21. rész - Karácsony van!🎄

38 4 0
                                    

Végre itt a téli szünet, és haza jön a nővérem Jenna külföldről. Alig várom már, hogy hazaérjen. Hisz nyár óta nem láttam.

Ma van Szenteste.

Délelőtt találkozok Emmával, Martinnal és Jamessel, elmegyünk a délelőtti utolsó karácsonyi kavalkádra.

Kilencre beszéltük a találkozót a pizzázónál, így igyekeznem kellett, hogy el ne késsek. Felöltöztem jó vastagon, és már indultam is. Az utcán sétálva gyönyörű lett a karácsonyi díszítés, igazi fehér karácsonyunk lesz ,úgy érzem.

Mikor odaértem a Clark's Pizza nevű pizzázóhoz, már Martin és Emma ott volt.

– Sziasztok, jó reggelt – köszöntem oda mosolyogva.

– Szia Blanca, neked is – köszönt vissza Emma.

– Blanca, te mit szeretnél venni a kavalkádban? – kérdezte Martin, miközben lehelt egy csókot az ajkaimra.

– Hát, még meglátom. Annyi biztos, hogy egy mézeskalácsos kürtöskalácsot szeretnék venni, meg egy kis apróságot a nővéremnek. Ti?

– Én majd veszek anyukámnak egy sálat – mondta magabiztosan Emma.

– Valószínűleg majd veszek apámnak egy menő kulcstartót., az tökéletes ajándék – hamarosan meg is érkezett James.

– Sziasztok skacok. Emma, gyönyörűen áll neked a vörös hajszín, így hagyod?

– Köszi James, és igen, így marad. Már nem érdekel, hogy ki mit gondol róla, nekem tetszik és kész!

– Ez a beszéd, te mit tervezel venni? – feleltem, majd Jamesre néztem.

– Lehetséges, hogy egy hógömböt. S Emma – nézett felé – ami a pírban állt, maradhatunk, úgyis szerettem volna mondani neked valamit.

Csak lassan haladtunk befelé a vásár belsejéig. Nagyon szép standok voltak ott, ahol különböző dolgokat árultak: karácsonyfadíszeket, szuveníreket, téli ruhákat, s nem utolsósorban melegen tartó elemózsiát.

A tér közepén volt egy hatalmas nagy karácsonyfa, amit még előző este lefotóztam, mert akkor gyönyörűen csillogott rajta minden díszítőelem.

A tér közepén volt egy hatalmas nagy karácsonyfa, amit még előző este lefotóztam, mert akkor gyönyörűen csillogott rajta minden díszítőelem

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Találtunk egy mini szuvenír boltot. Gondoltunk tökéletes lesz, hogy Martin megvegye a kulcstartót, James meg a hógömböt. Meglepően nem is voltak drágák. Ki is választották a megfelelőt, és meg is vették.

Haladtunk tovább, hogy mi lányok is megvegyük, amit akartunk. Hamarosan oda értünk egy ruha árushoz. Emma is válogatott a sok szép, színes sálak között, mikor megtetszett neki egy gyönyörű, piros sál.

– Te jó Isten, ez ilyen drága? Egy sál? Elnézést uram, de ez nem túlzás? – kérdezte Emma az árustól.

– Kis hölgy. Egy, ez a sál nagyon régi és mégis jó, használható állapotban van. Kettő, ilyen élénk színű piros színező anyag, ami a sálban is van, nagyon ritka. S végül három, sok másolat készült erről a sálról, de egy sem lett hasonló, tehát ez egy igazi eredeti és leutánozhatatlan darab. Szóval fizet és viheti, vagy viszlát – a borostás fickó egyikünknek sem volt szimpatikus, de Emma ragaszkodott ahhoz a sálhoz.

A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora