2. Bölüm: İlk İtiraf

113 2 0
                                    

İlk dersimiz matematikti ve gayet güzel geçmişti. Şimdi dersimiz neydi? Merak ediyordum. Müdür yardımcımıza gidip ders programımızı aldım. Bi dakika şuan dersimiz beden mi? HAYIRRRRRRR!!! Çünkü beden hocamızdan nefret ediyordum. Ama mecburen katlanmak zorundaydım. Derse girmiştik. Ders arasında hoşlandığım çocuğu görememiştim. Bu yüzden biraz sinirliydim. Bi yandan da beden hocasının bizi serbest bırakması için dua ediyordum. Vee hocanın o mükemmel sözü "Bu ders serbestsiniz." Vuhuuuuu. Spor salonundaydık. Erkeklerin çoğu futbol oynuyordu. Kızlar ise voleybol. Kally ve ben ise oturup onları izliyorduk ve sohbet ediyorduk. Bu arada Kally bizim sınıftan çok sevdiğim bir arkadaşım. Kally bi an bana "Hoşlandığın biri var mı?" diye sordu. Ben utandım ve " Şuanlık yok." dedim ve sırıttım. Oysaki servisteki ela gözlü çocuktan hoşlanıyordum. Ben de ona " Senin hoşlandığın biri var mı?" diye sordum. O da " Şey -be-ben sanırım Hadwyn'den hoşlanıyorum." dedi. Ama Hadwyn bizim servisteki en şımarık en salak çocuktu. Ben de cesaretimi toplayıp " Ben de Whit'ten hoşlanıyorum."dedim. Bu sabah matematik dersinden çıkınca adının Whit olduğunu öğrenmiştim. Bu ilk itirafıma karşılık Kally de " Havens, emin ol servisteki en dürüst ve en efendi çocuktan hoşlanıyorsun." dedi. Bu hoşuma gitmişti.

Sevgilim Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin