Gözlerimi açmaya çalıştığımda gözlerimin üstüne bi bez parçası bağlamışlardı. Ellerim de bağlıydı. Şanslıydım,ağzım bağlı deildi.
"İM-"diyemeden birinin ağzıma elini koyduğunu hissettim.
"Oğlum patron bu kızın neyine aşık oldu lan?"demesiyle ağzımdaki elini ısırdım. Mala bak!
Araba bi yerde durduğunda elini ısırdığım adam saçımdan tuttuğu gibi beni bi yere götürdü. Lanet girsin ya neden gözlerim bağlı!
Beni bi yere fırlattıklarında yere düştüm. Ah canım kıymetlim!
"Yavaş olsana öküz!"diye cırladım sinirle. Birden gözlerimdeki bez açıldı ve adama ellerimi uzattım. Anlamadı ama.
"Gerizekalı ellerimi aç!"diye cırlamamla yüzünü buruşturdu. Gözlerimi devirdim.
"Patron gözlerini açmamı söyledi."deyip yanımdan gitti.
Potron gozlorono oçmomo soylodo.
Ayh götüm.
Gözlerim kocaman olduğunda Berk'i gördüm. Bu mu lan patron?
"Selam güzelim."
---
Gözlerimi açtığımda olanları hatırlamaya çalıştım. Galiba Berk'i gördüm diye bayıldım. Hay aq rezil olmasam olmaz zaten! Önümde Berk'i gördüğümde kaşlarımı çattım."Siktirip gitsene sen lan." Motorcu Rıza mod: ON.
"Metehan'ın biricik sevgilisi. Benim aşık olduğum kız. Ve sen bugün benim oluyosun."
"Ne..?" Göt tutuşması mod: ON.
Bağlı ellerimi çözüp kapıyı kilitledi. Gerizekalı onu dövceğimi anlamadı. Tam beni öpüyodu ki dudağına kafayı geçirdim. Üstümden itip kapıyı açtığım gibi çıkışa doğru koştum. İki adamı görmemle dudağımı ısırdım. İkisi de kalıplı yahu. Bi adam bana doğru adım attığında kasıklarına tekme attım. Diğer adam bana bakarken birden kapı hayvanca kırıldı. Oha amık.
Metehan diğer adamın suratına güzel bi yumruk attıktan sonra beni kucakladı. Normalde onu iterdim ama çok korkmuştum. Boynuna doladım kollarımı. Bekaretimi alıcak diye korkmuştum.
"İyisin deil mi?"diye sormasıyla başımı salladım.
"Nasıl haberin oldu?"diye sormamla bana baktı eliyle yanağımı okşarken.
"Berk bana senin uyurken ki resmini attı. Gelceğimi biliyodu gevşek herif."
Gözlerim dolu dolu gülümsedim.
"Sen bizi özlemedin mi Mehir?"demesiyle bakışlarımı kaçırdım.
"Demek ki özlemişsin."demesiyle göz devirdim.
"He canım he. Hatırlatayım benim bi sevgilim var."dememle maviş gözlerini pandiklediğimin oğlu Dylan'a söverken ağzını kapattım elimle.
"Neden maviş gözlerini pandiklediğimin yani ilk aşkım Dylan'a sövüyon be?!"diye cırladım sinirle.
Dylan'a kimse sövemez!
"Allah'ım beni katil eyleme amin."
"Hı hı. Allah'ım beni Dylan'la buluştur!"dememle bana baktı sinirle.
"Seni öpcek olan benim. Dylan piçi deil."
Göz devirdim. Sırıtıp ön koltuğa oturdu.
---
Eve geldiğimizde Yelda denen kız kapıyı açmıştı. Affetmiş olmasam da sevgilime bakıyodu. Metehan'ın elinden tuttuğum gibi odama çıktım."Muşmula suratlı bok yüzlü amına koduğumun öçü seni!"dememle beni kapımla arasına aldı.
Sıçtım Cemile bez getir bakiim.
"Sarışınım. Kıskandın mı sen beni? Tabi yakışıklıyım."demesiyle göz devirdim.
"Hıh benim maviş gözlüm varken napim yani?"dememle sırıtışı silindi yüzünden.
"Kıskandın mı sen beni?"dememle dudağıma küçük bi buse kondurdu.
"Kıskandım."
Göz devirip çalışma masama oturdum. Tabiki türkçe çözcektim. Kavgacı olsam da ders çalışırım. Tam bi soru çözerken beni kucağına aldı. Telefonum çaldığında Metehan benden önce davrandı. Göz devirip arayana baktım.
-Mr.Yakışıklı Arıyor...-
Metehan kaşlarını çatmış telefona sert sert bakarken elinden telefonumu kaptım. Kaptığım gibi kucağından fırladım. Korktum amık. Telefonuma bi mesaj geldiğinde dudağımı ısırdım.
Gelen Mesaj: "Mr.Yakışıklı"
Plan nasıl gidiyo güzellik ?Hey!
Sinirleniyorum ama.
Bak şunlara.
Hay senin ben..
Güzellik!
Ben mesajları okurken Metehan da okuyodu.
NÖÖWW!
"Kim lan bu piç?"demesiyle tedirgince güldüm.
"Hadi türkçe çözelim."deyip elinden tuttuğum gibi türkçe testimin başına geçtim.
"Mehir?"demesiyle ona baktım sorar gözlerle.
"Dudağını ısırarak çözme öpesim geliyo."
Bakışlarımı teste çevirip soruya odaklanmaya çalıştım. Dudak ısırmak yok!
"Utanma benden."diye kulağıma eğilmesiyle başımı salladım.
---
Nihayet testler bittiğinde kollarını yastık niyetinde kullanmış hatta başını da koymuştu. Yha kıyamam ben buna! Yanağına doğru eğilip küçük bi öpücük kondurdum. Gözlerini açtığında gülümsedim. Birden belimden tuttuğu gibi kendine çekti ve dudaklarıma doğru fısıldadı."Sen benimsin..."deyip dudaklarıma yapıştı. Kıkırdayarak karşılık verdim öpücüğüne. Biz hala öpüşürken dudağımı çektim. Yoruldum ayol!
Ayh biz öpüştük!
"Yoruldum yaf. Uyuyalım mı?"
"Ben uykumu aldım güzelim. Bu arada o piç sana güzellik demiş unutmadım bunu."demesiyle kıkırdayıp yanağını öptüm.
"Öküz."
"Çok konuşma bakayım."demesiyle göz devirdim.
"Öküzsün işte!"diye cırlamamla yüzünü buruşturdu. Ne var beh sesim çok cırtlak.
"Yat uyu gözlerin kan çanağına dönmüş."
"Hee üniversite sınavında uyuyayım deilmi? Öküz!"
Kucağından tripli bi şekilde indim ve yatağıma yattım.
Nasıl kudurtçaktım onu.
"ALLAHIM! SEN KONUYU BİLİYORSUN DYLAN AŞKIMI RÜYAMDA GÖRMEME İZİN VER!"
En son belimdeki ellerin belimi sertçe sıkmasıyla gülüp uykuya dalmıştım...
---
Helö!4 bölüm yayınladım! (Aslında iki ama olsundu)
Barıştırdım kıyamadım çiftimize :)
Berk'e sövenler derneği kurucam haberiniz olsun skamsmskxj
Neyseh. Gideyom ben.
Gud bayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ (FİNAL OLDU)
HumorOkulundan atılan 3 kızın erkek lisesine gitmesi ve kendilerini bir savaşın ortasında bulmaları... Kazanan aşk mı yoksa nefret mi olacak??