Tarih : Bilinmiyor
Gün : Cumartesi
Hatırlıyor musun yoongi-ya? Birkaç gün önce oyuncağımı kurtarmıştın. Bende senin parkta oynadığını görüp hemen bir resim çizmiştim. Hafif tombul yanaklı ve beyaz tenli bir kahraman.. O sendin, benim kahramanımdın. Senin yanında hep güvende olacağımı hissettim.
Yoongi-ya, bir gün resim için seni parkta beklemiştim ama gelmeyeceğini düşünerek eve gitmiştim. Aradan bir saat geçmişti, hala yoktun ve ben odamdaki camdan senin gelmeni bekliyordum. Ben de anneme seni sordum, tanıyor ya da tanımıyor olsa da sordum işte. Senin anneni arayıp evinize gelip gelemeyeceğimizi sormuştu. Ben nasıl olduğunu hiç sorgulamadan seninle buluşacağım için çok sevinmiştim. Ellerimi çırparak odama koşmuş ve en güzel kıyafetlerimi giyinmiştim.
Annemle annen tanışıyormuş, hatta senin annen bize bu evi göstermiş. En güzel kıyafetlerimle annemin karşısına geçtim. Oysaki giymemek için ad içtiğim husky kulaklarımı takmıştım. Annem ise bana döndüğünde burukça gülümsedi.
"Kuzum ? Kimbom, yoongi çok hastaymış.."
Dediğinde yüzüm düşmüştü. Seninle görüşüp oyun oynamak istiyordum. En sıkıcı oyunlar bile eğlenceli bir hal alıyordu seninle.
"Anne, ona gidelim! Geçmiş olsun diyelim ben de ona hediye vermek istiyorum. Anne lütfen giderken hediye alalım."
Yüzümü sağ eliyle hafifçe okşayarak gülümsemişti.
"Peki kızım, gel üstümüze kalın şeyler giyelim sonra da hasta olmayıp yoongi ve annesi ile lunaparka gidelim"
Mutlulukla üstümü değişip sana gelmeyi umut ediyordum. Uzun ısrarlarım sonucu hediye almak için yola çıkmıştık. Uzun bir süre sonra hediye alarak sana varmıştım yoongi-ya. Senin için bir tane maske ve şapka almıştık. Çok mutlu olmuştun. Senin mutlu olman için bunlar değerdi. Tıpkı çoğu şeyin değdiği gibi...
Sana resmimi de verdiğim de çok sevinmiştin. Hasta olmanı aldırmadan sana sıkı sıkı sarılmıştım, hatta hızımı alamayarak yanaklarını öpmüştüm. Tabii ertesi gün ben de yataktaydım.. olsundu, en azından ikimizde hastaydık. Evlerimiz yan yanaydı. Ya sen bize gelir birlikte yatar, çizgi film izlerdik ya da ben size gelirdim. Benim hasta olmam sana bile değerdi yoongi-ya.
Tıpkı her şeyin dediği gibi...Byun Kimbom. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epilouge | Min Yoongi / /Tamamlandı ✔
Fanfic(Kısa bir süre için düzenleniyor) (Özel bölümler başka biri tarafından yazılmıştır) Gün & Tarih : Bilinmiyor Gözyaşlarımdan çok ağlamıştım ben. Senin için gülmüştüm ben, Sadece senin için yaşamıştım ben. . . Fakat artık eski kimbom yoktu. Çok old...