Ordinary day

391 20 2
                                    

Bas uzivam.Uzivam i nerviram ljude pa to je zakon.Joj kako bih volela da Harry-u vidim izraz lica kada sam mu pevala.Ma deckoo ajde oladiii uu naj naj na na ma deckoo.Znate sta jos malo cu da mu idem na nerve.Haha.Idem kuci moram da odem po odecu za zurku i po laptop.Usla sam u Range Rover i odvezla se kuci.

(...)

Evo ga stigla sam konacno.Ulazim i odmah primecujem poglede na meni.Usla sam u dnevnu. Tu su bili Louis, Zayn, Niall, Liam i Harry.Ja sam prijatno ih pozdravila i uputila jedan pogled pun ljubavi Harryu.Prisla sam mu i poljubila.

'Joj kako slatko!!'-Niall je ciknuo.Au.Moje uvo.

'Da se kladimo da je nesto napravila.'-Zayn se nasmejao.

'Paa....'-uputila sam im osmeh od uva do uva.Harry je samo gledao u jednu tacku i ustao vrativsi pogled na mene.A ja sam sam se iskezila sto sam vise mogla.

'Pobegla je kroz prozor dok sam se ja okrenuo.'-Harry je rekao.

Na to su se samo decki nasmejali, pa dajte malo pomoci mozda.

'Pa me je jos posle zezala preko telefona.I da gde si ti bila?'

'Volim i ja tebe!'-poslala sam mu poljubac i odleprsala u moju sobu. Izabrala sam za zurku crni cipkani sorc i belu kosulju, uzela sam jos nesto sminke i peglu za kosu.I joj da zaboravila sam lap top.Kada sam videla da je sve na mestu krenula sam.Da bi dosli do vrata morate da prodjete pored dnevne tako da sam ponovo ispracena pogledima.

'Gde si ti krenula, mala?'-opet on sa to mala.

'Ne zovi me nikada MALA!'

'Megan nisi mi odgovorila.'

'Ni ne planiram.'-samo me je besno pogledao.Pre nego sto je nesto poceo reci ja sam glasno zapevala'I'M A SINGLE LADY voooo oooo.'Harry je pokusavao nesto da kaze a ja sam sve glasnije pevala i mrdala glavom.Izgledala sam ko da me neko ciglom udario u glavu.Konacno sam izasla i prestala pevati.2:0 za Megan.Da curoo, da curoo.O jea.

Harry P.O.V.

Pa dobro jel ona normalna.Ima lep glas ali ovoliko krestanje.Aloo jel mene neko slusa??Megan?!Ne mogu da verujem kako me je ispalila.Cujem neko smejanje iza sebe.To je Niall, pa Louis pa sada se svi smeju.

'Sta je to toliko smesno?!'

'Ko bi rekao da ce neka devojka ovako da te ispali!!'-Niall se smejao.

'Vidi se kako te lepo slusa!'-komentarise Zayn.

'A sto ima prelep glas prosto se covek se raznezi kada cuje kako te ignorise pevajuci.A ti pokreti! To mlataranje glavom pa savrsenstvoo!'-Lou se zacrveneon

'Kako samo to uspeva takav andjeoski glas da koristi protiv tebe.'-Liam je napravio ozbiljnu facu.

Svi su me zezali savrseno.Lepo.

'Samo vi mene zezajte.Ona vremenom postaje sve bezobraznija.Nece ni da mi se obrati a kamoli da se udostoji odgovora na pitanje.Ma jok.Ja stvarno ne znam sta cu da kazem roditeljima kada me budu pitali za nju.'

Megan P.O.V.

Joj kako bi videla lice Hazzi kada sam mu zapevala.Stigla sam.Dome slatki dome.Vise vremena sam provodila u svojoj vili nego u drugoj.Tamo sam samo nekada reda radi prespavala i malo ostala.A sad jos jedna tajna.Usla sam u garazu koja je bila velika kao i jedan ogroman stan.Bila je prepuna autima za trkanje.To su samo oni najnoviji i najskuplji.Trebam nekog izabrati nalazim se za 10 min sa jednim deckom.Izabrala sam moju bebu Bugatti Veyron.Lep je osecaj ponovo sesti u njega.Brzinom svetlosti upalila sam auto i pocela juriti ulicama Londona.Adrenalin se pojavio u mojim venama.Stigla sam veoma brzo.Kada sam izasla ugledala sam....

Kako vam se svidja prica i part?Slobodno recite ne grizem :D Za nastavak molim 1 vote

Love ya xoxo

Troublemaker [Selena Gomez\L.H]Onde histórias criam vida. Descubra agora