„Nič sa nedeje, len si mi chýbala a nechcel som sa na teba hodiť pred tvojimi rodičmi" pritiahol si ma k sebe a pobozkal.
„Bože, vieš ako som sa zľakla?" jemne som ho buchla a hodila sa mu okolo krku. Zdvihol ma na ruky a ja som si omotala svoje nohy okolo jeho pásu „Chýbal si mi" pobozkala som ho.
„Milujem ťa Lola, ale mali by sme sa dohodnúť čo bude v Londýne a po ňom" usmial sa na mňa a jemne ma položil na posteľ a ľahol si vedľa mňa. Niekto zaklopal na dvere a dnu nakukla mamka.
„Ja som vám len priniesla pizzu" zdvihla obranne tanier a vošla do izby „Ako som predpokladala, dnes asi ostanete tu" zasmiala sa a položila pizzu na posteľ.
„Ďakujeme mami" usmiala som sa a ona odišla „Na čom sa chceš dohodnúť?" opýtala som sa keď za sebou zavrela dvere.
„O týždeň letíme do Londýna, tam budem mať dva koncerty. Chcel som sa ťa opýtať či budeš so mnou na oboch?" pozeral na mňa s prosbou v očiach.
„Samozrejme, že tam budem s tebou, to sa ma ani pýtať nemusíš" natiahla som sa za pizzou a podala mu ju.
„Kde budeš bývať?" opýtal sa ma s plnými ústami.
„Asi u babičky. Prečo?" odpovedala som mu.
„Nechceš byť ten týždeň so mnou v hoteli? Len my dvaja, nikto nebude vedieť, že sme tam"
„Nie je to zlý nápad ale musím mamke povedať aby nevolala babke lebo potom mi to neprejde, a chcem ťa zoznámiť s Cher"
„S Cher? To je tá tvoja kamarátka?" uisťoval sa.
„Áno, presne tá" odpovedala som mu.
„Teším sa na ňu. Keď je taká akú si mi ju opisovala tak..." nedopovedal.
„Tak čo?" opýtala som sa ho a tanier položila na stolík, ku ktorému som musela prejsť pár krokov.
„Tak bude prudko jebateľná" zasmial sa.
„Takže prudko jebateľná hej?" hodila som po ňom vankúš, ktorý som si zobrala zo stoličky.
„Héééj, čo to robíš?" postavil sa z postele a kráčal ku mne.
„Ty ma chceš vymeniť a čo robím ja?" zasmiala som sa a rozbehla sa na druhú stranu izby.
„Poď sem" chytil ma, hodil na posteľ a priľahol ma „Teba by som nikdy nevymenil" pobozkal ma.
„No jasné, ale Cher je vážne krásna. Krajšia ako ja" vyplazila som mu jazyk.
„Pre mňa si dokonalá ty a nie Cher" znova ma pobozkal. Najprv jemne, a hneď na to to prešlo do vášnivého bozkávanie.
„Cody rodičia sú dole" snažila som sa protestovať pomedzi bozky.
„Budeme potichu" snažil sa ma upokojiť.
„Jasné, tak jak minule?" zasmiala som sa. Naposledy sme moc ticho neboli. Odtiahol sa odo mňa a pozeral na mňa s prosbou v očiach „Cody prestaň. Tiež to chcem, ale nie tu" pohladkala som ho.
„Tak dobré. Nemôžem tu dnes prespať?" opýtal sa ma.
„Jasné, že môžeš. Donesiem ti otcove tričko, počkaj chvíľu" vstala som z postele a zišla dole. Mamka s ockom sedeli a pozerali televízor.
„Oci, nepožičal by si Codymu nejaké tričko? Ostane tu dnes spať, ak smie" hodila som na mamku prosebný pohľad.
„Smie a idem mu po to tričko" odpovedala jednoducho a postavila sa.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanficKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.