MIÉRT OLVASSÁTOK ENNYIEN EZT A SZART?! megakarokhalni...
---
Reggel az ébresztőm irritáló hangjára keltem.Első nap a U.A-ban.Igen ajánlással kerültem be,mivel anyukámnak jég és szél a képessége,apukámnak,pedig elektromosság.Mind a hármat örököltem.Nem is volt kérdés,hogy felvesznek.
Csak hogy.Nekem marhára nincs kedvem egy közösségben sínylődni egész nap.Eldöntöttem,hogy mivel általánosban,olyan nagyot buktam a személyiségem miatt,mert egy "bunkó" vagyok,ezentúl játszani fogom a jó kislányt,miért ne?
Miután felöltöztem,lementem reggelizni,ahol anyukám egyből egy puszit nyomott a homlokomra.
-'Reggelt.-köszöntem unottan.
-Neked is.-válaszolt anyukám,majd Todoroki.
-Hát te?-kérdeztem,nem megszokott tőle,hogy eljön elém,mert,hogy "rombolom az embereknek a róla formált képet."
-Nem azt mondtad,hogy megváltozol,gondoltam közelről nézem-vigyorgott.
Most mindenkiben felmerült a kérdés ki is nekem Todoroki Shouto.Az unokatesóm.Az anyukáink ikrek,szóval egész közel állunk egymáshoz.Ennek köszönhetően,elég sokat szivatjuk egymást.
Leültem az asztalhoz,majd megettem a [kedvenc reggeli]-t.Utána gyorsan felszaladtam a táskámért és elindultunk.Vonatozni kellett,de legalább letudtam ülni,nem fárasztott senki sem a hülyeségével.Miután leszálltunk a vonatról,alig pár percet kellett sétálnunk az iskolába.
Beléptem az osztályterembe,ha nincs Todoroki legalább 4szer eltévedtem volna.Csak páran voltak még bent.Ledobtam magam a hátsó padba,az ablak mellé,majd megnéztem az időt a telefonomon.Még csak fél kilenc volt,szóval gondolkodtam megismerkedek pár osztálytársammal.
Egy fekete hajú lányhoz mentem oda,aki egész szimpatikus volt.
-Szia![teljes név] vagyok.Örülök a találkozásnak,legyen egy jó évünk-nyújtottam a kezem.
- Yaoyorozu Momo-kezet fogtunk,majd elkezdtünk beszélgetni,hogy melyik iskolában tanult,meg ilyenek.
-Tényleg Momo.
-Hmm?Mondjad.
-Te is ajánlással jutottál be,nem?
-Igen.Te?
-Én is.
Most viccen kívül egész jó fej csaj.Közben szállingóztak be a terembe a diákok.Úgy elbeszélgettük az időt,hogy csak arra lettünk figyelmesek,hogy egy sárga hernyó krákogott egyet mély hangon.
-Szóval...Ha mindenki leülne,elkezdeném az osztályfőnökit.-gyorsan a helyemre slisszoltam.
-Elnézést.-hajoltam meg,ezzel kifejezve a tiszteletemet.
-Aizawa Shouta vagyok az osztályfőnök-megszólalt mellettem valami szöszi,gondolom,nem a jó gyerek típus.
-Elég merész vagy.Ugye tudod,hogy az előző osztályából mindenkit kirugatott.-vigyorgott öntelten.Én csak mintha meg sem hallottam volna,bambultam tovább ki az ablakon.
-...most pedig,tartsunk szünetet-mondta,mire megszólalt a csengő.
A szöszi egyből elkezdett piszkálni valami brokkoli fejű gyereket,legszívesebben nem is foglalkoztam volna vele,de mikor mentem volna ki az ajtón,az utamban voltak.
-Neked még nem mondták,hogy az erőszak nem megoldás?-néztem rá a szöszire,majd a brokkolira,akinek az inge nyakát fogta-Valamint,nem bánnám ha ezt nem az ajtóban rendeznétek le-vigyorogtam,majd átbújtam a kezük alatt.
-TE!ELÉG NAGY POFÁD VAN LÁNY LÉTEDRE NEM GONDOLOD?!-mire elengedte a brokkolit,aki elkezdett követni.
-Köszönöm,hogy megmentettél öhmm....
-[kereszt név].
-Akkor köszönöm,hogy megmentettél [név]-chan.
-Igazán semmiség,inkább próbáld elkerülni.
-Rendben.
-És,hova megyünk?
-Én a büfébe,te?
-Akkor én is-vigyorgott-Hé [név]-chan meghívhatlak valamire amiért megmentettél?
-Nem kell,köszi.Nem tesz semmit.-egy ilyen ajánlatot kihagyni...majdnem sírva fakadtam.
Leültük,megettük a bucinkat,amit vettünk,majd visszamentünk az osztályba,ahol valakinek a fagyos tekintetét éreztem magamon.Valaki hátulról megbökte a vállam,ezért hátra néztem.
-Szia!Uraraka Ochako vagyok!Végre valaki visszamert szólni Bakugou-nak.
-Ki az a Bakugou?
-Az a szöszi,aki ott hintázik.
-Áh,értem.
-Jaj,amúgy én [teljes név] vagyok,de hívj csak nyugodtan [keresztnév]-nak/nek.
-Rendben [név]-chan.-vigyorgott,közben csatlakozott Momo is,majd visszajött a sárga hernyó.
-A második osztályfőnökin mindenki mutatkozzon be és mondjon pár mondatot magáról.
Gyorsan elértünk hozzám,mire én felpattantam.
-Sziasztok![teljes név] vagyok.De nyugodtan szólítsatok csak [keresztnév]-nak/nek.Szeretnék minél több mindenkivel jóba lenni és sok barátságot kötni.-vigyorogtam-Legyen egy jó közös évünk.-ültem le. Todoroki arca teljesen lesápadt,szerintem ledöbbent.
Egyszer csak a szöszihez értünk.Szóval Bakugou Katsuki mi?Úgy érzem,nem fogja elfelejteni a nevem.Majdnem kiadtam magamból a sátáni MUHAHAHA röhögésem,aztán jött egy egész érdekes csaj.Ashido Mina a neve,szerintem vele jóban leszek,Ugyanolyan hülye mint én.
************************************
Remélem tetszett az első rész,tudom kicsit unalmas,de lesz ez még jobb is. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
RomanceCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!