1. Może się do niego przekonam

3.6K 124 101
                                    


Obudziłam się z przerażajacym bólem głowy. Chyba nie pójdę do szkoły.

Zalogowałam sie na swoje konto na Instagramie na które dawno nie wchodziłam. Zobaczyłam jedna wiadomość.

piesgustaw: hej mała
yourhope: hej kundel

W sumie to dziwne że ktoś napisał na Instagramie, zazwyczaj każdy pisze na Messenger... Weszłam na profil piesgustaw nie było na nim żadnych zdjęć. W opisie bylo jedynie napisane ,,Kwiat polskiej młodzieży''.
Nie wiem co to moze znaczyć... Wpisałam ta frazę w Google, na stronie ukazała mi się płyta niejakiego Bedoesa. Jedyne co o nim wiem to to ze  jest polskim raperem, dość rozpoznawalnym. Nigdy nie słuchałam jego piosenek, nie słucham Polaków. Słucham tylko Lil Peep'a.

23:48

piesgustaw: zakochany kundel jestem

yourhope: to szczescia

piesgustaw: twoje oczy to pierdolony cud

yourhope: dziekuje

piesgustaw: za prawdę się nie dziękuje ;)))

yourhope: wiec ja dziekuje kochanie

piesgustaw: mów do mnie sama prawde, mow o mnie ładnie

yourhope: jasne kundel

piesgustaw: dobranoc krolowo

yourhope: pa piesku

Dziwny ten typ... ale fajny, ciekawe czy jutro napisze.
Nie chciało mi się spać wiec postanowiłam przesłuchać chodź jedna piosenkę tego Bedoesa..

Jako pierwsze wyskoczyło ,,Eldorado'' i to właśnie właczyłam. I muszę przyznać, że ten Bedoes jest mega przystojny!! A ta piosenka wcale nie jest zła. Może się do niego przekonam...


——————
rozdziały beda codziennie także zapraszam ;)))

Kwiat polskiej młodzieży  | BEDOES Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz