"OK GUYS...NI JEON JUNGKOOK!MEMBER BARU KITA...AMACAM?""Jungkook?Budak baru tu ke?"
"Yess Suga~~"
-Jungkook pov-
Jin hyung bawak aku ke satu bilik di blok senior bila tamat waktu persekolahan.
Bila masuk...ada 4 orang lelaki dalam bilik tersebut.Jin hyung memperkenalkan seorang demi seorang daripada mereka kecuali Jimin hyung.
Min Yoongi
Jong Hoseok
Kim NamjoonMereka semua senior aku??...*gulp
Rasa kerdil pulak aku niSelepas Jin hyung memperkenalkan diri aku...mereka mengajak aku untuk berbual...rasa kekok pulak.
-Author pov-
"Don't be afraid Jungkook...kami bukan pembuli yang macam kau kenal di sekolah ni..."-RM
"Ya...kami semua di depan kau ni baik-baik ja"-Suga
"Ouh...errr..saya tahu sebab muka hyung2 semua nampak baik je orangnya...Hehehe"
Tetiba semua orang terdiam dan membisu manakala Jungkook masih lagi ketawa.
Apabila Jungkook menyedarinya...dia berhenti ketawa...blur tetiba
Semua hyung memandang ke arah belakang Jungkook.
Jungkook cuak."Err....ada someone ka dekat belakang saya?"
Jimin mengangguk dan mereka semua berdiri kecuali Jungkook.
Mereka semua terus keluar dari bilik tersebut meninggalkannya keseorangan.
Pintu ditutup!Jungkook pon lantas berdiri dan beralih ke belakang untuk melihat siapa di belakangnya...dan orang itu...
"Awak siapa??"
(Di luar bilik)
"Aku harap Taehyung ok dengan dia"-J-Hope
"Tak...yang masalahnya siapa yang cadang nak temukan budak tu dengan Taehyung??"-Suga
Jimin menuding jari ke arah Jin.
Semua menjeling."Tak bukan apa...aku try nak bagi Jungkook join kita...so kenalah bagi dia jumpa Taehyung dulu kan?Apa2 yang melibatkan geng kita...Taehyung kena tahu!"-Jin
Semua mengeluh.Mereka hanya menunggu di luar tanpa berbuat apa-apa.
-Di dalam bilik-
"Awak siapa??"
"Kau Jungkook kan?Budak baru kat sekolah ni?"
"Emmm...ye....awak tu s...siapa?"
Taehyung yang bersandar di pintu terus berjalan menuju ke arah Jungkook.Mukanya kini betul2 bersemuka dengan Jungkook hanya beberapa inci.Jungkook hanya memandang ke bawah.
"Ouh.. kaulah yg selalu jadi mangsa buli tu eh~"
"Ummm...macam mana awak boleh tau....?"
"Macam mana aku boleh tau?"
Badan Jungkook ditolak ke dinding.
Taehyung begitu rapat dengannya sambil senyum sinis.
Jungkook bagaikan hendak pitam sbb teringat balik peristiwa JACKSON KELMARIN yang menyebabkan dia trauma dengan dinding."Wait...apa awak nak buat??!!"
"Aku just nak bagitau nama aku je~"
"Tapi perlu ke dengan position macam ni...macam.....Err..."
"Macam apa?~~~"...*smirk
Jungkook terdiam.Hampir kantoi dibuatnya.
"Nama aku Kim Taehyung!"
".........."
"Kenapa tak cakap?Kau takut aku eh~~?"
"Mana ada!!Cuma...tolong jauh sikit.....Tak selesalah awak buat macam ni!"
"Sebab apa?...Sebab kau teringat dekat Jackson??"
JACKSON??
TAEHYUNG TAHU PASAL NI????!!!!
YOU ARE READING
Kookie~~(vkook/taekook)[✔]
Fanfiction"Kenapa culik saya hyung??Saya tak buat salah apa pon!!!" "Hyung terpaksa Jungkook....Sebab ada orang tempah kau~" Jeon Jungkook, hanya seorang pelajar baru biasa yang dilabel sebagai 'Loser' di sekolah di mana semuanya pelajar lelaki sahaja... Asyi...