*19*

2.8K 139 29
                                    

Eve vardığımda minji'yi kucağıma alıp koltuğa oturttum.ve bana canının ne çektiğini sordum.

Minji:Yaaağğhh Jimin daha 1 haftalık canım birşey istemiyor.

Jimin:Olsun.sen söyle.

Minji:Bak sevgilim bebeğimiz daha 1 haftalık canım birşey çekmiyor.Ama şöyle 6-5 aylıkken seni uykundan uyandırabilirim.Tamam mı?

Jimin:Tamam.Ama birşey çekerse söyle.

Minji:Tamam sevgilim söylerim.

Tanrım hala şoktayım.Benim meleğim hamile.Ama daha evlenmedik babamlar tatilden 1 gün sonra gelecekler.

Meleğimle evlenmeyi iple çekiyorum.Sevgilime baktığımda koltuğa yatmış ve uyumuş.Çok tatlı uyuyordu.

Üskattan bir pike getirip meleğimin üstünü örttüm.

Ve bende yemek yapmaya mutfağa gittim.Birden meleğimin çığlığı kulaklarımı doldurdu.

Elimde ki tabağı fırlatıp meleğimin yanına koştum.

Ağlıyordu..Hemen sarıldım ve ne olduğunu sordum.Bana annesini gördüğünü ve Türkiyeye gelmesini istiyormuş.

Meleğimi ağlarken görmek benim canımdan can almak gibi.Onu tekrar yatırıp karşısına oturdum.

Derin düşüncelere daldım.Biz minjiyle neler yaşadık ama hiç birbirimizden ayrılmadık.Ayrılmıycazda..

Bende orda sızıp kaldığımda Meleğimi koltukta göremedim.Lavabo ya gitmiştir diye bir şey yapmadım biraz vakit geçtikten sonra kapının orda bir not buldum.

Not;
Merhaba Jimin Uyuyodun uyandırmak istemediğimiz için sana bu notu yazdık.Kızmamışsındır umarım.Sevgilini alıp gittik ve bunu eğlencesine yapıyorum.Hadi sana iyi uykularrrr.

Şuan o kadar sinirlendiğimi bilmiyorum hemen bizimkileri arayıp buraya gelmelerini istedim

Eveeeetttt yeni bölüm geldiiii.Gençler ablanız sınavdan 95 aldı aq hocası 5 puan kırmış bir yanlış alt tarafı yaaaniiii.HERNEYSE bifteklerim ben kaçarrr.

Öpülfünüzzx💋💋

Zorla Evlendirilmek{PJM} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin