❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀
"𝕱arhan! What the hell is this?!"
Melihat kehadiran orang lain menyebabkan Qhyla terkejut lalu segera menolak tubuh tegap Farhan dan mencuba sedaya upaya untuk menutup tubuh badannya. Dia memandang Fiqran dan Isyraf dengan tatapan malu. Wajahnya merona.
Farhan yang diganggu oleh dua serangga hanya mendengus kesal. Dia tidak sempat hendak klimaks buat kali kedua. Zip seluarnya kembali ditarik ke atas. Matanya menjeling tajam abangnya dan juga Isyraf.
"Wear your clothes and go now." Sebaik saja Qhyla telah mengutip semua bajunya, Isyraf membuka kot dan memakaikannya pada Qhyla.
"Terima kasih Isyraf. Maafkan saya Encik, atas ketidaksopanan saya tadi. Maaf sekali lagi." Tunduk Qhyla berkali-kali pada Fiqran sebelum dia beredar dengan cepat. Isyraf dan Fiqran saling berpandangan kemudian memandang semula Farhan yang hanya tenang dengan semua ini.
"Perempuan jalang mana yang kau dah kutip pulak kali ni, Farhan?! " Fiqran mula membentak. Dia tidak sangka Farhan telah mendapatkan mangsa yang baru.
"Hn, dia pemuas nafsu aku. So what?" Farhan memundur langkah. Dia mengambil sudu lalu mencungkil jeli jem dan memakannya begitu saja tanpa memberikan sebarang reaksi. Seolah-olah dia tidak pernah melakukan kesalahan.
"Kalau pemuas nafsu sekalipun, kenapa kau benarkan dia tinggal kat sini? Kau nak biarkan pelacur tu hidup kemewahan? Tolonglah, dia tak layak! Kau kena buang dia sebelum daddy tahu." Kertekejutan Fiqran hanya dibalas jelingan oleh adiknya.
"Dia bukan pelacur. Dia seorang penyanyi." bantah Farhan dan Isyraf serentak. Mereka berdua saling berpandangan sebelum memandang tajam Fiqran. Fiqran terkedu dan ketawa sinis. Penyanyi?
"Bukan pelacur? Habis tu, tadi yang kau buat tu apa? Bersenam?"
"Aku yang suruh dia layan aku." Balas Farhan dengan dingin. Manakala Isyraf hanya mengangguk saja bagi mengiyakan kata-kata lelaki itu.
"Jangan cakap yang perempuan tu..." Fiqran seolah-olah terkejut seorang diri. Jejaka itu memandang Farhan yang tersenyum sinis ke arahnya.
"Slave kau...?"
Fiqran berasa terkejut dan segera berganjak ke tepi apabila sebaris Maid memasuki dapur dan menunduk hormat.
"Maafkan kami, Tuan Farhan. Kami akan bersihkan lantai ni sekarang juga."
"Hn." Singkat respon Farhan sebelum menyerahkan jem dan sudu yang dia kotorkan tadi. Fiqran melihat lantai yang sudah penuh dengan cecair melekit sperma milik Farhan. Dia meneguk ludah dan memberikan tatapan jijik.
YOU ARE READING
S1: Demi My Slave (In-Editing...)
Lãng mạn༒ 𝕽𝖔𝖞𝖆𝖑 𝕾𝖊𝖗𝖎𝖊𝖘 𝐈 ༒ | SLAVE - HAMBA YANG DIINGINKAN | ❝𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒆𝒂𝒓 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆... 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒍𝒂𝒗𝒆.❞ A Royal Story. Dia hanya seorang penyanyi. Sekadar penghibur yang malang di kelab malam...