''Yıllarca bekledim . Doğru kişiyi bulmak için yıllarca bekledim . Olmadı yapmadım onu kurtaramadım ve en kötüsü onu ben öldürdüm. '' dedi Kayra.
Polise vermiş olduğu ifade buydu ama hiç bir zaman suçlu bulunamadı çünkü Esila'yı öldüren Kayra'nın dudaklarıydı ve bunu kimse mantıklı bulmadığı için Esila'nın sağlık sebepleri yüzünden komaya girerek öldüğü kanaatine varıldı.
17.07.2018 Doğum Günü Sabahı.
Annesi ve Babası ''Süprizzz'' diye bağırarak içeri girdiklerinde Kayra çoktan uyanmış bir vaziyetteydi. Onları görünce daha çok mutlu oldu ve koşarak onlara sarıldı. Bugün onun 18. Yaş günüydü . Hep birlikte kahvaltı sofrasına doğru giderken aynı zamanda arkadaşlarının göndermiş olduğu doğum günü mesajlarını okuyordu. Mutfağa doğru yaklaştığında en sevdiği yiyecek olan krepin kokusu burnuna gelmeye başlamıştı bile. Annesinin bu jesti için koşarak ona tekrar sarıldı. Sofraya oturup yemeğini yerken bir eliyle de telefonuna gelen bildirimleri okumakla meşguldü. Ama onun için en önemli mesaj Esila'dan gelecek bir tebrik mesajıydı ama ne yazık ki hala gelmemişti. Kahvaltı süreci bittikten sonra odasına doğru yöneldi ve hemen duşa girdi . 30 Dakika sonra duştan dışarı adımını attığında telefonuna beklemiş olduğu mesaj çoktan gelmişti bile. Mesaj sadece ''Acil bize gelmelisin'' yazısından ibaretti . Hemen kurulanıp siyah bir pantolon , mavi , kırmızı ve beyaz renklerini içeren kareli bir gömlek ve üstüne mavi bir hırka almıştı. Tüm hazırlanma süreci bittiğinde son olarak çantasını da takıp Esila'nın evine doğru yöneldi. 20 Dakika bir yürüşün ardından istemiş olduğu konuma ulaşmıştı bile artık kapıyı çalıp hayatının aşkının karşısına çıkabilirdi.
Esila kapıyı açtığında tatlı bir gülüşle karşıladı ve Kayra'yı içeri davet etti. Kayra içeri girereken ellerinle gözlerini kapattı ve ''Sakın ben aç diyene kadar açma'' diye uyardı. Kayra'yı duvarın karşısında durdurup arkasını dönük bir şekilde bekletmesini söyledi ve ''Artık gözlerini açabilirsin'' dediğinde elinde iki tane bilet sallanıyordu. Kayra ne olduğunu anlamayarak ellerini biletlere doğru uzattı ve eline aldı. Esila ona doğru bakarak '' umarım doğum gününü unuttuğumu düşünmedin'' dedi . Kayra biletleri inceler incelemez mutluluktan ne yapacağını şaşırdı. ''İnanamıyorum 2 tane Amsterdam uçuş bileti'' dedi Esila'nın tam gözlerinin içine bakarak. ''Evet bizim için aldım her şey hazır otelimizde senin en büyük hayalinin Amsterdam'a gitmek olduğunu biliyorum ve bunu birlikte gerçekleştireceğiz inanabiliyor musun ? '' diye gülümsedi. Kayra'nın gözü sulanarak Esila'ya döndü . ''Benim en büyük hayalim seninle çocuklarımızı elimize aldığım an olacak .'' dedi ve sımsıkı bir şekilde Esila'ya sarıldı. Artık oldukça yakın bir konumdaydılar birbirlerine ortam oldukta sıcaktı. Kayra bu zamana kadar kimseyle birlikte olmamıştı hatta kimseyi öpmemiş ti bile her zaman doğru kişiyi arayıp kendini ona adamak ve hayatını onunla sürdürmek istiyordu. Ama Esila onun dudaklarına doğru yaklaştığında ona karşı koyamadı ve onu öpmeye başladı .
Gözlerini kapattı ve kendini anın akışına bıraktı . Ama onu öptükçe daha çok öpesi geliyordu ilk öpücüğü olduğu için böyle hissettiğini düşünerek devam etti. Bir anda birlikte öpüşürlerken Esila titreyerek yere düştü. Kayra ne olduğunu anlamadı ve telaşlanarak hemen 112 yi aradı . Adres tarifini yaptıktan sonra Esila yı sabit bir şekilde tutmak için eğildi ama koluna dokunduğu anda Esila nın durumu daha da kötüye gidiyordu ve Kayra ona daha çok dokunmak istiyordu . Kendini tutarak bir köşede bekledi. 3 Dakika sonra sağlık ekibi eve ulaşmış ve Esila'ya ilk muayeneyi yaparak onu sedye ile ambulansa taşıdılar. Hastaneye vardıklarında Kayra kendi ailesi ve Esila'nın ailesine haber verdi. 10 Dakikada Kayra'nın annesi ve babası , 26 dakikada ise Esila'nın ailesi hastaneye ulaştı. Kayra olan biteni onlara anlattıktan sonra Esila ile ilgilenen doktor acı haberi ailesine bildirdi. Bunu duyar duymaz Kayra yere yıkılarak elindeki biletlere baktı ve hüngür hüngür ağlamaya başladı . Her şey bitmişti artık en güzel günü ona zehir olmuştu , sevdiği kişiyi hayatının aşkını ve ilk öpücüğünü kaybetmişti . Hayalleri artık enkaz altındaydı. Kayra o vaziyette ağlarken bir polis memuru onunla konuşmak istedi ve olan biteni sordu. Kayra ''bugün benim doğum günümdü. Esila benim kız arkadaşım olur (yutkunarak) olurdu. Beni evine çağırdı ve gittim bana doğum günü hediyesi almış hayallerime ulaşmak için bana muhteşem bir tatil planı hazırlamış sadece o ve ben birlikte. Sonra mutlulukla bana yaklaştı ve sadece öpüştük 1 dakika bile süre geçmeden yere yıkıldı ve yerde titremeye başladı . Yıllarca bekledim . Doğru kişiyi bulmak için yıllarca bekledim . Olmadı yapmadım onu kurtaramadım ve en kötüsü onu ben öldürdüm. Onu öperek ben öldürdüm.'' dedi. Polis memuru Kayra'nın omuzunu sıvazlayarak onu dışarı çıkardı . Kayra için hayat durmuştu artık o hastanede daha fazla duramazdı ve çantasını alarak hastaneden uzaklaşmak için dışarı doğru koştu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roguex
Teen FictionDokunduğunuz herkesi öldürme riski taşısaydınız , nasıl hissederdiniz ? .