20.rész A nagy nap...

307 13 3
                                    

Grimmjow Urahara segitségevel felpróbálta az esküvői viseletet,de nem túlzottan tetszett neki a látvány ahogy a tükörben szemügyre vette magát.Ichigo és Renji elhuzták a szoba ajtaját hogy megnézzék hogy is sikerült felöltöztetni Grimmjowt mivel a társalgóban várakozva nem hallották Grimmjow panaszkodását.Renji elfordult s próbálta elfolytani a nevetést Ichigo pedig fejbevágta hogy lecsitítsa barátját.

-Idiota ne röhögj már!-sziszegte -Igy nem jutunk dűlőre!
-Bocsi...de ez ...
-Na jó ...asszem én inkább kihagyom ezt a bulit...-morogta Grimmjow és elkezdte lehámozni magáról a kimonót.
-Ugyan Grimmjow nagyon is jól áll rajtad csak ez az idióta nem bír magával...-makogta Ichigo hogy visszatartsa a menni készülő sertődött Arrancart.

Myavi miután bevitte az ikreket az iskolába Ishida javaslatára körülnéztek a városban ,hátha egy mennyasszonyi ruha szalonban találnak megfelelő ruhadarabot.Néhány órányi keresgélés után végül Miyavi meglátott egy gyöngyökkel kirakott menyasszonyi ruhát egy kirakatban.Mig felpróbálta Ishida úgy döntött utána néz az Uraharanál szenvedő vőlegénynek,füléhez emlete mobilját.

-Kurosaki?...Nem még nem sikerült megfelelő ruhát talánunk de most is probál.Mi van Grimmjowval?...Aha...sejtettem...próbáljatok meg inkább egy öltönyt....Igen....
-Na mit szólsz Ishida-san?-érkezett a kérdés.

Ishida megfordúlt és csaknem elejtette a mobilját.Miyavi tökéletesen festett.A lágy esésű anyag úgy simult Miyavi testére hogy tökéletesen kirajzolta testének vonalát ugyan akkor nem volt közönséges.

-Miyavi ...ez ...tökéletes.Akár egy igazi hercegnő!Gyönyörű vagy !
-Köszönöm Ishida-san!Azt hiszem ezt a ruhát választom.
-Akkor már csak a helyszin és a vacsora van hátra de azt egy gyors telfonnal elintézem.Nagyobb gondot jelent Grimmjowt felöltöztetni.

Este fáradtan kullogtak haza.A három férfi számára túl nagy feladatnak bizonyúlt a ruha választás.
Grimmjow elhagyta a gigait és nyakába vette a várost.Vegyes érzelmekkel a szivében rotta Karakura város utcáit.Nem akarta Miyavit megint elvesziteni de nem volt képes megfelelni a feladatnak.Miyavi boldogan mutatta meg mennyaszonyi ruháját,de mivel nem látta Grimmjowt ő sem érezte az esküvőt megfelelő döntésnek.
-Ichigo-sama...hol van Grimmjow?-kérdezte
-Be ment a szobátokba miután visszajöttünk.-válaszota Ichigo-Azóta nem láttam.De nem ment valami könnyen a ruhapróba...eleggé el volt kenődve!
-Értem...megtennéd hogy foglalkozol az ikrekkel míg én utána nézek?
-Persze...menj csak utána!Ahogy érzem nincs a közelben.

Miyavi belépett a szoba ajtaján és csupán Grimmjow gigaiát találta a padlón heverve.Kezében Ichigo jelvényével.Tudta Grimmjow nincs a testében de mégsem ment azonnal utána.
Ishida neki állt vacsorát késziteni mig Ichigo a kicsikkel kezdett foglalkozni.

-Minden rendben Miyavi?-kérdezte Ichigo mikor a nő visszatért a nappaliba.
Miyavi a fejét ingatta.
-Nincs itt....
-Nem mész utána?
-Nem...hagyom...had gondolkodjon.Most egyedül kell lennie!
-Biztos vagy benne?
Miyavi bólintott,majd ő is leült a szőnyegre és játszani kezdett a kicsikkel.
-Na és milyen volt az első napotok?-kérdezte Ishida az ikreket.
-Érdekes...-válaszolta egykedvűen Miyako és a szemét dörzsölgette álmosan.
-Nekem nem tetszik!-mondta sértődötten Yuri és összefonta maga elött karját.
-Miért nem tetszett?
-Mert folyton nyugton kellett ülnöm!
-Yuri verekedett és büntetést kapott!-mondta Miyako
-No csak!Miért verekedtél?
-Mert csúfoltak a fiúk!Ki nevettek!
-Oh édesem!Nem szabad verekedni még akkor sem ha csúfolnak!-ölelte magához Miyavi.
-Nem bizony!-emelte fel mutató ujját Ichigo
-Khm...te beszélsz Kurosaki?-kérdezte szarkasztikus hangnemben Ishida

Ichigo elvörösödött és zavartan nevetve vakargatta narancs haját.
Miyavi vacsora után lefektette az ikreket.Grimmjow még mindíg nem tért vissza pedig már kesőre járt az idő.Miyavi viszont nem tudott elaludni aggodalmábam.A hold már magasan járt az égen mikor egyszer csak megérezte ahogy bebújik mellé s apró csókot lehel Miyavi vállára

-Sikerűlt megbekelned?-kérdezte a nő
-Hm...gondolkodnom kellett.-válaszolta Grimmjow

-Nem kell végig csinálnod ha nem akarod.
-De te...hah...sajnálom.
-Mit?-kérdezte Miyavi felé fordúlva.

