Már épp készültem volna suliba menni amikor üzenetem érkezett.
J: Hogy, hogy ilyen koran fent vagy?
K: ohm megyek suliba😅
J: akkor meg nem vettek ki?
K: meg nem dontottem el.
A hazafele lévő úton folyamatosan azt beszéltük, hogy mi lenne ha én is belekezdenék a sztáréletbe. Fellépésekre kéne járnom, interjúkra stb. stb., és ki vennének engem a suliból is mert nem lenne rá időm, ezért magántanárom lenne.
J: miert nem tudsz donteni?
K: hat nem akarom otthagyni Laurent egyedul
J: ot is barmikor ki lehetne venni, o csak azert jar suliba mert te is jarsz.
K: ohh ertem..
J: na? meggondoltad magad?
K: ma meg bemegyek az tuti, este irok
J: okeA suliba érve egyből letámadtam Laurent.
-Tudtad hogy szeretlek?- öleltem meg.
-Mit műveltél már megint.
-Hallottam hogy csak miattam jársz suliba- néztem komolyan a szemébe.
-Uramisten- sütötte le a szemét- Bocsi hogy nem mondtam, azt hittem hogy szarul fog esni- magyarázta.
-Te bolond vagy?- nevettem fel- Na tűnjünk el ebből a börtönből.
Elindultunk a kijárat felé mire a portás leszólított minket.
-Hova hova?
Én erre teljesen lefagytam, sosem tudok ilyenkor visszabeszélni, ellentétbe Laurennel.
-El innen messzire -indult ki az ajtón magával rángatva engem is.
Sajnálatunkra az igazgató pont akkor jött be így szembe találtuk magunk vele.
-Mit keresnek itt? Órán lenne a helyük nem?
Lauren csak szemforgatással jelezte hogy nem érdekli és haladtunk kifele az ajtón.
-Ziegler kisasszony az édesanyja nem örülne ha ezt megtudná..-fenyegetett
Én erre megtorpantam de Lauren csak húzott magával tovább.
Az igazgató utánunk futott és megfogta a csuklómat jelezvén hogy azonnal jöjjünk vissza.
- Az irodámba most!- üvöltötte.
Erre végül feladtuk és felbaktattunk az igazgatóiba, és leültünk.
Nyitódott az ajtó és két alak lépett be. Az egyik az igazgató volt a másik pedig az anyám. Te jó ég már csak ez hiányzott.
Az igazgató szépen elecsetelte hogy mennyire felelőtlenek és visszabeszélősek vagyunk amin változtatnunk kell.
Mikor befejezte a mesét hazamehettünk.
Anya ragaszkodott hozzá hogy hazaviszi Laurent így beültünk a kocsiba.
-Kenzie- szólalt meg anya.- Soha többet nem találkozhatsz Laurennel, és kiveszlek a suliból, magántanárral fogsz tanulni, de a sztár életet elfelejtheted. Elegem van már belőled hogy ennyire önálló vagy.- szidott le. Erre semmit nem tudtam reagálni. Csak folytak a könnyeim. Mire Laurenékhoz értünk kiszálltunk és elbúcsuztam tőle.
-Nem fogom hagyni hogy elválasszanak tőletek, rajtatok kívűl nekem nincs senkim- suttogtam neki.
-Dettó, de addig is hiányozni fogsz.-mondta
-Figyu, Johnnynak had mondjam el én- kértem.
-Okés.
Majd visszaszálltam a kocsiba. Az úton egymáshoz se szóltunk anyával. Mikor hazaértünk felrohantam a szobámba és bezártam az ajtót majd ráírtam Johnnyra.
K: szia..
J: hali, baj van?
K: hat.. igazabol igen nem is kicsi.
J: atmegyek hozzatok.
K: nem lehet, anya megtiltotta
J: ertem, igy akarsz lerázni?
K: jesszusom Johnny nem!
J: jo persze..
K: kérlek, had magyarazzam el! ( az üzenet nem lett elküldve)Szóval letiltott. Miért basz ki velem legtöbbször az élet? Ezt helyre kell hoznom..
Aznap este sírva aludtam el mert elvesztettem az egyik legfontosabb embert az életembe..
STAI LEGGENDO
Amikor megismertelek..💞
FanfictionKenzie, egy 16 éves lány aki még nem annyira elterjedt énekes de szeretne minél előbb a toplista elején állni, viszont elég félénk így nem mer kibontakozni ellentetben baratnőjével Laurennel aki mindig megmondja az igazat. Kenzie és Lauren már régót...