Vianočný ples

1.1K 57 0
                                    

Ráno bolo dosť rušné. Každý mal už partnerov na ples len ja nie. Šak načo ja sa nikam nechystám. Nemám rada nič takéto. Som radšej sama. Ráno som šla na raňajky a Dumbledor začal rozprávať o Vianočnom plese a ták ale mňa to nezaujíma. Rýchlo som sa naraňajkovala a odišla som. Po chvíli za mnou prišiel Ron.

"Ahoj Markét. Máš už partnera na vianočný ples?" opytal sa ma a usmial sa na mňa.

"Ahoj Ron. Nie nemám" povedala som mu to a dúfala som aby ma nepozval.

"Pôjdeš so mnou na vianočný ples?"

"No tak najradšej by som nešla, ale v pohode pôjdem s tebou" povedala som a zakívala som mu.

....

Bol už večer a ja som sa už prichystala. Vlasy som mala do hora vyčesané, jemný mejkap a topánky na vysokom opätku. Pomaly som šla do klubovne a vtom som zbadala Rona v trošku divnon sviatočnom obleku. Nevadilo mi to sama som divná. Keď sme spolu vchadzali do Veľkej siene všetci sa na nás pozerali. Podľa mňa to je tým ako smiešne vyzerám. Prišla ku mne Ginny aj s Harry.

"Markét vyzeráš úžasné" povedala Ginny nadšene.

"Nemyslím ale ďakujem" povedala som a umsmiala som sa.

Videla som ako McGonagallová niečo rozpráva šampiónom. Nevidela som Draca. Kde zasa je..? A zrazu som ho uvidela aj s nejakým dievčaťom so slizolunu. Zrazu sa mi začali vybavovať spomienky s ním. Bolo to hrozné. Všetci sme šli do Veľkej siene a šampióni začínali svoj prvý tanec. Pozerala som ako Draco tancuje s tou dievčinou. Ja s Ronom som sedela na lavičke a všetci tancovali Hermiona s Krumom, Neville s Lunou a Harry s Ginny. Nemala som chuť tancovať a ako pozerám ani Ron. Ten bol urazený lebo s ním nešla ona. Ach môj zlatý. Po 3 pesničke prišla Hermiona a sadla si vedľa mňa a Ron na ňu vyskočil. Začali sa hádať. Mala som na nich také nervy. Zrazu niekto predomňa predstúpil a pozval ma tancovať. Neriešila som kto to je. Ale po chvíli ma to zaujímalo tak som zdvihla hlavu a uvidela som jeho. Bol to Draco Malfoy. Bola som v šoku že práve on ma vyzval do tanca.

"Draco? Prečo?"

"Prosím ťa, nekaz tú krásnu chvíľu" povedal a usmial sa na mňa.

"Ale neskôr mi to vysvetlíš" pousmiala som sa a pokračovali sme v tancovaní.

Všetci na nás celý večer pozerali, dokonca aj Dumbledor. Mala som divný pocit, ale neriešila som to. Celú noc na mňa pozeral s úsmevom tak ako aj ja. Bolo už pred polnocou a ja som si šla sadnúť von pred Veľkú sieň, šiel za mnou aj Draco. Sadli sme si a usmievali na seba.

"Prečo?" opýtala som sa.

"Nechcem o tom rozprávať" povedal a úsmev mu sklesol.

"Povedal si že ma budeš ľúbiť navždy" začali mi tiecť slzy.

"Ale ja ťa stále ľúbim, ale nemôžme byť my dvaja spolu" ach ... prečo ma bože trestaš?...

"Ale... ale .. prečo? Vôbec to nieje fér" chcem na neho zabudnúť... je to tak zlé

"Ja viem že yo nieje fér, ale je to pre tvoju bezpečnosť. To čo na mňa zaútočilo sa vráti a zaútočí aj na teba, a ja o teba nechcem prísť, ani dnes, ani zajtra proste nikdy. Keby ti niekto ublížil neprežil by som to."

"Ale spolu by sme to porazili, boli by sme silnejší" začala som plakať.

"Nie, prestaň. Nemôžem to dovoliť. Najlepšie by bolo keby sme sa už nestretávali. Je to najlepšie čo môžem pre nás urobiť" povedal a odišiel.

Plakala som tak veľmi až ma McGonagallová musela odniesť do jej pracovne a dať mi elixír na upokojenie.

Magic girl (Harry Potter)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora