1.Bölüm:İlk Karşılaşma

186 3 2
                                    

Off yine mi alarm sesi yaaa! Bi bi dakika bugün okulun ilk günü Havens hemen kalkıp hazırlanmalısın! Tamam sakinim. Saat 08:00 tamam. Hazırlanmam için yarım saatim var hadi Havens. Formalarımı giydim, saçımı dalgalı olduğu için açık bıraktım ve rimelimi dikkatlice sürüp evden çıktım. Evimizin altındaki bakkalda servisi bekliyordum. Okulu, arkadaşlarımı, öğretmenlerimi ve matematik dersini çok özlemiştim. İçimden ise inşallah bu sene birinden hoşlanırım diyordum çünkü geçen sene hayatımda kimse yoktu ve aşırı SIKICIYDI. Ve korna sesi duyuldu. Servis gelmişti.Kalbim çok hızlı atıyordu, çok heyecanlıydım. Ve servise bindim. Neredeyse bütün erkekler şımarıyordu. Ama birtanesi dikkatimi çekmişti. Çünkü o en arkada ve en köşede oturmuş camdan sessizce dışarıyı izliyordu. Aşırı tatlıydı. Biran bana baktı. Gözleri elaydı ve beni benden almıştı. Sanırım ben bu çocuktan HOŞLANMIŞTIM. Ve korna sesi duyuldu. Evet okula gelmiştik. Bir kız ismimi söyleyerek bana doğru koşuyordu ve hemen sarıldı. Yüzüne baktığımda en yakın arkadaşım Adia olduğunu anlamıştım. " Adia, seni çok özledim. Çok değişmişsin ve çok tatlısın." dedim. Gülümsedi ve "Sende canım benim." dedi. Ve ders zili duyuldu. Bu senenin ilk dersine giriyorduk. Adia'ya dönüp "Hadi sınıfa gidelim. İlk derse geç kalmak istemem." dedim. Ve hızlı adımlarla sınıfa doğru ilerledik.

Sevgilim Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin