Chanyeol menunggu diluar rumah sambil menunggu Eunji bersiap.Ting!
Unknown number.
Hello,adik! How
she? She okay right
now?______
| Me.|
It is none of your
business,Chanyung!Woah! You so
angry,Chanyeol..____
|Me|
I'm really angry
if someone want to
destroy my life!
So please.. Don't
disturb me or
Eunji!Seen..
Park Chanyeol: bastard!
"Nugu?"
Chanyeol pun pusing ke belakang.
Park Chanyeol: kajja,nanti kita lambat.
Jung Eunji: nuguya?!
Park Chanyeol: nu..nu..nugu apa?*cuak*
Jung Eunji: kau cakap aku basatard,ekh?
Park Chanyeol: *lega*
Jung Eunji: Takkanlah aku lambat sikit pun kau dah panggil aku bastard! Patutnya kau arahkan ayat tu pada kau bukan aku,arra?!!
Leceh ada namja macam kau ni! Acah ii baik je depan omma dan appa aku!Park Chanyeol: dah habis membebel? *senyum pahit* kajja.
Chanyeol pun pergi meniggalkan Eunji.
Jung Eunji: what the hell?! Dia tak marah langsung! Macam mana aku nak buat dia marah,ekh?.... Kebal betullah namja ni!!
Meanwhile,ada sepasang mata memandang Eunji.
Park Chanyeol: ppaliwa!!
Jung Eunji: cangkaman!!!*lari kearah Chanyeol*
Chanyeol pun pusing ke belakang melihat Eunji lalu..
Park Chanyeol: Chanyung..*gumam perlahan*
Eunji pun tiba disebelah Chanyeol.
Jung Eunji: yah,ppali!! Kau berangan apa,siak?! Namja pun kuat berangan,ekh?!
Park Chanyeol:*dekatkan muka dgn Eunji* namja pun ada perasaan..*senyum*
Sekali lagi,Chanyeol meniggalkan Eunji dibelakang.
Jung Eunji: omo!*pegang dada* jantung berhenti berdetak macam ni!! Jangan buat hal! Kau sayang aku tak?! Kalau sayang,berdetak macam sedia kala,arra?
Another situation.
Park Chanyung: so.. She is your lovely girl now,Chanyeol? *smirk*You really want to play new game with me..*smirk*Let's start our game..Now!!
Mata Chanyung mula merah. Apabila mengingatkan yg Chanyeol telah mengandungkan yeochin nya dan memaksa untuk Chanyung berkahwin dgn yeochin nya yg tak suci itu.
Tetapi Chanyung menolak! Kerana anak didalam kandungan itu bukannya anaknya. Lalu Chanyung membuat keputusan untuk lari dari rumah. Dia fikir Chanyeol akan bertanggungjaeab tetapi tidak. Kerana itu bukan salah Chanyeol tetapi (seseorang)..
Park Chanyung: aku akan pastikan.. Your lovely girl will be mine!! Jung Eunji..*smirk*
Bersambung..
YOU ARE READING
[OG] I Can Feel Your Heartbeat
Romans#ChanJiShipper #family Jung Eunji: omma! Kenapa setiap kali Eunji ada buat salah,omma asyik puji² Chanyeol tu!!! Omma! I'm your daughter!*nangis* I'm your only child! I'm your strenght!! Tapi kenapa..hiks..hiks..kenapa omma masih nak bela Chanyeol...