Tekintetük egymás tekintetében állapodott meg.Grimmjow szeme telve volt kétségekkel.Miyavi végig simította a férfi arcát,majd ajkára apró csókot lehelt.Grimmjow átölelte a nőt és forrón csókkal viszonozta.Vágya szinte felemésztette.
-Miyavi..az esküvő...
-Hm...?
-Változtat valamit a kapcsolatunkon?
Miyavi elmosolyodott.Vágyakozó szemei ékkövekként csillogtak a hold fényében.
-Az csupan formalitás!Csupán hivatalosá teszi a kapcsolatunkat.Semmi több.
-Hm...akkor ha végig csinálom..
az nem változtat a dolgon.
-Milyen...dolgon?-kerdezte a nő meglepetten.
-Hát ezen...-válaszolta Grimmjow s újra a nő ajkaira tapadtak ajkai.

Másnap reggel Miyavi és Ishida a gyerekekkel az esküvő helyszinéül szolgaló kis fogadohoz utaztak.A fogadó a tengerparton volt.Ginko fák ugyan nem voltak de Miyavit lenyűgözte a hely.

-Tudom nincsenek Ginko fák de reméltem hogy tetszeni fog.-mondta Ishida.
-Nagyon tetszik!-válaszolta Miyavi boldogan.

Ishida bekisérte Miyavit és a gyerekeket a szobájukba.Hamarosan megérkezett Ise hadnagy és Matsumoto Rangiku valamint Hinamori Momo hogy segitsenek felkészülni a mennyasszonynak.Ishida pedig Grimmjow mellett igyekezett Ichigo és Renji társaságábban felkészülni.Délutánra megérkeztek a vendégek is ami azt jelentette hogy a Gotei 13 Kapitányai és Handanagyi valamint Nel ésHalibel meg a frassionja.Amint Grimmjow meglátta a tömegeget idegesen kezdte el kibontani az addig nagy gonddal megkötött nyakkendőjét. Majd levetette öltönyét.Leült egy sziklára és probálta összeszedni magát.Egy kéz nehezedett valára.
-Minden rendben Grimmjow?-kerdezte Ichigo
-Minek csőditettétek ide az egész Lelkek Világát?-kérdezett vissza idegesen.
-Nyugalom....mind átéltük azt amit most te érzel!-válaszolta Ichigo
-He?
-Ideges vagy.Ez természetes.De amint meglátod Miyavit ...el fog szállni az idegesség!-Mondta Renji széles vigyorral.
-Fiúk ...gyertek már!Mindjárt kezdődik!-rohant hozzájuk Ishida.
Ichigo feladta az öltönyt Grimmjora Ishida pedig egy pillanat alatt megkötötte a nyakkendőjét.Aztán a két férfi felrántotta a bepánikolt Arrankart a szikláról s mire észbe kapott már az oltárnál állt.Szeretett volna gyorsan eliszkolni a vendégek és a koszorús lányok láttán de földbe gyökerezett a lába. Szive torkában dobogott s forgott vele a világ.Ichigo már azon gondolkodott merről kapja el.
-Ember...mély levegő!-nyugtatta Renji

Mikor meglátta Miyavit kilépni az ajtón s közeledni felé,hirtelen mindent elfelejtett.Szíve megnyugodott s már nem látta maga körül a tömeget.Megszűnt minden.Csak őt látta.A ceremónia levezetése természtesen Kyoraku Shunsui feladata volt s ő igyekezett a legjobb tudása szerint elvégezni kötelességét.Mikor Miyavi kimondta az IGEN-t Grimmjow szive kihagyott egy ütemet.

-Grimmjow...-bökte oldalba Ichigo.-a gyűrű!

Miyavi akaratlanul is kuncogott.Mikor Grimmjow remegő kézzel végre felhúzta ujjára a gyűrűt.Hirtelen rózsaszin virágszirmok keritették körbe őket.Miyavi azonnal megcsókolta Grimmjowt, és abban pillanatban elszállt minden idegesége.
A háron vőfély csak döbbenten pislogott Kuchiki Byakuya nagylelkű gesztusán ,melyel elfedte a kiváncsi szemek elől az ifjú párt.Byakuya pedig megengedett magának egy alig látható mosolyt.Ahogy a kavargó szirmokhoz hasonló pengék lehulltak köréjük a vendégek állva ünnepelték öket.Grimmjow alig akarta elengedni Miyavit annyira vágyott a nőre.

-Khm...asszem várnod kell még egy kicsit míg elmerülhettek egymásban.-bökte ismet oldalba Ichigo.

Ahogy ezt kimondta két kicsi pantera teperte le Grimmjowt,akikre addig Urahara vigyázott.Jobbjában sétapálcájával s baljában legyezőjével arcát takarva közeledett s gratulált.Miyavi pedig boldogan fogadta a gratulaciokat.
-Jól vagy Grimmjow?-kérdezte Ishida és Ichigo föléhajolva.
-JAH!....-érkezett a válasz.-Miyako te mióta tudsz pantera alakba lépni?
-Urahara -sensei megtanitotta hogy csináljam!-ujságolta a kislány.
-Jól van ti kis vadmacskák hagyjátok Apát s tessék visszaváltozni!-csitította Miyavi az ikreket,akik apjuk után lerohanták a legközelebbi Kapitányt aki nem más volt mint Kenpachi s úgy csüngtek rajta mintha csak egy nagy fát akarnának megmászni.Grimmjow nagyot sohajtva mosolyogta meg a jelenetet miközben felsegítették barátai s leporolta magát.Már csak arra vágyott hogy újra karjaiban tarthasa újdonsült feleségét.

Egy új kezdet.../Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora