Marinette/Katica sz.
Elfutottam. Nem tudom miért. De remélem ez egy szerelmi vallomásnak elmegy. Sírva felrohantam a szobámba. Szerencsére a szüleim nem láttak semmit.
-T-tikki pöttyöket f-fel! -kiáltottam majd az ablakon távoztam. Nem tudom mit tegyek. De akkor megláttam Adrient lehajtott fejjel sétált előre. Ekkor befordult egy mocskos, büdös sikátorba. Követtem.
-Nem tudom mit tegyek. - mondta szomorúan. Ekkor még nem néztem be csak ott áltam a sarkon. Aztán meghallottam a választ.
-Figyelj Adrien. Választanod kell. -mondta egy negyon ismerős hang.
-Tudom de olyan nehéz Plagg! -hallottam Adrien hangját.
Plagg, Plagg, Plagg járt gondolataimban
-Az nem lehet.... -mondtam talán egy picit hangosan
-Mi volt ez a hang!? Jobb ha megnézem. Plagg karmokat ki! -hallottam Adrient
-Ne Ne Ne Ne! Az nem lehet! -mondtam miközben már a tetőkön ugráltam.
-Mi nem lehet Bogárkám? -kérdezte kerek szemekkel Macska azaz Adrien.
-Ma-Macs-Macska!
-Valami baj van?
-T-e-te?
-Mivan velem? Kezdesz megieszteni!
-megint bekönnyesedett a szemem és érzem ahogy egy könnycsepp már menekül a szememből. Szuper!
-Ka-Katica mi a baj? -fogta meg a vállam a fiú
-Hadjál! -löktem el magamtól és futásnak eredtem. Most már zokogok.
-Katica! - kiáltaja a fiú de nem érdekel. -Várj kérlek! -utol ért.
-Macska engedj el! -üvöltöttem
-Rendben. Menj csak utadra. Hadj itt egyedül. Persze. -mondja majd eltól magától és sarkon fordul.
-M-Macska..... Én...... Én..... Tudom ki vagy!
-Mi? - kérdezte hitetlenül.
-Hallottam hogy beszélsz a kwamiddal és felismertem a hangod. -valottam be
-Szóval ha feismertél...... Akkor mi ismerjük egymást álarc nélkül is. -döbbent meg.
-I-Igen.
-De hát ez fantasztikus! -kiáltotta
- Ha tudnád ki vagyok nem lennél ennyire boldog. -mondom halkan a sírást kerülgetve.
-Hogy érted ezt?
-A maszk alatt egy ügyetlen, buta és gyenge lány van.
-Katica -fogta meg a kezem. -Nem érdekel semmijen rossz tulajdonságod..... Csak az hogy SZERETLEK. -görcsbe szorult a hasam de nem mondtam meg ki vagyok.Miután hazaértem ledöltem és azon gondolkodtam hogy hogy tudnék Adrien szemébe nézni ezután.
Tudom ez a rész elég rövid lett és a jövőben igyegszem hosszabbakat írni. A következő részben tali! Puszi!
Olívia❤️
YOU ARE READING
Mit tegyek.... /szünetel/
FanfictionSziasztok Emberkék! Ez lesz a legelső miraculous történetem! Izgatott vagyok milyen véleményeket kapok szóval ha tetszik akkor csillagozd vagy komentelj! 😍 Jó olvasást! 😜