Park Y/n ialah seorang remaja yang masih mentah . Baru berusia 16 tahun .
"Weh Y/n , crush kau tu." Park Chaeyoung menyiku perlahan tangan si Y/n sambil berbisik ke telinganya .
Gulp! DUPDAP .
"Nae pi ttam nunmul."
Ha sudah ! Itulah dia , Jeon Jungkook aka kingka di sekolah Tempurung Kelapa . Jungkook dikenali dengan wajahnya yang sangat kacak . Persis Fattah Amin atau lagi handsome ? Hehe .
Apakan daya , kingka ialah kingka . Jungkook mempunyai teman wanita iaitu Lee Eunrin . Yang pasti , hubungan dorang takkan kekal lama . Maybe paling lama pon 2 bulan lepastu Jungkook akan menukar pasangan .
Wink !
alamak weh dia wink kat aku ke ?!?!?
Bukan main jungshook si y/n . Adakah ini sekadar mimpi ? Argh , lupakan !Y/n menuju ke kelasnya , Kelapa Parut 4 .
aik , jisoo tak datang lagi ke ?
"Oops , sorry."
Pecah lamunan y/n setelah dia dilanggar oleh Jungkook . Ya , Jungkook juga dikenali sebagai pembuli . Y/n tidak berani melawan lalu duduk di kerusinya .
"Psst anjing , pinjam calculator." Pinta Jeon Jungkook kepada Y/n .
"Aku tak bawak." Dengan selamba der Y/n menjawab .
Jungkook datang menuju ke meja Y/n . Dengan tidak disangka sangka , Jungkook mengambil beg y/n .
"Hey ! Beg aku !! Bak sini !"
"HAHAHA pendek ! Guys tengok anjing ni HAHAHA !" Jungkook mengangkat tinggi beg sekolah y/n .
Dengan sebak , Y/n meninggalkan kelas itu lalu meluru ke bilik air . Park Chaeyoung ? Dia tak tahu pasal ni , dia budak pandai kelas sebelah , Kelapa Muda .
Jungkook tersengih dibibir . Tetapi di hati ? Dia sangat terluka .
Pukul 7:25 , Y/n kembali ke kelas . Lagi 5 minit sebelum cikgu Kim Namjoon akan masuk . Dengan hidung dan mata yang merah , Y/n duduk ke tempat asal .
"Anjing menangis HAHAHA." Youngjae , sahabat Jungkook memecahkan kesunyian di dalam kelas . Apa lagi ? Yang lain pun ikut ketawa .
To Be Continue ...
YOU ARE READING
[OG] Abang Polis , I Hate You ! •kth
Fanfictionwow , hebatnya kamu yakinnya kamu say you wanna play "police entry one two jaga polis henti pencuri jaga" {kimtaehyungxreader} y/n = your name