kaunis olento (xiuchen)

199 7 14
                                    

minseok asteli seoulin vilkkaita katuja pitkin kohti kahvilaa. pojan kotona oli tylsää olla vain yksin, hiljaa ja tekemättä mitään. oli tuo päättänyt siis mennä viettämään aikaa kahvilaan.

syy miksei minseokilla ollut seuraa oli yleensä se, ettei minseok jaksanut aina ystäviään. he tekivät paljon tyhmyyksiä eikä poika halua tehdä mitään sellaista, no, tiedätte kyllä minkälaisia lukio ikäiset wanna be nuoriso rikolliset tekee.

kuitenkin nyt minseok oli matkalla kahvilaan. taivaalta tihkutti tällä hetkellä vettä. taino, täällä on ollut huono sää kohta viikon, eikä se tunnu näkevän loppua.

poika näki vähän matkan päässä jonkun kahvilan. tuo päätti mennä sinne, koska tiesi sen olevan tunnettu kahvila, jonka juotavat ja syötävät ovat erittäin herkullisia. minseok tarttui oven kylmästä kahvasta kiinni ja avasi oven.

pieni kello kilahti seinustalla ja minseok säikähti sitä. minseok ei ymmärtänyt sitä, miksi aina säikähti tuota pahuksen kelloa. pelkkä kello se on, eikä mikään hirviö joka tulisi syömään jokaisen sisään tulijan.

tuo asteli kassalle ja otti sen perus, eli iso latte. sen saatuaan minseok katsoi vapaana olevia paikkoja. ensin tuo katsahti sinne missä yleensäkkin istui. se ei ollut vapaana, sillä siinä istui nyt joku musta hiuksinen poika. minseok päätti paikakseen pian ikkunapaikan josta näkisi hyvin kadulle. tosin, kadulla ei oikeastaan näy paljoa mitään erikoista, mutta ei nyt keskitytä siihen.

poika joi latteaan varovasti, joka osoittautui vielä liian kuumaksi, jotta sitä voisi juoda. minseok alkoi häiriintyä tunteesta, että jokin katselisi häntä. tuo katseli varovasti ympärilleen, eikä oikeastaan havainnut ketään tuota katselemassa.

minseok kaivoi puhelimen taskustaan ja alkoi availla saamiaan snappejaan. hetken snapin selailun jälkeen tuo tunsi taas sen tunteen että joku katsoisi tuota. eikä se ollut kukaan ohikulkijoista pihalla, että sillä ei kellään kestäisi niin kauan  kävellä ikkunan ohi. minseok käänsi katseensa ja tajusi sen katselijan.

se oli se mustahiuksinen, joka istui minseokin vakkari pöydässä. se poika joka katseli minseokkia vain katsoi ja hymyili pienesti lempeää hymyään. minseok vilautti pojalle hymyn ja käänsi katseensa takaisin latteensa ja kokeili miten kuumaa se olisi.

ei mennyt pitkääkään kun kuuli askeleita ja huomasi sen pojan tulleen minseokin pöydän viereen "saanko istua tähän?" tuo kysyi. minseok oli hämmentynyt tilanteesta mutta päätyi nyökkäämään tuolle.

poika hymyili ja istahti aavistuksen liian lähelle minseokkia joten siirtyi hieman kauemmas mukinsa kanssa. "mikä sun nimi on?" poika kysyi minseokilta hymyillen pirteästi. "umm...minseok" tuo hymähti pojalle hieman ujosti. ei useasti tälläisen tilanteeseen joutunut, olihan tuo aika yksinäinen eikä kukaan halunnut olla oikeastaan tuon kaveri.

poika hymyili ja katsahti ympärilleen tutkiskellen jotain katseellaan. minseok silmäili poikaa hiljaa. tuolla oli vieläkin se sama, hieman kiiltävä musta tukka ja tummat silmät. tuon kasvoilta paistoi lämpö ja lempeys ja muutenkin vaikutti hyvin mukavalta ja helposti lähestyttävältä persoonalta.

poika ilmeisesti tajusi minseokin tuijotuksen ja  käänsi katseensa minseokkiin, ja melkein yhtä nopeasti minseok käänsi katseensa latteen joka oli melkein juotu.

poika vilkaisi ranteessaan olevaan kelloon ja näytti hätääntyvän "mun pitäis olla ihan muutaman minuutin päästä kotona! kiitos, anteeksi ja hei!" tuo sanoi ja lähti melkein juoksien kahvilasta ulos jättäen kuppinsa pöytään. minseok katsahti tuon perään ja nousi seisomaan.

"hei, voitko kertoa vielä nimesi?" minseok kysyi hätäisesti mutta poika oli kerennyt juosta pois. minseok kiirehti ulos ja etsi katseellaan tuota, mutta tuloksetta.

minun on saatava tietää tuon kauniin olennon nimi...
_______________________________________

ok moi tässä joku one shot, joka perustuu siis exon jäseniin xiuminiin ja cheniin. näitä one shotteja ei tuu välttämättä usein koska yritän panostaa näihin ees jotenkin. kiitos ja hei jee kertokaa mp jos raaskitte

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kpop one shots || finnishWhere stories live. Discover now