Βγήκα έξω και με κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο χαρά. οχχχχ..... αυτό σημαίνει πως κάτι έγινε.
""Αυτά θα φορέσεις!!" Είπε γεμάτι χαρά.
"Καλε εεε δεν περίμενα να βρω κάτι τέτοιο στην ντουλάπα σου φιλενάδα"
""Χαίρομαι που σου άρεσαν αλλά εσυ τι θα φορέσεις;;"
Ανοιξε το μακρύ μπουφάν της και φορούσε κάτι παρόμοιο με τα δικα μου. Ντυθηκα γρηγορα εννοω ταυτοχρονα τις ειπα οτι σημερα θα κανω μαθημα με τον Suga. Τι είπα πως νοιώθω για αυτόν. Πρεπει να τα πω και στον Jhope δεν νιώθω καλά που δεν τα ξέρει αυτός πρώτος αλλά πιστεύω πως θα με καταλάβει.
Αφού ντύθηκα βγήκα έξω από το μπάνιο και τις χαμογέλασα. Δε συνήθιζα να φοράω τέτοια ρούχα. Για την ακρίβεια δεν τα φορούσα ποτέ απλά τα είχα μέσα στην ντουλάπα. Βγήκαμε έξω και βρήκαμε τον J-hope.
"τι κάνεισ εδώ" είπα και έτρεξα να τον αγκαλιάσω. Ανταπέδωσε στην αγκαλιά μου
"Είπα να έρθω μαζί σας" είπε και του χαμογέλασα
"Ωραία πάμε;;"
"πάμε" είπαν ταυτόχρονα και αρχίσαμε να περπατάμε προς την καφετέρια. όταν φτάσαμε παραγγίλαμε και είπα στον J-hope. Του είπα πως θα πάω στο σπίτι του για να κάνω μάθημα και ναι το κυριότερο πως μου αρέσει. ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!
Η ώρα είχε πάει 6 και 30...μισό τι!!! Οχ πρέπει να φύγω.
"παδία συγνώμη πρέ---"
"θα πληρώσω εγώ φύγε εσυ φύγε"¨
"με σώζεις J-hope...σε ευχαριστώ " του είπα και τον φίλησα στο μάγουλο
"αλλα θα μου χρωστάς" είπε και μου χαμογέλασε και εγώ του ανταπέδωσα το χαμόγελο
"καλό μάθημα " μου είπε η Lena και μου έκλεισε το μάτι. τις χαμογέλασα και ο J-hope μου είπε σίγα αλλά μπόρεσα να τον ακούσω
"με προφυλάξεις πάντα"
"οκ hope μου" είπα και έφυγα
Άρχισα να τρέχω όσο ποιο γρήγορα μπορούσα. Μετά από 13 λέπτα έφτασα σπίτι κοίταξα γύρο μου και δεν είδα κανένα αμάξι.
YOU ARE READING
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??