmiyorum  "

"Dur ben bir bakayım"

Yanına gidip elimi kalbine koydum gerçekten çok hızlı atıyordu.

"Vay be tam son gaz bir Porsche hızında  "

"Vaay araba da biliyoruz"

"Ne sandın oğlum  "

"Ahahha  anlaşırız o zaman dostum"

"Tabi işin içine Harry'i katmazsan"

"Olur ama en yakın arkadaşız yani onu satamam"

"Tamam da evde buluşunca bana söyşe ben de dışarıda oyalanayım. Malum artık gidecek bir dostum da yok"

"Saçmalama Sky. Ben,Liam,Zayn,Ashton,Luke,Michael,Calum biz niye buradayız"

"Haklısın Ashton benim için var  "

"Ahahha  aferim "

"Çok teşekkürler bu arada kimse bu kadar uğraşamazdı benimle"

"Ne demek tatlım ya. Bu arada kahvaltıdan sonra benim işlerim var sen evde rahatına bak "

"Oo milyarlık ev bana kaldı ha?"

"Neden olmasın "

"Vaayy "

"Neyse hadi gel krepler soğumadan yiyelim"

"İnanmıyorum krep de yapmışsın ben hep burada kalmalıyım"

"Olur "

"Ölene kadar"

"Emrinize amadeyim"

"Bence şapşalsın "

"Kesinlikle"

-1 hafta sonra-

Harry burada kaldığımı öğrenmişti ve her akşam yemek yemeye buraya geliyordu fakat ben masayı hazırlayıp o gelmeden odaya kapanıyordum ve Louis'de onun yukarı çıkmasını engelliyordu. Louis'e ne kadar teşekkür etsem az kalırdı yaptıklarının yanında. Bugün yine o günlerden biriydi fakat Louis hala gelmemişti. Aslında bana haber ederdi ama belki de telefonunun şarjı bitmişti. Ben yine de iki kişilik masayı hazırladım ve tam odama çıkarken kapı çalındı. Louis'in gelmiş olması umuduyla kapıyı açmaya koştum. Kapıyı açmamla kapamam bir olmuştu fakat yanılmıştım,kapı kapanmamıştı. Uyanık Harold ayağını kapının arasına koymayı başarmıştı. İttirdim fakat güçlü kollarıyla kapıyı açtı. Hemen odaya kaçtım. Louis beni kandırmış bu sefer Harry'i yollamıştı! Odama çıkana kadar beni koridorda yakaladı ve duvara yasladı. Aramızda milimetreler kalmıştı. Nefesini yüzümde hissedebiliyprdum ve kokusunu da burnumda. Bir anda hislerim özlediğimi farkettirdi. Özlem duygusu tüm vücudumu kaplamışken ona nasıl karşı koyacaktım ben?! 

"Ne istiyorsun?"

"Beni dinlemeni "

Hafifçe dudağıma minik bir öpücük kondurdu. Yüzümün kızardığından emindim. Ama şuan ona karşılık vermeyi öyle çok isterdim ki. Ama hayır yapamazdım. Onu dinledim. Bir sürü açıklama yapmıştı. Tamam inandırıcıydı fakat bir gerçek daha vardı.

"Ama ben Jessen'dan hoşlanmıştım!!"

"Zaten Jessen bendim"

"Madem Jessen sensin o zaman artık şu çocuksu davranışlarını bırakıp Jessen gibi olgun,romantik ve centilmen olmayı denesen?!"

"Denememe gerek yok yapabilirim"

"Eğer bunu yapabilirsen sana söz veriyorum ben de senin en çok istediğin bir şeyi yapacağım"

"Tamam"

Bu saniyeden sonra süreç başlamıştı ve onu izleyecektim...

NOT A LOVE STORY (HARRY STYLES FANFİCTİON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin