50.Bölüm(Doğum günü)

608 39 11
                                    

Ouzou Furya'nın ağzından
Okula geldiğimizde Erika yukarı çıktı bende arkadan gelen dedikoducuları durdurdum.
-Siz ne konuşuyorsunuz?
-Ouzou bilmiyor musun?
-Neyi Reika.
-Tamam kardeşim hiç beklemezdim senden.
-Söyleyin bak çok sinirlendim ya of neyi beklemezdin?
-Sakin ol. Bugün Erika nın Doğum günü.(Kızın doğum günü benimkiylr aynı oldu ya)
-Ne?!Bugün 22 aralık demeyin bana sakın.
-Bugün 22 aralın(Ryuuji)
-Bay beyin geldi..
-Hediye almaya gitmiştim ama bir şey bulamadım. Autolar arkada geliyorlar. Kantine geçelim de konuşalım.

Dedi Ryuuji. Kendime inanamadım kızın Doğum gününü nasıl unuttum bilmiyorum. Hele ki o kız benim sevgilimse.
Hepimiz kantine geçim oturduk ben ise hala ne yapacağımı düşünüyordum.
-Dünyadan Ouzou ya ..(Auto)
-Hah ne oldu?
-Ouzou sence nasıl olur?(Reika)
-Ne nasıl olur?
-Anlaşıldı bu bizi dinlememiş(Kota)
-Sen ne kadar zekisin öyle.(Auto)
-Dalga geçme pis gonzales.
-Off Şu fikri söyleyin.
- erika için..(Ryuuji)
Erika Takato'nun ağzından
Sınıfa girdim. Öğretmen gelmişti ve bizimkiler hala yoklardı. Sonra kapı çaldı ve çat pat diye içeri girdiler.
-NEREDESİNİZ SİZ?!
-Şeh Efendim...(Ryuuji)
-Efendim Kota benim ödevimi yemişti.(Ouzou)
-Pardonn?!(Kota)
-Kota sus...
-😡
-Sonra ben bunu evirdim çevirdim dövdum.
-Ne?!(Kota)
-Bozuntuya verme şapşal(Ouzou)
-😡😡
-Bizi ayırmak uzun surde de efendim bu yüzden.

Ouzou ya inanamıyorum 2 dakika da roman yazdı çocuk ya. Sıranın altına eğildim ve gülmeye başladım. Kendimi zor tutuyordum ses çıkmaması için..
Sonra ders başladı ve bizimkilere sil çıkarttım. Onlar da bana aval aval baktılar😂.
-okul çıkışı--
Her yerde kar vardı. Karı cidden çok severdim. Neden bilmiyorum ama içimi ferahlatır ve iyi hissettirirdi. Ama malesef ayağımda botlarım yoktu. Bende mecburen metrobus ile gidecektim.
--Metrobusten iner--
Ana caddeye çıktım ve eve doğru yürümeye başladım. Sonra kendimi yerde buldum. Kolumdan tutan iki el beni sürüklemeye başladı. Yuzune baktım. Yüzü maskeliydi kar maskesi ile. Çırpınmaya başladım. Çok yoruldum. Sonunda beni ayağa kaldırdı.
-Benden ne istiyorsun pislik.
Hiçbirşey söylemeden elindeki bezi Ağzıma tuttuğunda gözlerim kararmaya başladı ve kendimi o pisliğin kucağında buldum. Ama gerisi bende yok.
--3 saat sonra--
Uyandığımda ellerimin acısı ile inledim. Ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı. Yani beni böyle durduracaklarını sanıyorlarsa yanılıyorlar. O pislik bana yaşattıklarını ödeyecek hemde misliyle..
Elimdekileri çıkamaya çalışıyordum. Bunun tekniğni biliyorum. babam beni whusu ya yazdırmıştı ayrıca tekvandoya da gittim. Baş parmağımı kırmam gerekecek. Evet çok acı verici. Bununla uğraşırken ayak sesleri duymamla durmam bir oldu. Yine kar maskesi olan adam çıktı karşıma.
-Benden ne istiyorsun pislik?
-Hıh senden değil Ouzou dan istiyorum.
-Sen onu nerden tanıyorsun?
-O manyak bana yaptıklarını ödeyecek öyle yada böyle... Seninle onu tehtit edicem sonra da onu öldürücem..
-Ne! Hayır bunu yapamazsın.
-Bal gibi de yaparım iddiasına var mısın?
-Sen nasıl bir piskopatsın?
-Bilmem.
-Beni öldür.
-Ne?
-Onun yerine beni öldür lütfen ama o ölmesin.
-Belkide seni öldürürsem çok acı çeker ve kahrından ölür ha. Hahahahahahah.

Bıçağını çıkardı ve boğazıma dayadı. Gözlerimi kapattım ve sezsizce ağlamaya başladım. Göz yaşlarım o pisliğin elindeki bıçağı ıslatıyordu. Bende yavaş yavaş ölümü bekliyordum. O öleceğine ben ölmek istiyorum. Bu hayattan kurtulurdum belki. Bekliyordum ama birşey olmamıştı...
Bıçak yavaş yavaş boynumdan çekildi. Ve adam maskesini çıkardı.
-???
-Selam..
Ne?!!!
-Ouzou amacın ne?
Birden ışıklar yandı ve şarkı duyulmaya başladı.
-iyiki doğdun Erika.. Iyiki doğdun Erika..
-Iyiki doğdun Aşkım..
Ellerimi çözdüler. Sonra her her mukemmel süslenmiş olduğu gördüm. Cikolatalı pasta mukemmel görünüyordu.(Bu size gelsin NesrinCanci. Ve Star_serenty size 10 dilim verecem)
Hala şaşkınlık vardı içimde.
Sonra öfke kustum resmen.
-Siz deli misiniz? Yüreğim agzima geliyordu.
-Bilmem biz mutlu olursun diye..(Ryuuji)
-Evet oldum ama çok da korktum...
-Anladım haklısın ama unut ve lütfen keyfine bak...(Kota)

Hediyler pasta içecekler ve çikolatalar. Bütün gece çılgınca eğlenmiştik. Fakat Ouzou hediyesini vermemişti. Olsun benim için hediye önemli değildi.

Gecenin sonunda evlere dağılacaktık. Herkes gitmişti telefonuma baktım ve babamın eve çağırdığını gördüm. Tam adım atacakken Ouzou bileğimden tuttu.
-Efendim Ouzou?
-Ben sana hediyeni vermedim Erika..
-Bana hediye mi aldın.
-Evet biraz zamanın var mı?
-Tabiki..
-Güzel...
Dedi ve elimden tutu. Yürümeye başladık.. Nereye gittiğimizi bilmiyordum.
Sonunda gelebilmiştik. Burası benim huzur bulduğum tepeydi..
-Autoya sordum.. Bana burayı sevdiğini söyledi.
-Evet nefes kesici bir yerdir.

Ouzou yere eğildi ve taşın altındaki poşeti çıkardı.
-Herkesin içinde vermek istemedim.
-Gerek yoktu.. Ama teşekkür ederim canım.
Heyecanla poşeti açtım.. Kalbim çok hızlı atıyordu. Bu bu.... Orada bayılmamak için zor tuttum.
-Bu bu inanılmaz..
Oradaki Ronaldo nun imzalı formasıydı. Ayaklarımın yere düşmesine zor engel oluyordum
-Bu.. Bu... Bu harika Ouzou.
Ona sarıldım. Hiç ayrılmak istemedim.
-Hepsi bu değil. Bir hediyem daha var.
-Nedir Ouzou?
Dedim ve bana baktı.. Sonrada dudaklarıma yapıştı. Bu tarif edilemez mükemmel bir andı.

Evet bitti.. Erika ve kendi doğum gunumu kutlarım. Hepinizi cok seviyorum. Lutfen oy verin ve yorum yapın. 😍😘💝

EN BÜYÜK AŞKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin