Evet bu hesabımdan ilk hikaye yükleyişim bu kitabımı çok özenle yazıcam umarım beğenirsiniz.
Bomboş sokaklarda yürümek her zaman bana zevk verirdi.Birkaç saatliğine de olsa bütün acılarımı bir kenara atar yalnızlığın içinde kaybolurdum.Evet yine öyle yapıyorum saat çok geç ama umrumda değil,şuan yapmak istediğim tek şey sessizliğe bürünmek.
Caddelerde ben ve sokak lambalarındannbaşka hiçbirşey,hiçbir kimse yoktu.Ne sarhoş olmuş insanlar,ne de köşeye sızmış zavallı bir kız,sadece ben vardım.Yani Yeong-san.İsmimim her zaman Tae-ra yada Jingyun olmasını isterdim ama ne önemi var ki?Bu hayatın ne önemi var?Yine sinirlenmek,kendime yeni yaralar açmak istemiyordum,umuyordumki biraz daha dışarda kalırsam sesizliğe bağırarak dengeyi bozucaktım.O yüzden doğruca eve doğru uol almaya başladım.Normal sıradan bir ev,içi yada dışı lüks olsun benim hayatıma birşey katmadığı sürece bir önemi yok!aynen ben gibi.
Evin küçük merdivenlerinden çıkerken bir elim cebimde anahtarımı çıkarıyordum.Çıkardığım anahtarı kapı deiğine soktum ve kapıyı açarak içeri girdim.Ahh annem hala duygusal ak filmleri izliyordu,
-Anneee!!
-Efendim Yeong-san?
-Yine mi?!Sana izleme dememişmiydim şu fimleri izleme diyeee!!
-Ama kızımm insan kendine engel olamıyor.
Aslında doğruydu insan kendine engel olaminca,sahip çıkaminca,çocuklarını düşünmince herşeyi yapıyor ''aldatıyorda''.Galiba biraz sesli söylemiştimki annem duymuştu:
-Efensim kızım bana mı dedin?
-Hayır anne, bişey söylemedim. diyerek odama çıktım.Son zamanlarda benim aklımı kurcalıyan bi olayı yatağıma uzanarak düşünmeye başladım.
''Park Jimin'' neden sürekli ben ile uğeaşıyordu? bazen davranışları benden hoşlanır gibiydi,bazen de benden çok nefret eder gibi...amannnn banane sevsin,sevmesin umrumda değil!ben ne seviyorum nede ilgileniyorum ''çok bilmiş kendini havalı zanneden serserinin teki.''
tam yerimden kalkacakkken telefonuma mesaj geldi, k,mden diye baktığımda yakın arkadaşım Dahyundan'dı.
Dahyun:Sana bişey demem lazım,ama ters tepki vermek yok.
Yeong -san:Peki söyle.
Dahyun:O okul çıkışı Jimin'i gördüm.
Yeong-san:eee nolmuş?banane Jimin'den.
Dahyun:Ama önemli bir arabanın yanına gitti çok lüks bir arabaydı içinden senin baban çıktı,bende gördüğüme inanamamıştım ama o senin babandı sonra Jimin ile konuşup arabaya bindiler.
Yeong-san:nA NASIL OLUR DAHYUN eminmisin?
Dahyun:
evet canlar ayy elim koptu aslında kitabın baya bi devamı var ama şimdilik bu kadar yeter bi oylayın ona göre yb atcam byyy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNIQE~Kim Taehyung~
Romance-Neden bana yalan söyledin?Biliyordum sen benim abim değildin ama neden? ~Ya ya yapmam lazımdı yoksa ... -Yoksa ne Taehyung yoksa ne!Seni sevmiştim abim olduğunu zannedince belki kalbimdeki o aşk duygusu gitti ,hani seviyoduk birbirimizi ,hani söz v...