3. Bölüm -Lanet Çocuk-

45 3 6
                                    

Brent anlamış olmalı ki pek fazla durmadı ve hemen gitti. Ama çocukta dikkatimi çeken bir şey vardı. Bazen çok sıcak bazense çok soğuk davranıyordu. Anlam verememiştim. Zaten okuldada beni hiç tanımıyormuş gibi davranıyordu. Bu durum biraz sinirimi bozmuştu.

Aradan iki hafta geçti ve durum aynıydı. Herhelde benim o günkü tavrımdan dolayı öyle davranıyordu. Aman nasıl davranıyorsa davransın pekte umrumda değil.

Bu aradada Aly beni unutmuşa benziyordu ki okuldada sürekli Nash'la beraberdi. Bense Matty'yle. Beraber futbol maçına gidiyorduk. Arada bi bizim eve gelip öyle takılıyorduk. Ama Matty'nin takım arkadaşları tarafından farklı karşılanıyordum. Hele bir tanesi bana çok farklı davranıyordu. Yani benim gibi ezik bir kızın yanlarında dolanmasını istemiyordu heralde. Zaten bende onlarla takılmaya pek meraklı değildim. Ama Matty onlar gibi değildi ve olamazdıda. Ben de Futbolcu çocukların yanında dolanan o sürtüklerden olmak istemiyordum.

Okulda öğle arasına girmiştik. Sınıftan herkes çıkmıştı. Ben de çantamı toparlayıp sınıftan çıktım ve dolabıma doğru yöneldim. Bir el beni kolumdan tutup yandaki depoya soktu ve eliyle yüzümü kavradı. Etraf karanlık oldugundan kim olduğunu anlamadım ama bana iyice yaklaşınca kim olduğunu çözdüm.

Futbol takımındaki -pislik- Jordan. Korkmaya başladım ama bunu fark ettirmemeye özen göstererek konuştum.

"Birinin bizi böyle görmesi bütün itibarını yıkabilir futbolcu çocuk."

dedim alaylı bir şekilde.

"Siktiğimin takımı umrumda bile değil."

diyip dudakları dudaklarıma birleşti. Bu hoşuma gitmemişti, ilk öpücüğümün böyle olmasını hiç istemiyordum. Onu olabildiğince sert bir şekilde ittirip ordan çıkmaya çalıştım. Ama lanet çocuk kolumdan tutuyordu ve bırakmaya niyeti yokmuş gibi gözüküyordu.

O sırada bize bi hışımla yaklaşan Brent'i farkettim. Yumruğunu sıkmış bize doğru geliyordu ve bir an Jordan'a sert bir yumruk geçirip beni kendine çekti.

" Emily iyimisin bu aşşalık sana bir şey yaptı mı?"

Cevap vermeye kalmadan Jordan da ona bir yumruk geçirdi ve oradan uzaklaşmaya başladı.

Ben de sadece arkasından bağırabildim.

"Seni aşşalık!"

Brent de gitmişti. Bomboş kolidorda tek başıma kalmış ağlıyordum. Biraz toparlanıp yemekhaneye indim ve tabağıma bir şeyler alıp boş bir yere oturdum. Hala şokun etkisinden çıkamamıştım.

Ilk öpücüğümü lanet bir cocuktan lanet bir yerde ve lanet bir şekilde almıştım. Ama Brent gelip beni o lanetten kurtardı ve ortadan kaybolmuştu. Yemekhanede şöyle bir etrafa bakıp kontrol ettim. Jordan da Brent de ortada değillerdi.

Okulda bütün gün Aly ve Matty ne olduğunu anlamamışlardı ve anlatmaya da niyetim yoktu. Servise bindiğimde Brent hala ortada yoktu.

Eve geldiğimde kendimi direk sıcak bir duşa attım ve uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Emy'nin Aptal Günlüğü (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin