Will I see you again?

454 24 1
                                    

Neymar P.O.V.

Nakon višesatnog traženja Rebece, odustao sam. Možda ima neki svoj razlog zašto je otišla. Možda je ona više tip cure za Piquea. Tko zna, mogoće je da joj se uopće ne sviđam. Otključao sa kuću i ušao. Kad sam došao do sobe bacio sam se na krevet. Trudio sam se da ne razmišljam o njoj. Ali o čemu god sam razmišljao, misli su mi se uvijek vratile na nju. Odlučio sam malo odspavati.

Rebeca P.O.V.

Napokon sam stigla kući. Bila sam tako iscrpljena. Pješačila sam do lokala gdje mi je auto bio parkiran čak dva sata. Ali to je sada iza mene. Sad sam napokon ponovno u svom mekom toplom krevetu. Moram pokušati zaboraviti sve što se dogodilo jučer i jutros. Upoznala sam Neymara i pritom ispala totalna budala. Tko zna što on sad misli o meni.

Odjednom sam začula zvono na vratima. Brzo sam ustala iz kreveta i potrčala da ih otvorim. Bila je to Maite, moja najbolja prijateljica. Provukla se pored mene i ušla u kuću. Samo je sjela na kauč i upalila TV. Ništa mi nije bilo jasno. Ali kad sam pogledala prema ekranu imala sam što vidjeti. Bila je to slika mene od jutros kako izlazim iz Neymarove kuće, a pored mene stoji Bruna.

„O ne!" uzviknula sam i sjela na kauč. Prekrila sam lice rukama.

Maite me upitno gledala, još uvijek u ruci držeći daljinski. Vjerojatno je očekivala da ću joj sada objasniti zašto na vijestima vidi mene u Neymarovom dvorištu. Ali nisam znala kako... Sjela sam pored nje i počela.

„Gle Maite... To je, ovaj, vrlo čudna priča..."

„Onda mi ispričaj tu čudnu priču." rekla je „Ma hajde, znaš da meni možeš sve reći."

Istina, njoj stvarno mogu sve reći. Ispričala sam joj sve događaje od jučer i jutros, a ona je samo strpljivo sjedila i slušala.

„Ajme Beca! Pa ti si upoznala Neymara jr.!" Rekla je ushićeno kad sam završila priču.

Još smo satima razgovarale o tome i svemu ostalom, a onda smo shvatile da je već prošla ponoć. Maite me pozdravila i otišla kući.

Otišla sam u kuhinju i napravila si vrući kakao. Nekako mi se nije spavalo. Sjela sam na kauč, upalila neki film i počela piti kakao. Razmišljala sam o Neymaru. Kao i cijeli dan. Bože, pa što je meni. Moram prestati razmišljati o njemu. Ja sam za njega samo neka nevažna cura iz predgrađa...

Neymar P.O.V.

Probudio sam se usred noći. Posegnuo sam za mobitelom da bih pogledao koliko je sati. Svjetlo mobitela me zasljepilo. Bilo je tri ujutro. Spavao sam već bar šest sati. Okrenuo sam se s namjerom da ponovno zaspim. Kad sam zatvorio oči, ispred mene su se samo vrtile slike Rebece. Moram ju nekako izbaciti iz glave. Sutra ću je pokušati pronaći.

Probudio sam se u zoru. Uspravio sam se na krevetu i protegnuo se. Otišao sam u kupaonicu obaviti jutarnju higijenu. Dok sam prao zube, začuo sam kako služavka razgovara s nekim. Učinilo mi se da je rekla nešto kao „Pričekajte ovdje." Sigurno me netko treba. Brzo sam isprao usta i sjurio se niz stepenice. A ono što me dočekalo bilo mi je najbolje moguće iznenađenje u ovom trenutku. Rebeca je stajala ispred mene, a na sebi je imala crne kratke hlačice i običnu svijetlo plavu majicu, ali meni je bila najljepša cura na cijelom svijetu. Zastao mi je dah od nje, a onda sam shatio da mi nešto govori.

„Gle Neymar, ja neželim stati između tebe i Brune, i nema potrebe da misliš da ja želim išta od tebe, mislim nemoj krivo shvatiti, naravno da mi se sviđaš, ali ja sam samo obična djevojka iz susjedstva i..."

Poljubio sam je. Nisam više mogao slušati kako bljezgari gluposti, pa zašto bi mene bilo briga ako ona nije neka super mega popularna manekenka ili nešto takvo? Sve je to prošlo mojom glavom u djeliću sekunde dok su moje usne bile pripijene uz njene... Nakon nekoliko sekundi odmaknuo sam se od nje, i pogledao je ravno u njene tamne gotovo crne oči. Nisam ništa rekao, a nije ni ona, riječi nisu bile potrebne. Stajali smo tako nekoliko sekundi, a onda je ona progovorila.

„ Ovaj, ja bih morala ići" rekla je i ugrizla si donju usnicu. Još me jednom pogledala svojim neodoljivim očima i zatim se okrenula i krenula prema vratima. Zgrabio sam je sa zapešće, a ona je stala i okrenula se prema meni.

„Hoću li te ponovno vidjeti?" upitao sam je. Polako je kimnula i otišla.

Ja sam se bacio na kauč iza sebe i buljio u strop, te razmišljao o Rebeci...

__________________________

Evo nastavkaa:))

Sljedeci ce vjerojatno biti tek sljedeci tjedan jer idem kod tete:)<3

Meant to be (Croatian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora