002 turpa kiinni paviaani

759 82 35
                                    

- Park Jimin -

"Entiiä mut tääl on jotenki kiree tunnelma, tuntuu et Yoongin ja Hoseokin välit ei oo ihan ok?" sanoin pojille hieman hämmentyneenä.

"Ne kyl vaikutti tosi vittuuntuneilta ja etäisiltä!" Jungkook tokaisi kun sai katseensa irti puhelimestaan.

"Nii vaikutti! Onkoha niitten välillä jotai? Siis ei mitää suhdetta tai tällasta, mut niinku, riitaa?" Taehyung iski väliin kertoakseen oman kantansa.

"Joo en usko et niillä ainakaan parisuhdetta on ku noin törkeesti käyttäytyivät" Jin analysoi ja pyyhki viimeisiä kyyneleitä poskiltaan.

"Eomma, missä helvetin välissä susta tuli noin hemmetin herkkis?" Taehyung lausahti. Vastaukseksi poika sai kuitenkin vain tuhahduksen.

"Noniin taas aiheeseen apinat, onkoha Hoseok vihanen tai ärtyny tai jotain sen takii että me ollaan täällä?" Jungkook ihmetteli ja hörppäsi kahvistani.

"Mun kahvi" tuhahdin pojalle ja vetäisin kuppini toiselle puolelle.

"Mut eikai sitä voi haitata et fanit tulee käymää!" Jin huudahti pienen hiljaisuuden jälkeen.

"Tai sit voi?" Taehyung jatkoi.

"Tai sit se on, eiku ei mitää" Jungkook pähkäili ääneen.

"Mitä se on?" kysyin.

"Anna kahvis nii voin kertoo" Jungkook tuhahti minulle. Tuhahdin mutta päätin antaa kahvini pojalle, kaikki teoriat olivat nyt tervetulleita.

"Jos se on kateelline siitä et me vietetää Yoongin kaa aikaa? Taisiis et Yoongi viettää meiän kaa aikaa, en usko että se meiän seurasta on kovin kateelline" Jungkook selosti teoriaansa juoden kahviani.

"Saanks mä sen kahvin takas?" kysyin ilman teorian pohdintaa.

"Et" poika vastasi töykeästi ja joi kahvin loppuun. Huokaisin jotta Jungkook varmasti tajuaisi että huomasin hänen touhunsa.

"No mut miks se ois kateellinen siitä et Yoongi on meiän kanssa?" Jin kysyi.

"No jos Hoseok tykkää Yoongista!!!" Taehyung huudahti.

"Turpa kiinni paviaani!" Jungkook ärähti Taehyungille.

"Ainii vittu nehä varmaa kuulee jos huudan" Taehyung analysoi.

"No mut hei eikai meiän tästä tarvi jauhaa, eiköhä asiat selvii ajallaan" Jin selitti.

"No mitä tekemistä sä täällä keksit?" Taehyung kysyi.

"Pelataan totuutta ja tehtävää!" Jungkook intoili.

"Okei, mul on juomapullo repus, voidaan käyttää sitä!" Taehyung innostui.

"Joo hyvä!" vastasin nyökäten samalla kun Taehyung kaivoi reppunsa pohjalta juomapulloaan.

"Tässä!" Taehyung huudahti ja heilutti ilmassa vaaleanharmaata juomapulloa.

"Okei, kuka pyörittää eka" Jin kysäisi.

"Mä!" Jungkook hihkaisi ja nappasi pullon käteensä. Asetuimme lattialle rinkiin ja Jungkook pyöräytti pulloa.

"Jimin!" kaikki muut ilmoittivat.

"Totuus vai tehtävä?" Jungkook kysyi hymyillen.

"Totuus" vastasin.

"Ootko sä ihan oikeesti kiinnostunut Yoongista?" Taehyung iski.

-

hey bitches i'm back!

sori ku uusii osia ei oo täs lähipäivinä tullu, kirjottamine tuntu pakkopullalta enkä sitä sit halunnut edes yrittää.

nyt kuitenki tuntuu siltä et kirjottamine onnistuu ja sain väännettyä teille uuden osan!

toivottavasti pidätte

- lunanennn 💘

instagram pt 2 -» btsOnde histórias criam vida. Descubra agora