Powód dwudziesty drugi

1.1K 156 16
                                    

Zima to idealna pora, żeby trzymać zwłoki na dworze, kiedy nie masz miejsca w lodówce, ponieważ dzięki temu utrzymają jeszcze przez długi czas świeżość. Na wszelki wypadek jednak warto założyć na zmarłego alarm, w razie, gdyby ciało zabrało zwierzę lub głodny bezdomny.

Hejo. Z okazji świąt mam dla was mały maraton czytelniczy ^^ Bardzo was przepraszam, że specjał swiąteczny będzie później, ale... Dobra, nie ma sensu się tłumaczyć. Po prostu z powodu wielu czynników ciężko było go pisać xd

Dzisiaj w tym szczególnym dniu chcę życzyć wam... No właśnie, czego wam tu życzyć, skoro każdy pisze oklepane życzenia? Już wiem! Życzę wam wytrwałości w nowym roku. Abyście mieli więcej cierpliwości i nie bali się podejmować ważnych dla was decyzji, związanych ze szkołą, związkami, rodziną, pracą. Tegorocznym maturzystom i gimnazjalistom pragnę życzyć powodzenia z testami i maturą, wiem, że to duży stres, ale dacie radę. Ja w was wierzę. ;)
Wiadomo, postanowienia noworoczne i tak mało kto spełni, mimo to postarajcie się coś robić dla siebie. Spróbujcie pokochać własną osobę, starać się doceniać, to, co się już posiada. Może i uważacie, nic nie umiecie i jesteście beztalenciami, kiepsko idzie wam szkole, albo ogólnie rodzina cały czas na was narzeka, przez co czujecie się jak balast. Pamiętajcie jednak... W każdym z nas, w każdym takim ziemniaczku kryje się coś wyjątkowego. Tylko trochę czasu mija, zanim to dostrzeżemy. I mogą sobie mówić inni co chcą, mogą podważać naszą wartość, ale przecież jesteśmy sobą. Nie udajemy kogoś innego, po prostu jesteśmy jacy jesteśmy i jeżeli inni tego nie akceptują, trudno. Nie każdy jest chodzącym ideałem i nigdy nie będzie. Więc kochani, w te święta postarajcie się po prostu dobrze bawić i cieszyć z wolnego, poczujcie się dobrze w swoim ciele, jedząc ulubione potrawy, czytając fajne książki, grając, rozmawiając z przyjaciółmi, pisząc rozdziały.... Korzystajcie z okazji, będąc w takich chwilach sobą. I chyba to najważniejsze, czyż nie? Nie bójcie się zrobić tego jednego odważnego kroku, jak ja :)

Wesołych świąt wszystkim i dziękuję każdemu, kto doczytał do końca. Mieć takich czytelników to skarb. go chce się zakopać, by nikt mi go nie odebrał, haha. Taki mały żarcik ^^

Udanej Wigilli i smacznego karpia! ~ KijSpearsa

Sto powodów dla których warto zostać grabarzem Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz