Vanja
Tačno u 9:00h oglasilo se zvono na vratima, odmerim još jednom svoj lik u ogledalu kratka crna haljina, visoke štikle, isfenirana kosa, da, seksi sam. Volim vrata i ugledam Bogdana u odelu.
- Izgledaš prelepo pruža mi ruže.
- Hvala i ti izgledaš lepo odelo ti stoji kao saliveno - priznam i odložim ruže.
- Hoćemo li?
- Naravno - nasmešim se i krenem za njim.
- Razgovarao sam danas sa tvojim bratom.
- A je li?
- Da dao mi je blagoslov, doduše uz pretnje ali ipak je bio blagoslov.
Nasmejem se glasno na ovo.
- Biće sve u redu razgovarala sam sa njim.
- O zdravo - u lift ulazi neka plavuša i blesavo se smeje Bogdanu.
- Ćao - Bogdan je kratko pozdravlja.
- Ćao - kažem i ja. Bogdan se pomerio i zagrlio me jednom rukom, ovo je bila neka čudna tišina.
Izlazimo iz lifta, Bogdan me hvata za ruku i krećemo ka njegovom automobilu. –
- Šta je bilo ono tamo? - pitam.
- Plavuša me je pozvala na večeru.
- Kako se zove?
- Ne sećam se. Rekao sam joj da sam u vezi sa tobom.
- Ne mogu da verujem da me koristiš da se rešiš onako zgodne ženske – našalim se.
- Poznajem zgodniju - namignuo me i otvorio mi vrata.
Naravno ta zgodna ženska sam ja. Nasmejem si uđem u auto.
. . .
- Gde idemo? - pogledam čudno u avion.- Ovo nam je zvanično prvi sastanak, zaslužuje posebno mesto, prosto.
- Sutra imam snimanje od 9:00 h - nagovestim.
- Ne brini vratiću te kući do 9:00 sati.
- U redu hajde - da vidimo šta je smislio.
- Gospodine.
- Zdravo Milton jesmo li spremni?
- Naravno da jesmo čekamo samo vas, dobro dobro veče gospođice - pozdravlja me tip.
- Dobro veče - nasmešim se krenem za Bogdanom.
U avionu Bogdan mi je objasnio da je ovo avion kluba i da ga svi momci koriste što znači moj brat. Popili smo šampanjac malo smo se zezali, ogovarali porodice i Smejali se sve dok nismo sleteli u gradu ljubavi. Dobar je to mu moram priznati. Očekivala sam da ćemo otići u neki restoran umesto toga bez reči smo ušli u neku zgradu, izvadio je ključ i otključao stan broj 5. Iskreno se nadam da nije serijski ubica moram se udati za njega.
- Wow - izlete mi kad ugledam šta je spremio. Na sredini dnevne sobe bio je postavljen za dvoje cveće, upaljene tri sveće, pribor hrana, sve je bilo već spremno.
- Kako si ovo organizovao? - pitam.
- Ovo je sve uradila Mari, ona održava ovaj stan.
- Stan u Parizu a? Dođavola cure mora strašno da padaju ovo.
- Ne bih znao kupio sam ovaj stan pre mesec dana, ti si moja prva gošća.
- U tom slučaju osećam se veoma polaskano.
- Dozvoli - izvukao mi je stolicu.
- Hvala - ostavim torbu i smestim se.
- Dakle Vanja nadam se da si odmorna jer za noćas Imam plan.
- Za noćas?
Ne planira valjda seks ja sam donela odluku da ne spavam sa njim na prvom sastanku.
- Da dopašće ti se veruj mi.
- Hajde da vidimo.
- Prvo naravno moram da te nahranim, trebaće ti snage za ono što planiram.
Dođavola sigurno želi spava sa mnom. Ma koga ja to zavaravam i ja želim.
Očigledno imam prljave misli ,nakon divne večere izašli smo iz stana i obreli se na trgu. Bogdan mi je objasnio da je Francuska reprezentacija slavila pobedu u fudbalu. Bilo je divlje, bilo je bučno, šareno, bilo je vau. Ovako definitivno nisam zamišljala sastanak sa njim.
Negde oko 2:00 h ujutru nisam više mogla da stojim na štiklama onda je Bogdan nazvao nekog i pokupio nas je auto.- Čini mi se da poznaješ dosta ljudi ovde.
- Živeo sam ovde tri godine igrao sam za jedan francuski klub.
- Pa to objašnjava sve - nasmejem se.
- Jesi li gladna?
- Nisam ali mogla bih da pojedem nešto slatko.
- Ti si žena mog života, volim te u moj omiljeni objekat.
Ovde poslastičare očigledno rade noću jer mi nismo bili jedini ovde, Bogdan je uzeo od svega po nešto i bogami bio je gladan. Ja sam uživala više u tome kako on uživa u hrani nego što sam uživala u samoj hrani.- Pun sam. Hoćemo li?
- Hvala bogu pomislila sam da ćeš pojesti sve što imaju - našalim se.
Nakon što je Bogdan platio račun krenuli smo nazad automobil nas je odvezao do piste gde nas je čekao avion. Kao pravi džentlmen Bogdan je bio kulturan i suzdržan dopratio me do vrata mog stana i kao filmovima nežno me poljubio ruku.
- Hvala ti divno sam se provela.
- Hvala tebi. Vidimo se sutra? - pita me.
- To je sve? - pogledam ga izazovno.
- Pa ako ćemo iskreno nije ali odlučio sam da budem fin jer ti to zaslužuješ.
- Ne seri - hvatam ga za košulju, povučem ga ka sebi i snažno ga poljubim.
Ulazimo u moj stan teturajući se, ja skidam njegov sako i vučem njegovu kravatu dok mi on otkopčava haljinu.
- Želeo sam da budem fin - Bogdan kaže između poljubaca.
- Primljeno na znanje - nasmejem se. Toliko o mom čednom ponašanju na prvom sastanku.
- Ah - viknem kad me Bogdan podigne, obmotam mnoge oko njega i krenemo ka mojoj spavaćoj sobi.
. . .
Kao po navici okrenem se da napipam svoj telefon samo što ovaj put moj telefon nije bio na svom mestu.- Ja ću - Bogdan se javlja i gasi telefon.
- Dobro jutro – nasmešim mu se.
- Dobro jutro, sinoć si se uspavala pa sam navio alarm da ne zakasniš na snimanje.
- To je tako slatko od tebe - poljubim ga i ustanem moram da se istuširam.
Istuširam se na brzinu, sredim se i krenem u kuhinju gde me čeka kafa i doručak. Uzmem kafu i ponovo poljubim Bogdana
- Hvala ti.
- Nema na čemu ja imam trening tek za tri sata a znam da ti žuriš. Kad završavaš sa snimanjem?
- Oko 6:00.
- Onda ću spremiti večeru.
- Vidi ti njega sav se od odomaćinio.
- Sad si mi zvanično cura mogu da te maltretiram - nasmešio se.
- Aha. Moram da idem – poljubim ga.
- Ćao.
- Osećaj se kao kod kuće – viknem i mahnem mu.
DU LIEST GERADE
Gatara je rekla svoje
RomantikBogdan živi životom u kome peovladavaju tri pravila. 1. Poštuj porodicu i prijatelje. 2. Bori se za ono što želiš. 3. Ne spavaj sa sestrama svojih prijatelja. Život je bio dobar dok nije prekršio treće pravilo. Vanja Petrovska je slomila njegovu vol...