4.rész

3.2K 186 95
                                    

-Jah,azt elfelejtettem mondani,hogy vallj neki szerelmet-nevetett.

Kirishima felvette én pedig lefagytam.

-Igen?-szólt bele

-Szia Kirishima.

-[Név]-chan.De jó,hogy hívtál,mit szeretnél?

-Ráérsz egy kicsit?-hangosítottam ki a telefont.

-Persze,mondjad csak.

-Igazából,arról lenne szó,hogy...

-Hogy?

-Mond már-suttogta oda nekem Mina.

-Igazából...Asszem...Bejössz...

Néma csend lett,majd egyszer csak megszólaltam.

-Bocsi tudom,hogy hirtelen jött de...

-Semmi,ezt szerintem inkább beszéljük meg valamikor.Tudunk valamikor találkozni?

A lányok kikerekedett szemekkel néztek.

-Előtte el kellett volna mondanod neki,hogy üvegezünk-sóhajtott Momo.

-Most már beszélj le vele egy találkát.-suttogta Uraraka-Nehogy megbántsd.

-Holnap ráérsz?

-Persze.Hol találkozzunk?

-Nem tudom.Eljöhetnél hozzám mondjuk.

A lányok csak bólogattak.

-Rendben.Akkor holnap találkozunk.-majd letettem.

-Pont ahogy terveztem-szólalt meg halkan Mina.

-Gyere ide Mina-mondtam neki kissé idegesen.

-Lehet nem járnák jól-filozofált.

-Az biztos-majd elkezdtem kergetni.Mire végre elkaptam,úgy megcsikiztem,rendesen sikítozott a nevetéstől.

-Hagyd abba.[Név]-chan.Hagyd abba-sírt a nevetéstől.Pár perc múlva elengedtem.

-Ugye tudod,hogy ennyivel nem úszod meg-néztem rá mérgesen.

-Ez lehet,hogy kicsit túl lőtt a célon-jegyezte meg Momo.

-Most hogyan tovább?-nyúltam el a kanapén,ahol előbb még Mina-t csikiztem.

-Lehet nem lesz baj ha elmondod,hogy tegnap,csak vicceltél-mondta Uraraka.

-Az még is hogy néz ki,hogy csak beállítok,jah,amm tegnap csak vicceltem,csá.

-Mondasz valamit.

-Mindegy,majd valahogy túlélem-ültem fel-Most pedig döntsd el mit kérsz büntetésnek.

-Olyan lehetőség van,hogy semmit?

-Jóh,megvan!-csattantam fel az örömtől.

-Ugye nem olyan gonosz?

-Szerinted nem volt gonosz amit nekem kellett csinálni nem?

-Nem hát.

-Jó,most megfogod előveszed szépen a telefonod,majd mikor azt mondom "hallod",akkor elkezded mondani ezt: És akkor mivan ha bejön Kaminari?

-Komolyan?

-Majd mikor átadom neked Kaminari-t te lebeszélsz vele egy találkozót holnapra.

-Rendben-sóhajtott.

Szegény Deku-t hívtuk megint.Meg lett Kaminari száma,ezért felhívtam Mina telójáról.

-Ki az?

-Szia Kaminari.[Név] vagyok.Mina telefonjáról hívlak,természetesen titokban.Hallottam,hogy rólad beszélnek,szóval gondoltam felhívlak-úgy csináltam mint aki jön le a lépcsőn-Hallod?-majd közelebb vittem a telefont Mina-hoz-kicsit hezitált,de utána elkezdte.

-És akkor mivan ha bejön Kaminari?

-Várj átadom Mina-t-átnyújtottam neki a telefont.

-Ki az?-tetette mintha nem tudná ki az.

-Kaminari.

-Ömmm...Szia Kaminari-kun.

-Szia M-Mina.Mit szeretnél?

-Várj átmegyek egy másik szobába-természetesen követtük-Nem lenne kedved találkozni holnap?

-Bocsi,de holnap Kirishimával van edzésem.

-Biztos?Azért holnap akartam veled találkozni,mert Kirishima mással lesz...

-Te ezt honnan tudod?

-Nem ez a lényeg.

-Mi?Most mondta le Kirishima.

-Akkor jó a holnap?

-Rendben.Mikor?

-6-7 óra körül?

-Rendben.

-Akkor holnap találkozunk.Szia-tette le a telefont.

-Most visszakaptad Pinkie-Pie.

-Én nem bánom,hogy Kaminari-t mondtad-vigyorgott.

-Tényleg ő jön be?

-Ha ezt az elején mondod mondok mást-duzzogtam.

-Miért?Neked Kirishima jön be nem?Amúgy,pont ezért nem mondtam az elején.

Lassan mindenki elaludt.Egyedül csak én forgolódtam,hogy vajon mi lesz holnap.Nem mintha annyira nem bírtam volna a helyzetet,de azért még is csak izgultam,olyan hajnali 3 fele sikerült elaludnom.

A lányokkal elmentünk ruhát venni.Én egy lila egybe ruhát vettem,egy fekete kicsit magasított sarkú szandállal. Mina egy kéket,szintén egy ugyanolyan szandival. Mivel ezen a hétvégén mi "mentünk el" fiúkhoz ezért jövőhéten Uraraka-t és Momo-t szerveztük be.Uraraka egy farmer rövid nadrágot és egy fehér feliratos trikót vett.Momo,pedig egy fekete farmergatyát egy pink pólóval.

Ezután elváltak útjaink.Hazamentem.Az asztalra egy cetli volt kiakva:

Szia Kicsim!Apáddal elmentünk üzleti útra,majd jövünk.

                                                                                                                 Puszi:Anya

-Megint?-gondolkodtam hangosan-Legalább nem kell elkéreckednem.

Lezuhanyoztam,majd felöltöztem abba a ruhába ami a lányokkal vettem.5-re szerveztem egy találkozót még Mina-val.Elmentem a megbeszélt helyre.

-Szia Mina!-futottam felé integetve.

-Szia.Miújság?

-Izgulok,te?

-Én is.

-Menjünk be valami kávézóba.

Elindultunk,majd betévedtünk egybe.Miután rendeltünk,elkezdtünk beszélgetni.

-Amúgy,te hova is terveztél találkozót Kaminari-val?

-Hozzá.

-Khmm...Aztán nehogy eldurvuljanak a dolgok-köhintettem.

-Inkább neked kéne vigyáznod.

Kirishima elküldte a címét,majd elköszöntem Mina-tól Sok Szerencsét! kívánva neki és elindultam.Egy tömblakás előtt álltam meg.

-Gyerünk [Név] menni fog-néztem fel a hatalmas házra.

                  ----------------------------------------------------------------------------------

            Remélem tetszett.Nem sokára hozom a következő részt is. 



❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT] Kde žijí příběhy. Začni objevovat