7 Глава

60 5 0
                                    

Все още в мола

Г.т. На Хари

Вече 3 часа бяхме в мола тази не спираше да измъчва .
По едно време осещам погледите на всички.  Някой момичета явно си мислят "И аз искам такова гадже . Да не се оплаква както пазаруваме " с завист да ама аз не съм и гадже и няма как да се оплача. А мъжете май ме съжаляваха ,че кой мъж не би ме . Смисъл вижтеме НОСЯ 100 ЧАНТИ С КАКВО ЛИ НЕ.

Р- Хей, Хари ! Сега писах на една приятелка и след малко ще дойди . И след това тримата отиваме на кафе.

Ол не. СТИГА. С КАКВО ЗАСЛУЖИХ ВСИЧКО ТОВА???

Х- Добре.

Р- Тя се казва Лоти.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Лоти ли? Хмм това име ми е познато ,но не мога да се сетя . Е явно не било важно поне за мен де.

~~~

10 минути по-късно.

Вече бяхме на кафенето до мола оставих тези чанти и зачакахме тази не позната за мен Лоти.

?- РАЙЛИИИ!!!!. ШМАТКО !!!!

Р- ЛОТИИ ОТКАЧАЛКО !!!
Как си бе?

Л- Как да съм ? Супер съм нищо ново под слънцето.

Ииии естествено момичетата като се прегърнаха подскачаха на ляво на дясно като зайци. Ох като изписаха ме заболяха ушите.

Р- Хари това е Шарлот Томлинсън.  Лоти това е Хари Стайлс. 

Х,Л- Здравей

Л- Райли много ми е разказвала за теб. Особено за кървавата ти коса.

Х- Не се И съмнявам .

Тази Шарлот е доста красива.
.
.
.

МОМЕНТ?
ТОМЛИНСЪН ЛИ КАЗА? ОЛ МАЙНАТА ТИ РАЙЛИ. 

~~~~~~~~~~

Знам малка е ,но все пак трябваше да кача нещо.  Съжалявам, че съм казвала толкова дълго време ама знаете в училище как е.

|~Larry Chat~| •Спряна•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin