7 tahun kemudian
KIM'S
"Woii!!Kau mengelamun apa pulak tuhh?!Jauh pulak termenung dia nihh,"sergah Jungkook apabila dia memasuki pejabat chingunya itu.Dia sudah lama perhatikan sikap namja itu yang selalu termenung.Sempat dia menggeleng kepalanya melihat Taehyung yang meraup mukanya.
Taehyung sendiri pelik dengan dirinya yang sering teringatkan kejadian itu.Ya...kejadian dimana dia kehilangan seseorang yang telah mengubah hidupnya suatu ketika dahulu.ARRGHHHHH!!Dia sudah x mahu memikirkan tentang peristiwa itu lagi.Dia sudah serik untuk dilukai lagi.
"Kau....teringatkan perkara tu lagi ke?"soal Jungkook berhati2.Takut juga dia dengan amukan Taehyung.Macam dia x tahu,Taehyung mempunyai kisah silam yang sangat perit untuk dilupakan.
Jeon Jungkook.Walaupun dia bukan chingu Taehyung dari kecil,tapi pertemuan dia dengan namja itu di kelab malam pada kali pertama membuatkan dia ingin berkenalan dengan Taehyung.Secara x langsung,Taehyung berkongsi rahsia kepadanya sedangkan di hanyalah orang luar yang tidak dikenali.Sejak kejadian itu,dia mula berkawan dengan Taehyung apabila Taehyung langsung tidak kekok untuk bergaul dengannya.
Taehyung juga ada bercerita tentang chingu2nya iaitu,Jimin,Jisung,Eunha dan Chorong serta Jieun yang telah meruntuhkan kepercayaannya kepada semua yeoja kecuali halmeoni,Eunha dan Chorong.Jungkook agak terkejut apabila melihat Taehyung yang begitu berdendam dengan semua yeoja.Tetapi,apabila memikirkan kisah silam Taehyung,dia juga merasakan yang dia akan lakukan perkara yang sama seperti Taehyung jika dia berada di tempat namja itu.
Mereka terlalu rapat sehinggakan halmeoni Taehyung menganggap Jungkook seperti cucu sendiri.Jungkook juga mendapat pekerjaan di pejabat Taehyung sendiri.Walau hanya sebagai orang kanan Taehyung,Jungkook tetap gembira.At least,dia boleh beri alasan kepada appanya agar dia boleh larikan diri daripada uruskan syarikat appanya.Taehyung sendiri pelik kenapa Jungkook x mahu bekerja dengan appanya.Apabila ditanya,hanya malas jawapan yang diberikan.
Perlahan2,Taehyung menganggukkan kepalanya.Kedengaran keluhan Taehyung sebelum dia mengambil tempat di hadapan Taehyung."Yahh!!geumanhae(berhenti)...jom!!Malam ni kita pergi enjoy!Aku dah lama x pergi sana.Jomlahh!!Nanti,boleh laa kau nak main2kan yeoja kat sana.HAHAHAHAHA!!"pujuk Jungkook.Lagipun,dia dah lama x pergi kelab,rindu suasana di sana.Kerana kesibukan kerja,x menyempat dia untuk ke sana.
"Ye laa...kita pergi.Aku pon dah serabut kepala fikir tentang yeoja x guna tuuu.Naik menyemak kepala aku fikir pasal dia.Lagipun,betul jugak cakap kau,Kook.Aku dah lama x bermain dengan yeoja ni semua.Rindu pulak nak main dengan diorang.HAHAHAHAHAHAH!!"ujar Taehyung setelah melupakan perihal Jieun.Dia turut sama bergelak ketawa dengan Jungkook sambil bertepuk tampar dengan chingunya yang seorang ini.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"APPA!!!Apa yang appa buat nii??!!!Naneun sirheoyo(saya x nak)!!Appa,jebalyo.Apa salah Haeun appa sampai appa sanggup buat Haeun macam nii?!"ujar seorang yeoja yang membahasakan dirinya sebagai Haeun.
Kelihatan Haeun sudah dipegang oleh dua orang namja yang memakai sut hitam.Dia meronta2 untuk dilepaskan namun dia x kuat untuk melawan.Airmata yang berjujuran langsung tidak mengundang simpati kepada appanya."Haeun-ah,appa sebenarnya bukan x sayang kamu.Appa terpaksa buat semua ni untuk melunaskan hutang appa,Haeun.Mianhae,adeul(maafkan ayah,anakku),"luah appa Haeun sebelum berlalu masuk kedalam rumah usang mereka.
Haeun yang sudah berada di dalam kereta hanya mampu meraung."Appa kau dah jual kau dekat aku.Jadi,kau sekarang akan bekerja dengan aku sebagai....pelacur,arasseo?"tanya Puan Park iaitu pemilik kepada kelab malam yang telah appa Haeun berhutang untuk membiayai sakit adiknya,Min Ahyoung.Namun,adiknya tidak dapat diselamatkan dan appanya tidak sempat untuk membayar hutang.
YOU ARE READING
IT'S YOU
AcakDIA seorang yang pendiam.Dia juga seorang anak yatim piatu.Tiada seorang pon yang berani menegurnya. Dialah KIM TAEHYUNG GADIS yang telah memberi keceriaan kepada si jejaka.Mempunyai ciri2 gadis idaman.Hanya dia yang mampu mengubah perwatakan sang...