💜

70 10 8
                                    

1 saat önce

Erem

Dudaklarıma yapışması bir oldu. Çok değişik hissetmiştim o an, bir elini belini koyup diğer elini saçıma koydu. Nefesimiz kesilince birbirinizden ayrıldık. " yapma... " diye fısıldadığımda, " sende istiyorsun. " dedi. Ne yani benim de istediğimi mi düşünüyordu? Yok artık. " bırak beni istemiyorum. " dedim. İtiyordum ama hayvan itilmiyordu. Kendisine tekrar çekip öpme'ye başladı ki kapı o anda açıldı.

Şimdi ki zaman

Erem

" işte böyle kızlar. " dedim iç çekip. " erem? " Dedi selin. " Efendim knk? " diye yanıtladığımda yağmur " ne kadar rahat bu kız " Deyip gülme'ye başladı. " kızım çocuk sen öpmüş sen ne kadar rahatsın. " dedi bu sefer erva. Yani haklılardı ama ne var yani... Ah ben neler düşünüyorum böyle?

Umarım bu olanları çabucak unuturum...

Erva

Erem'e az sesimi yükselttim. Bu kız yemin ediyorum çok rahat ya. Hiç çekemezdim şimdi onları. Hızla oda'ya çıkıp telefonu elime alıp instegram'a girdim. Mesajlara girdiğimde Mert Köse adlı kişi takip etmek istiyor yazıyordu. Hiç umursamadan kabul ettim. WhatsApp'tan mesaj geldiğinde mesaj'a baktım.

Gönderen: Mert

Erva?

Gönderilen: Mert

Efendim

Gönderen: mert

Görmeyeli uzun zaman oldu nasılsın?

Gönderilen: mert

İyiyim. Sen?

Gönderen: mert

İyi. Sana bir şey sormak istiyroum?

Gönderilen: mert

Sonra sorarsın dinleneceğim şimdi, bb.

Dedim ve kendimi uyku'ya attım.

Selin

Bende pek umursama'dan oda'ma çıktım. Bu kızlarla uğraşmak cidden zordu! Müzik açıp kulaklığımı taktım ve o eşsiz güzelliğin sesine takılıp kendimi uyku'ya attım.

Yağmur

İçerde ben ve erem kaldığımızda yanına hızla gidip sinsice güldüm. " anlat her şeyi erem " dedim. Azat ile aralarında geçenleri merak ediyordum. " pışık yağlı kaşık, ben sana anlatır mıyım?  Gidersen selin'e,  erva'ya yetiştirirsin. " Önce'den bana anlattıklarını onlara anlattığım için çok pişmandım. Off ya şimdi anlatması için ne yapabilirdim ki... ?

" bak istediğin kadar çikolata alırım olur mu? " Dedim.  Umarım kabul ederdi. " olur.. " diye mırıldandığında gülümsedim. " ama kimse'ye anlatmayacaksın. " dedi tehdit edercesine  kafamı onaylarcasına salladım. Ve anlatma'ya başladı...

" ne bileyim onun yanında bir değişik oluyorum. Hiçbir erkek'ye hissetmediğim duygu'lar'ın hepsi azat'a karşı oluyor. Bu sevgime engel olamıyorum yağmur... " dedi. Peki erem azat'tan hoşlanıyor olabilir miydi? Neden olmasın...

" erem?" Dedim. " yoksa sen bu çocuk'tan hoşlanıyor musun?" Dedim gülerek.

" ... "

Ve son...

사랑해  / Seni Seviyorum / \  jenmin, rosekook, Vlisa, jinsoo /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin