RÜZGARIN ANLATIMI
Yok canım saçmaldım iyce:)Neyse benim acil bir kız becermem ve ela gözün gözlerini unutmam lazım ...
Babamın yanına gittim günlük fırçamı yadikten sonra hemen bizim gece klubüne geldim Tufan beni gördüğünde bir şaşırdı tabi eee uzun zaman oldu neyse hemen bir kız bulmam gerek.girdim içeri oturdum bara .tabi hemen damladı Damla...
'Ooooo Rüzgar bey hangi Rüzgar attı seni buralara'dedi ve her zamanki gibi güzel güldüğünü sanıp çıkardı dişerini.Hayır bu kız ela gözün gülüşünü görse napardı acaba. Hop ya nerden geldi yine aklıma.
'Of be Damla bilmiymusun Amerikadaydım.Uzatmada nedersin özledin mi beni 'oruspu atlıcak şimdi üstüme bıktım aslında bunlardan...
'hımmm aslında kzıgınım sana bir kere arar insan ama neyse hadi gel bize gidelim'dedi ve her zaman ki gibi gevrek gevrek güldü.hemen atladık arabama vınn Damlagilin villaya girdik eve. arkadaş çoktan benim, kızın üzerimi soyan başkışlarna karşılık vermem lazımdı ama bir şey eksik gibi.Damla Yapıştı dudaklarıma kız ilk önce alt dudağımı emmeye başladı ve benim inlememi bekledi tabi hala bende tık yok neyse hemen kucakladım odasına çıkarmaya başadım.Bu arada Damlada üst dudağımı sömürüp diliyle ağzımın içini keşfetmeye çalışıyor .üstündeki atleti çıkardığında ve ellerimi göğsüne çektiğinde küçük bir an sadece küçük bir an gözlerimi kapadım ve ela göz geldi aklıma birden açtım gözlerimi.Bıraktım Damlayı yatağın üstüne ve 'ben seni sonra arıcam'deyip geldiğim gibi hızla indim merdivenleri.Atladım arabaya hemen. kafam allak bullak ne oluyor bana.Benim o taş gibi gögüsleri(ne kadar yapma olsada)şuan ağzımla eziyor olmam lazımdı neden neden aklım ona kaydı.neden sanki onu aldatıyomuş gibi hissettim ve daha önemlisi daha aramızda bana bağırmasından başka herhangi bir olay geçmemişken,daha onunla ilgili en ufak bir şey bilmiyorken ben neden onu düşünüyorum sürekli?
DURUNUN ANLATIMI
Artist ne olcak,aptal,megolaman .Yok Efendim ben onunmuşumda,yok efendim kimseyle konuşmayacakmışımda.Hayır yani sen kendini ne sanıyosun ne hakla bana bunları söyleyebiliyorsun.Bir de Arda ya takmış kafayı hayır yani gerçekten kapışsalar belki Arda dayak yiyebilir ama sen benim kardeşime nasıl karışırsın canım?Tam ben bunları düşünürken hoca sınıfa kaldığımız yerden sunum yapmamı istedi.Allahtan ben bu senenin konulaını bitirdim de rahatım.Kendisinin işi varmışmış.Arkadaş sen şuna keyif yapıcam desene. Stajerinide bıraktı başıma sanki o bacaklarımdan başka bir yere bakıcakmış gibi. bu arada kafama bu malı not ettim.En yakın zamanda bu hatsize haddini bildircem diye..Çıktım başladım sunum yapmaya en ince ayrıntısına kadar anlattım.Daha sonra bir kaç kişiden 'Duru bundan sonra derse sen gir 'gibisine tezahüratlar gelmeye başlayınca güzel anlattğıma inanıp,derste bittiği için hafif bir tebessümle dersten çıktım.Kantine inip bir çay aldım.Bu arada bugün olanları sürekli düşünüyordum.Arkadaş bu çocuk beni ne zaman gördüde beni bu kadar sahiplenmeye kalktı?Ayrıca ben bu çocuğu daha önceden hiç görmemiştim ki?Gerçekten kimdi bu Rüzgar ?Bu arada yanıma üst sınıflardan Banu geldi.
'merhaba Duru nasılsın? Napıyosun?'dedi.Bu kızla aram iyiydi.Normalde ne kadar insanlarla iyi olmaya çalışsamda belkide erkeklerin bana olan gereksiz ilgisinden dolayı bu okulda bazı kızlar tarafından sevilmiyordum.Ama Banuyla öyle değildi.Aramızda herhangi erkek mevzusu olmamıştı ki onun sevgilisini Alllahtan bu okuldan değildi.Hayır yani bu erkeklerin gereksiz ilgisi yüzünden kendimi bir bok sanıcam.Neyse Banuya arada ders çalıştırıyodum.Bunları düşünürken Banu yada bir taraftan cevap verdim.
'iyiyim Banu napıyım öyle oturuyordum.Biraz canım sıkkında aptalın biri hakkımda bir söylenti çıkarmış onu düşünüyordum.Sen napıyorsun halledebildin mi ceza hukuğunu ?dedim.En son ceza hukuğunu çalışmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN HAYATIM
JugendliteraturHerkes tarafından mükemmel gözüken bir kız... Herkes tarafından psikopat, çapkın gözüken bir erkek... Peki oğlan kıza kafayı takarsa ne olur? Klasik gibi görünen ama tutkulu, bir aşk hikayesi :)