kmAnsızın gelen Aşk

1.5K 34 3
                                    

Aşık olmam sanıyordum böylesine tutulmam sanıyordum bir zamanlar küçük gördüğüm kıza bu denli abayı yakmam sanıyordum ama hiçbirşey sandığım gibi gitmedi.. o ilk gözlerinin gözlerime değişi , o ilk bakışı hel konuşması masal gibi tek gecelik ilişkilerimden sonra birinin gözlerimin derinine bakmasının beni bu kadar heycanlandırmaz sanıyordum ama ben ayaz dinçer , yanıldım ..

              Ayaz : Bana bak ya Öyküden uzak durursun ya da Öyküye dokunduğun o parmaklarını tek tek kırarım

           Ayaz : Bizim ufaklıkta da ne cevherler varmış

  

           Ayaz : Yanıyorum ilker

   

           Ayaz : sen sadece bebeklerimizi düşün çıkıcaz burdan

        

          Ayaz : Sanırım ben .. sana tutuldum ufaklığım

    Hayatın bize neler getireceğini bilemeyiz ; kimimiz kader yazısı deriz , kimimiz alın yazısı Ayaz benim kaderim Ayaz benim alın yazım ben bunu hissediyorum ..Gecelerin playboyu her akşam başka bir kızla ,kalbim acıyor onları gördükçe içim gidiyor . Ben ünlü modacı Önem hanımın oğlu Ayaz Dinçer'e aşığım onu gördüğüm ilk andan beri. Onu her gördüğümde kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyor. Sen bana ne yaptın Ayaz Dinçer , ya bu kor kül olur ikimizde biteriz ya da bu kül kor olur ikimizde yanarız , beraberimsin ..

            Öykü: Dokunma bana pislik herif ! Ayaz kurtaracak beni gelicek!

            Öykü: Bana küçük kız kardeşinmiş gibi davranmayı keser misin?

            Öykü: Bana bak! Ben şişko olunca diğer kızlara koşucaksın dimi!!

            Öykü: Gidiyorum ben Burcu çok uzaklara belki hiç dönmem

            Öykü: Bu kız kim Ayaz?!

           Öykü: Ben onu çok seviyorum Burcu ya onu düşünmediğim tek bir gün bile yok

             Değerli okuyucularımız ; bu bizim ilk senaryomuz , bu yüzden arada yazım hatası , anlatım bozukluğu , mantık gibi hatalar olabilir zamanla düzelteceğiz sizden tek istediğimiz bizi motivasyon edecek güzel yorum ve beğenileriniz :) Umarız beğenirsiniz ;)

Ansızın gelen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin