Az egész műsort végig néztem, majd mikor a kelleténél hangossabb síkítozás volt, hátra mentem mert tudtam hogy én jövök így vártam a felkonferálást.
-Köszönöm srácok, fantasztikusak vagytok- hallottam Johnnyt. Annyira látszik hogy szereti a rajongóit.
- Most pedig egy különleges szám jönne egy különleges előadótól akinek ez lenne az első élő fellépése tehát fogadjátok nagy-nagy szeretettel Mackenzie Zieglert..- ekkor elsötétült a színpad de még ilyenkor is ujjongott a közönség.
Felsétáltam a színpadra a mikrofon állvány elé, majd amennyire tudtam megkerestem a sötétbe Johnny tekintetét. Bólintással jeleztem, hogy kezdhetjük.
A gyomrom le-fel liftezett de amint Johnnyra pillantottam ez mind elmúlt és magabiztosan álltam a színpad közepén.
Elkezdődött.. Johnny egy pohár segítségével adta a ritmust, mindenki néma csöndbe volt majd elkezdődött az én részem.
-I got my ticket for the long way 'round
Two bottle o' whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow
What do you say?
Eddig még teljesen sötét volt. Majd a reflénre felhúzták a világítást és a zenekar is belekezdett hogy hangosabb legyen a zene.
When I'm gone
When I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone
A végére beszállt Johnny is és együtt énekeltünk, majd a végén minden elhalkult és egyedül fejeztem be.
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gona
A tömeg hangos üvöltözésbe kezdett jelezvén hogy jó volt és hogy tetszett nekik, majd Johnnyval közösen meghajoltunk és megöleltük egymást mire jobban rákezdtek. Erre nevetve és integetve levonultunk.
-Nagyon jó voltál-ölelt meg Johnny.
-Te sem voltál rossz- mosolyogtam.
-Már enyhült a félelmed a színpadtól?- kérdezte.
-Persze
Mikor mentünk volna ki egyből letámadtak a rajongók képekkel és aláírásokkal. A legtöbb emberrel tudtunk képet csinálni. Mire a hotelhez értünk már lehetett este 11.
-Olyan jók voltatok!- örvendezett Lauren.
-Köszii!-öleltem meg Laurent.
Lehuppantam az ágyra és felmentem instára.
Mire megnyitottam az appot már 1000+ követésem lett, és találtam 7 "Jenzie fanpage"-et találtam. Ebből egy mint kiderült Laurené.
Ezekből az oldalakből párat bekövettem és megnéztem a postjait. Volt benne egy- két vicces amin fel is nevettem.
-Min nevetsz?- kapta oda a fejét Johnny
- Áh semmi semmi- legyintettem
-Amúgy- kérdezte.
-Igen?
-Mikor lesz a következő fellépésünk?
-Hogy micsoda?- csodálkoztam.
-Írunk neked pár dalt és bumm, mehetünk ugyanígy fellépésekre.-ötletelt.
-Nem ilyen egyszerű.
-Dehogynem, a "What if"- et is tök jól megírtuk.
- Jó, legyen- egyeztem bele végül.
Másnap reggel már utaztunk haza..
YOU ARE READING
Amikor megismertelek..💞
FanfictionKenzie, egy 16 éves lány aki még nem annyira elterjedt énekes de szeretne minél előbb a toplista elején állni, viszont elég félénk így nem mer kibontakozni ellentetben baratnőjével Laurennel aki mindig megmondja az igazat. Kenzie és Lauren már régót...