Hala aklım almıyordu..ne yani benim meleğim kaçırılmışmıydı?
Kapının çalmasıyla düşüncelerden ayrıldım ve hızlıca kapıyı açtım.
Bizimkiler gelmişti.Jin, Taehyung,Yoongi,Namjoon,Jungkook,Hoseok.
Hepsi telaşla bana bakıyordu.Bende içiri aldım ve olanları anlattım hem anlatıp hem de ağlıyodum.
İki meleğim de kaçırılmıştı.Olanları anlatınca hepsinin gözleri doldu.Yani kimin dolmazdı ki.
Yoongi:Tamam Jimin ağlama..aklına kötü düşünceler sokma yeter.Bulucaz Minjiyi ve bebeğini merak etme.
Ağlayarak Jimin:A ama h hyung b b benim m meleğim ve k kü çük m mele ğim ka ç ırı l dı.
Namjoon:Jimin senin onlara en büyük desteğin sakin ve kötü düşünmemen Bulucaz onları ama bunu kim yapmış olabilir.
Yoongi:Aklıma biri geliyo ama
Jin:Aynen.Benimde
Jimin:KİM LAN KİM HANGİ OROSPU ÇOCUĞU YAPTI BUNUU?!?!!
Taehyung:Jimin sakin ol
Jimin:NE SAKİNİ TAEHYUNG NE BENİM CANLARIM YANIMDA YOK VE Bİ OROSPU ONLARI KAÇIRDI.KİM BİLİR NAPTI ONLARA?!?!!
Hoseok:Jimin biliyoruz çok üzgün çok sinirlisin ama sakin olman lazım.
Yoongi:Beyler Minjileri kaçıran eski düşmanımız olmasın.Biliyosunuz ki o adam psikopat bunu Jimine büyük bir zevkle yapar ve bide evlendiğini öğrendiyse.
Jimin:Yoksa..Kwan hi mi?!
Yoongi:Şuan düşüncemiz o.
Jungkook:Durun.Minjinin telefonu nerde?
Yoongi:Neden ki??
Jungkook:Konum var minjinin telefonu yanındaysa konumdan onu bulabiliriz ve bebeğide.
Jimin:Aferin Jungkook.Aynen hadi arabaya.
İki meleğimide bulmaya gidiyordum.İçimde acayip bir duygu vardı.
Minjinin telefon konumu bir depo gibi yeri tarif ediyordu Namjoon arabayı hızlıca oraya sürüyordu.Vardığımızda.
Burası çok eski bir kargo deposuydu.
Deponun kapısını açtıktan sonra yerde yatan ve bağlı olan Meleğimi gördüm.
Koşarak onun yanına geldiğimde Kwan hi elinde silahla bana geliyordu.Biz Kwan hiyi uyarsakda o psikopat korkmazdı.
Kwan hi:Ooo~Jimin beyler de gelmiş.Sevgilisini almaya.Ama hata yapmışsın gelerek.
Jimin:AŞALIK HERİF NE İSTEDİN LAN O MASUM KIZDAN?!!!
Kwan hi:Aaaaa Jimin oluyo mu bağırmak.Sana Yakıştıramadım.
Jimin:BANANE LAN SENDEN!!!
Hwan hi:Bağırma istersen sevgilinin hayatı için.Bağlayın şunları.
Meleğim merak etme kurtarıcam bizi....
KWAN Hİ^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlendirilmek{PJM} +18
Fiksi Penggemar"Zorla güzellik olmaz ama bizimkisi güzel ama zorakiydi..." ✔TAMAMLANDI✔