Tak že jsem ti zbyl já...

1.4K 147 4
                                    

Tae si povzdechl.
,,Okey no... Ale předem říkám, že nic z toho, nebylo trvalé. Většinou to bylo takový to dobrodružství na jednu noc, jediný s kým to bylo opakovaně byl Jimin, Baek a jedna holka..."
Přikývl jsem, i když jsem si nebyl jistý, jestli mě v té tmě vidí, bylo to spíše automatické gesto.
,,Asi patnáct Kookie... Víc holek, než kluků..."
Zamrkal jsem omámeně a snažil se potlačit hlasitý výdech, který se mi dral z plic.
Asi patnáct...
Tolik holek jsem ani nelíbal za celý život...
,,Prosím tě řekni něco, nebo se z toho ticha zblázním Kookie..."
,,Já... Já nevím co mám říct..."
Vykoktal jsem.
,,Vím, že je to hodně a nemlouvá mě to, ale je to už dávno a byli to takové ty klasické barové story na jednu noc. Nakonec jsem skočil u Baeka, Chima a... Té jedné holky."
,,Ty jsi měl všechny tři ve stejnou dobu?"
Ano, to byla ta nejdůležitější otázka...
Pomyslel jsem si ironicky.
,,Jo, dá se říct že jo. Baek byl první kluk, se kterým jsem něco měl a s tou holkou jsem ve stejné době měl takový to kamarádství s výhodami no a do toho se mi nějak zamotal Chim... V té době jsem skončil s románky na jednu noc a pokoušel se o vztah s Jiminem, ale bylo to k hovnu, nebavilo mě to, jen jsem ho měl moc rád na to, abych ho opustil a taky jsem se bál, co udělá. Což bylo oprávněné, jak už víš... S ní to bylo vždycky easy, přijede sem párkrát za rok, sejdeme se a tak...
S Baekem odmítlo spolupracovat moje tělo od té doby, co dostalo něco lepšího..."
,,Tak že jsem ti nakonec zbyl já..."
Poznamenal jsem smutně.
,,Tak to není Kookie, nezbyl, moje tělo jen odmítá mít kohokoli jiného, protože už to není jen péro, co mě řídí... Je to srdce, nikdy jsem nikoho nemiloval, chápeš? Ty jsi všechno v mým životě obrátil naruby, ale já jsem za to rád..."
Věřil jsem mu...
Z nějakého neznámého důvodu jsem věřil, že to všechno je jen minulost.
Ale v hlavě se mi objevila nová otázka.
Pokud měl víc holek, než kluků...
Dřív, nebo později to bude potřebovat.
Nechce už Baeka, možná celkově kluky, kromě mě, ale co holky?
,,A ta holka Tae?"
,,Co je s ní?"
,,No... Až zase přijede...."
Tae na chvíli zaváhal, což mě hodně znervóznilo.
,,Přijde po Vánocích a uvidíme se... Zatím neví, že někoho mám. Je to moje kamarádka, řeknu jí o tobě samozřejmě."
Na to jsem se ale neptal sakra...
Nevím jak položit otázku, abych nevypadal jako úplný idiot.
,,Ona mě zná?"
Opět samozřejmě ta nejvíc podstatná otázka.
,,Zná tě většina lidí v Korei, Kookie, ale ano zná, i ty ji znáš, ale nemůžu ti říct, kdo to je, promiň..."
Bezva...
Okey... Musím to dořešit tohle téma, ať už se k tomu nemusíme nikdy vracet.
,,Umm Tae... Napadlo mě, nikdy jsme se nebavili o věrnosti a ani jeden z nás zkušenosti s normálním vztahem nemá... Tak nevím... Nevím jestli..."
Pral jsem se se slovy a nedokázal jsem se dostat k pointě celé věci.
,,Kookie, když jsem se tě zeptal, jestli se mnou chceš chodit, tak jsem myslel se vším všudy...
Jo, o vztazích v praxi vím úplný hovno, ale věrnost k tomu prostě patří, i pro parchanta, jako jsem já."
Taeho hlas byl naléhavý a já ani v nejmenším nepochyboval o pravdivosti jeho slov.
,,Jo, ale pokud jsi i na holky... Pochopil bych, kdyby... Chci tím říct, kdyby to bylo s klukem, ano bral bych to jako nevěru a pokud si to jednou slíbíme, byl by to asi důvod k rozchodu, ale kdyby to bylo s holkou je to jiný... Pokud jsi na obojí... Jsou věci co by ti mohli chybět a já ti je dát nemůžu..."
Nebyl jsem si jistý, jestli to moje zmatené plácání, vůbec dává smysl.
,,A ty nejsi na obojí?"
Popíchl mě s úsměvem a celá ta dusivá atmosféra se trochu uvolnila.
,,Já nevím Tae..."
Přiznal jsem.
,,Jak nevíš? Už nejsi dítě Jungkooku, tohle bys už měl mít srovnaný..."
Povzdechl jsem si.
Měl pravdu...
Jenže já si fakt jistej nebyl.
,,Líbí se ti holky?"
Zeptal se.
,,Jo, líbí."
,,A přitahují tě?"
,,Jako sexuálně? Já nevím... Asi moc ne..."
Přiznal jsem tiše.
,,Co holčičí tělo? Prsa a tak, to se ti líbí?"
Přikývl jsem.
,,Ale spát s něma nechceš?"
,,Nevím, nezkoušel jsem to a... Prostě když jsem koukal na holky v pornu, tak jo, vzrušovalo mě to, ale v reálu jsem o to nikdy nestál, nedostal jsem se dál, než ke kouření a ani to nebylo nic moc..."
Cítil jsem, jak mi z té upřímnosti rudnou tváře.
,,Myslím, že jsi spíš na kluky Kookie a na holky jen tak příležitostně... Neříkám, že jsi gay a ani si to nemyslím. Asi máš ještě čas, než si to srovnáš."
,,Hmm..."
Zněla moje geniální odpověď.
,,Trochu jsme odbočili od tématu. Co ti chci říct je, že bych chtěl, aby jsme si byli věrní. Bez výjimek."
,,Ale co když budeš chtít holku?"
Vzdychnul jsem smutně.
,,A co když ty?"
Odpověděl.
,,To se asi jen tak nestane, ale kdybych to chtěl, asi bych to neudělal, pokud by jsme si řekli, že si budeme věrní, bez výjimek..."
,,A co kdybychom udělali dohodu?"
Tae se tvářil jako pobavený démon a mě ten jeho úsměv i výraz vyděsil.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat