*1*

7.8K 234 66
                                    

Evet 2. FANFİC KITABIM başlıyor !
yoongi-ya = yungiya
kimbom = kimbam

Tarih : bilinmiyor

Gün: Çarşamba

Sen benim çocukluk arkadaşımsın yoongi-ya. Her zaman yerin ben de farklıydı. Diğerleri beynimde, sen ise ömrüm boyunca kalbimdeydin. Sen de benim yerimin hep farklı olduğunu söylerdin.

Yeni taşınmıştık, altı yaşındaydık, birinci sınıftaydık ve okul yeni bitmişti. Gözlerimden damlayan yaşlara aldırmadan parkın bir köşesinde oturup ağlıyordum hatırlıyor musun yoongi-ya? Ben ağlarken ıslık çalarak yanıma gelip, tepemde dikilerek kaşlarını çatmıştın. Sonra da "Ağlama" demiştin. Bense ıslığa doğru bakarak seni görmüş, ve ağlamaya devam ettmiştim. Hatta her nefesinde göz yaşlarımı arttırmıştım.

"Şu an yaptığın şey çok çocukça, sen çocuk musun? Ağlama."

Bana böyle dediğinde kaşlarımı çatıp başımı dizlerime gömmüştüm. Bana çocuk demen, aciz hissettirmişti..

"Hey kaldır kafanı. Neden ağlıyorsun? "

Sonunda beni azarlamayı bırakıp insanca sorun karşılığında cevap vermeye çalışmıştım.

"Donghyun oyuncak ördeğimi aldı . Bana da geri vermiyor"

Bıkkın bir ifade ile Donghyun'a seslenmiştin.

"Dongyun-ah !Şu ördeği geri ver."

Bunu başaramayacağını düşünüyordum, çünkü Donghyun senden büyük bir bedene sahipti. Senin hafif tombik yanakların vardı. Benimse sadece tuzla kaplanmış yumuşak yanaklarım vardı. Kaçtığını görmemek adına kafamı gömerek ağlamaya devam etmiştim. Ağlamak çözüm gibiydi. Saniyeler sonra kafama dokunarak sana bakmamı sağlamıştın.

"Al oyuncak ördeğini ve bir daha böyle şeyler için ağlama tamam mı?"

"Hem, ağlarken çok çirkin görünüyorsun."

Burun kıvırarak konuşmanın ardından kafamı sallayarak onaylamıştım seni. Sonra da beni olduğum yerden kaldırarak ördeğimi uzatmıştın. El salladıktan Sonra arkana bile bakmadan gitmiştin. Bir peluşun böylesine bir dostluğa adımlayacağını bilemezdik değil mi yoongi-ya?
O dostluğun da zamanla ne haller alacağını da bilemezdik.
Biz bir tek birbirimizi bilirdik yoongi-ya...

~Sen her şeye değerdin yoongi-ya hem de her şeye ...~

Byun Kimbom...

22 Ekim 2019

Öncellikle bu sahneyi bir yerden özenerek yazmadım. Yani, 'kopya olmuş' gibi yorumlar yazmazsanız çok sevinirim. Ben bu kitabı yazarken Exo next Door adlı diziyi izlememiştim. Yani tamamen Tesadüf oldu 😂 bazı arkadaşlarımız bu sahnenin benzerinin exo next door dizinde olduğunu söyledi. Exo'dan sadece üç ya da dört üye bilen bir insanla konuşuyorsunuz army! Exo'nun dizisinden önce üyeleri öğrenmem gerek🤣.
Sadece bunu yazacaktım.
Hoşçakalın

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin