DİKKAT DİKKAT
YAZARINIZ KONUŞUYOR. KEMERLERİNİ BAĞLAYIN ÇÜNKÜ AŞŞŞIRI SOFT BİR BÖLÜM....
Jimin and jk:20 aylık
Kimi and yoonie:102
Yavaş yavaş yürümeye başlayan ve peşimden koşturan küçük Kookieme baktım. Ona böyle sesleniyordum. Çünkü kurabiye gibi damla çikolatalı gibi benleri vardı.
Onunla ilgilenmeyi seviyordum onunla ilgilenmek hoşuma gidiyordu. Annesi olan kadıncağız çok yorulmuştu. Bu yüzden bir anda ağlamasıyla hemen yanına gidip yanaklarını sildim.
"Hey hey ağlama"
Bana bön bön bakarken yavaşça saçlarını okşadım..
"Eğer uslu durursan seninle oynarım."
Beni anlamış gibi başını salladı.
"Neyseki sen uslusun kim bilir Yoonie ne yapıyordur."
~~(Akabinde çalan Samanyolu)~
~Yoonie
"Dur atma onu...Jimin!"
Rallici gibi drift atan yaşıtları daha göt üstüne düşerken götü yere değmeyen Jimin'in peşinden koşuyordum.
"Jimin durur musun yalvarırım!"
Ortada 8 şeklinde koşarken kafasını duvara çarptı ve gözleri doldu
Ağlayacağını anlamıştım neyseki ağlamadan önce dudaklarını büzüp gözleri doluyordu..
"Öyle koşarsan düşersin,"
Yavaşça yanına geçerek başını okşadım.
"Seninle bir ömür geçirek kişiye sabır diliyorum."
"Ağlama sakın!..ağlarsan bir tane de ben vururum"
Tehtidim karşısında sus pus olup küçük gözlerini bana çevirdi...
"Bir insan olsaydım seni bir kez öpmek isterdim"
Dediğim şeyin farkına varıp kendimi tokatladım
"Yani hayır..öyle demek istemedim."
Hadi ama kime anlatıyorum.. O bir bebek beni anlamadı ki?
Elini yanağıma doğru uzatıp gülümsedi..
"Yoksa anladın mı?.."
Gülümseyip hafifçe kıkırdadı..
"Tanrım nesin sen böyle... Bu yaştan götün yere değmiyor...anlıyormuş gibi bana bakma"
Resmen aklımı kaçırmış küçücük bir bebekle konuşuyordum. Gözlerinin kapanıp esnemeye başladığı an uyumak üzeri olduğunu anladım. Ellerini bana uzatıp kucağına almamı isteyince yastığı çekip üstüne yatırdım.
"Uyu Jimin"
Gözleri kapanırken bende başımı yastığa yasladım. Gözlerini uzun kirpiklerini kırmızıya çalan yanaklarını ve iki tombul buluta benzeyen dudaklarını..
Bende gözlerimi kapattım...
~~kimikimi
"Ahh Yoonie çıldırmış olmalı.."
Kıkırdadığımda o da benimle gülmüştü. Gülüşü çok güzeldi.. Sanki bir çağı kapatıp yeni bir çağ açmış gibiydi...
Onunla eğleniyordu ama diğer alemde bir katil olarak arandığını bilmeden...
YENİ BÖLÜMDE HARİKA ŞEYLER OLACAKKKK
YORUMLAR ÇOK AZZZZZ