„Čo sa stalo?" opýtala som sa vystrašne.
„Neviem čo si mám obliecť. Nič v tej skrini nie je" fňukala ako malá.
„Si robíš srandu? Skoro ma porazilo. Hoď sa do kľudu, niečo ti nájdem" začala som sa prehrabávať v jej skrini „Pozri tieto sú pekné" ukázala som na šaty ale tak rýchlo ako som ich vytiahla zo skrine, som ich tam aj vrátila „Alebo aj nie" zamrmlala som si skôr pre seba.
„Čo budem robiť?" pozrela na mňa vystrašene Cher.
„Počkaj hneď ti niečo vyberiem" usmiala som sa na ňu povzbudivo a hrabala sa v jej skrini. Mala tam toho dosť ale nič také čo by som jej odporúčila. Hľadala som ďalej až som niekde úplne nakonci jej šatníka našla akési šaty. Vytiahla som ich a obzrela si ich skôr ako by som ich navrhla Cher. Otočila som sa k nej s víťazoslávnym úsmevom.
„Pozri čo som našla" usmiala som sa na ňu.
„To si odkiaľ vytiahla?" pozerala na šaty s rozžiarenými očami.
„Niekde tam nakonci. Obleč si ich a ja sa idem zatiaľ tiež pripraviť. Máme už len polhodiny" zatiahla som a odkráčala do vedľajšej izby. Sadla som si na posteľ a pozrela na svoje šaty. Boli krásne, naozaj, ale keď som videla čo si oblieka Cher nezdali sa mi byť až také krásne. No čo už, nedalo sa nič robiť, musela som byť spokojná s tým čo som mala. Obliekla som si ich a obzrela sa v zrkadle. Vlasy som už mala celkom suché a keďže som už nemala čas na žehlenie nechala som si ich prirodzene kučeravé. Jemne som sa namaľovala a obula si topánky na podpätku, ktoré mi požičala Cher. Poslednýkrát som sa obzrela v zrkadle, nebola som na zahodenie. Vyšla som z izby a zaklopala na dvere Cherinej izby. Otvorila mi už oblečená a namaľovaná, bola nádherná.
„Wau Cher, si prekrásna" obzrela som si ju z každej strany.
„No ty sa máš čo ozývať" zasmiala sa a spolu sme zišli dole.
Postupne začali chodiť hostia. Cher bola väčšinu času s nimi ako správna hostiteľka a ja som sa za ten čas odpratala niekam do kúta kde som bola čo najmenej viditeľná a všetko som mohla sledovať. Asi po polhodine môjho úspešného schovávania sa ma, nanešťastie, našla Cher.
„Prosím ťa, ty čo tu robíš? Už asi polhodiny ťa hľadám" kričala na mňa.
„Sledujem čo sa deje okolo mňa a nekrič na mňa. Čo potrebuješ?" zachmúrila som sa na ňu.
„No čo asi? Idem ťa zoznámiť s chalanmi" stiahlo mi žalúdok.
„Cher, ale ja ... vieš no ...." začala som koktať.
„Lola neboj sa, všetko bude okey. Poď" chytila ma za ruku a ťahala k akejsi bande chalanov na opačnej strane miestnosti. Postavila sa priamo pred ich chrbty a zahlásila „Chalani rada by som vám niekoho predstavila" všetci sa ako na povel otočili a ich zvedavé pohľady padli na mňa. No výborne, už len toto mi chýbalo, pomyslela som si.
„Takže toto je Lola, moja najlepšia kamarátka" usmiala sa na nich Cher „Lola toto je Zayn" usmieval sa na mňa ten chalan z fotky.
„Ahoj Zayn, ja som Lola" usmiala som sa na neho.
„Ahoj Lola" objal ma a dal mi pusu na líce. Páni to som teda fakt nečakala, nebola som zvyknutá na takéto privítania a zoznamovania sa. Zhlboka som sa teda nadýchla až som zacítila jeho prenikavú voňavku.
„Och, pekná voňavka" poznamenala som akoby mimochodom.
„To ma je až tak cítiť?" zasmial sa.
„No, keď si sa tak ku mne priblížil tak aj áno" zasmiala som sa s ním.
„Hej vy dvaja! Nie ste tu sami" ozval sa ďalší chalan a vopchal sa pred Zayna „Ja som Louis" zohol sa a jemne mi pobozkal ruku.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanficKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.