Ayaklarımı yere vura vura Selim'in odasına girdim.
"Bu ne ya. Sürtüğe bak sen. Benim yanımda benim kocama kur yapıyor."
Bir yandan odada dolanıyor bir yandan da konuşuyordum. Sabah sabah sinir katsayım yine zirvede çok şükür.
"Bebeğim sakin olur musun biraz."
"Olamam Selim. Bana sakin ol deme. Başka avukat mı yok o niye çalışıyor burada.Kov şunu."
"Aylin, kadın işinde iyi diye burada. Durduk yere nasıl kovayım."
Allahım deliricem. Bana onu savunuyor bir de."Bana onu savunma Selim. Ya görmedin mi kadın benim yanımda neler yapıyor. Eteğini çekmeler falan. Ben yokken neler yapar kim bilir."diye bağırdım.
Ayağa kalkıp yanıma geldi. Benden bu yükselişi beklemiyordu birden.
"Güzelim, tamam. Sakın ol. Bak bebeğe bir şey olacak."
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Aklıma gelen düşünceler gözlerimi daha da dolduruyordu.
Kendimi koltuğa bırakıp ağlamaya başladım.
"Aylin ne oldu?"ve endişeyle önümde diz çöktü
"Ya bu kadınlar sana böyle yaparken sen de karşılık verirsen. Zaten kilo alıcam, çirkinleşicem. Beni de beğenmezsin. Bebeğimle yalnız kalırsam ben."dediğimde hem burnuma çekiyor hem de hıçkırarak ağlıyordum.
"Yavrum sen ne dediğinin farkında mısın? Sen bana hiç mi güvenmiyorsun? Seni ne kadar çok sevdiğimi, gözümün senden başka birini görmediğini bilmiyor musun? Sen asla çirkinleşmiceksin. Yaşlanınca, yüzün buruş buruş olunca bile dünyada ki en güzel kadın sen olacaksın yine. Ben seninle yaşlanmayı dilerken sen nasıl böyle şeyler düşünebilirsin?"
Haklı..Ne diyebilirim ki. Ama korkuyorum işte. Onu kaybetmekten, başkasına gitmesinden..
Boynuna sımsıkı sarıldım.
"Özür dilerim. Ama korkuyorum Selim. Elimde değil. Sanırım bu bebişte biraz duygusallaştırıyor beni."dedim ve elimi karnıma koydum."Babası yesin o bebişi."
Karnımı öpüp okşadı.
"Neyse artık çalışmaya başlasak mı? Mağlum işe geldik"dedi ve ayağa kalktı.
Gözlerimi devirip benden arkasından gittim.
•●•●•
Selim'in asistanına son kağıtları da verip Selim'in yanına girdim.
"Bitti mi işin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM NEFESİMSİN
RomanceAylin Demirtan...Onun için hayatta sadece ailesi ve kariyeri var. Hayatını mesleğine adayanlardan..Ama gel gör ki töre buna izin vermiyor. Tüm hayatını ve hayallerini elinden alıyor...Sadece töre yüzünden tüm hayatı alt üst oluyor. Tanımadığı bir ad...